Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 81519 Gdynia, ul. Powstania Styczniowego
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 72 60 124 , fax. 58 72 60 338
- Data zamieszczenia: 2016-12-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. z o.o.
ul. Powstania Styczniowego 1
81519 Gdynia, woj. pomorskie
tel. 58 72 60 124, fax. 58 72 60 338
REGON: 19014161200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa aparatu do znieczulania dla Oddziału Anestezjologii - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: a) dostawa oraz instalacja, uruchomienie i przekazanie Zamawiającemu w stanie gotowym do użytkowania aparatu do znieczulania dla Oddziału Anestezjologii o parametrach zgodnych z Zestawieniem parametrów wymaganych, stanowiących załącznik nr 1a do SIWZ, zwanego dalej wyposażeniem; b) przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi, eksploatacji i konserwacji niezbęd¬nej do prawidłowego funkcjonowania wyposażenia; c) wykonywanie zobowiązań w okresie gwarancji z tytułu usuwania usterek, napraw, wymiany części wraz z obowiązkowymi przeglądami technicznymi z częstotliwością zalecaną przez producenta wyposażenia. 2. Wspólny słownik zamówień (CPV): 33100000-1 urządzenia medyczne. 3. Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące. 4. Asortyment stanowiący przedmiot zamówienia wymieniono w Formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia kolumn 3, 5, 6 oraz podania oferowanego okresu gwarancji. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymogi dotyczące gwarancji, szkoleń określa załącznik nr 1a do SIWZ – Zestawienie parametrów wymaganych. Wykonawca winien w kolumnie pn. „Potwierdzenie spełnienia TAK/NIE” zaznaczyć „TAK” lub „NIE” w celu potwierdzenia spełnienia para¬metrów wymaganych przez Zama¬wiającego, a w kolumnie „Parametry oferowane” zamieścić opis parametrów ofero¬wa¬nego sprzętu oraz podać numery stron oferty, zawierające potwierdzenie spełnienia każdego parametru. Jeżeli oferowany sprzęt nie spełnia parametrów wymaganych, oferta zosta¬nie odrzu¬cona bez dalszej oceny. 6. Termin realizacji zamówienia: do dnia 30 stycznia 2017 r. 7. Oferowane elementy wyposażenia muszą być: nie starsze niż z 2016 roku, kompletne, zgodne z wymaganiami określo¬nymi w załączniku nr 1a do SIWZ – Zestawienie parametrów wymaganych, po zainstalowa¬niu go¬towe do pracy zgodnie z ich przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów i inwe¬stycji. 8. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z ustawą z dnia 20 maja 2010r o wyrobach me¬dycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679), 9. Wyposażenie powinno być wykonane z materiałów odpornych na środki myjące i de¬zynfek¬cyjne, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działal¬ność leczniczą. 10. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca powinien: a) dostarczyć zorganizowanym przez siebie transportem, zamontować, uruchomić ele¬menty zama¬wianego wyposażenia; b) przeszkolić personel Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego (zapewnić materiały szkoleniowe na własny koszt) po uprzednim uzgodnieniu terminów z Zamawiają¬cym. Liczbę osób szkolonych określi Zamawia¬jący. Szkolenia wska¬za-nego przez Zamawiającego perso¬nelu zostaną udokumentowane Protokołem zdawczo-odbiorczym - za¬łącznik nr 3 do umowy oraz stosow¬nymi imiennymi zaświadczeniami dla jego uczestników; c) przekazać przed odbiorem przedmiotu zamówienia dokumenty potwierdzające: dokonanie wpisu dostarczonego wyrobu do rejestru wyrobów medycznych Urzędu Rejestra¬cji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, lub zgłoszenie wyrobu do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, lub powiadomienie Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produk¬tów Biobójczych o wprowadzeniu wyrobu do obrotu. d) udokumentować przekazanie aparatu Protoko¬łem zdawczo-odbiorczym – zgodnie z załącznikiem nr 3 do umowy, po dostawie, instalacji i uruchomieniu wyposażenia oraz przeszkoleniu personelu; e) przekazać w trakcie odbioru wymagane przez Zamawiającego dokumenty doty¬czące przed¬miotu zamówienia opisane w załączniku nr 4 do SIWZ Wzór umowy; 11. W przypadku przedmiotu zamówienia lub jego elementu określonego przy pomocy nazw han¬dlo¬wych Zamawiający dopuszcza do składania ofert na asortyment równoważny pod każ¬dym wzglę¬dem, tj. składu, zakresu, funkcji itp. W przy¬padku asortymentu równoważ¬nego Wykonawca jest zobowiązany określić jego nazwę han¬dlową. 12. Koszty wynikające ze zmian przepisów w toku realizacji zamówienia ponosi Wyko¬nawca. Przed¬miot zamówienia winien być zgodny z przepisami obowiązującymi na dzień składania ofert. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach
Dodano: 2024-03-26 - Dostawa aparatu rentgenowskiego cyfrowego typu ramię C
Dodano: 2023-12-22 - Dostawa aparatu rentgenowskiego cyfrowego typu ramię C
Dodano: 2023-12-12 - Zakup łóżek na Pododdział Chirurgii Rekonstrukcji Głowy i Szyi w Szpitalu Morskim im. PCK w Gdyni
Dodano: 2023-11-27 - Dostawa rejestratora holterowskiego ekg z oprogramowaniem aktywującym i obsługującym urządzenie oraz aparatu ekg 12-kanałowego wraz z dedykowanym stolikiem i drukarką zewnętrzną laserową
Dodano: 2023-11-23 - Dostawa i montaż kriokomory do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe MSWiA w Sopocie
Dodano: 2023-11-22 - DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO
Dodano: 2023-11-04 - Dostawa i montaż kriokomory do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe MSWiA w Sopocie
Dodano: 2023-09-26 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa ZD. 1. inkubatorów do przechowywania KKP i ZD. 2. rollerów elektrycznych / automatycznych do wyciskania krwi z drenów
Dodano: 2023-08-18 - Dostawa sprzętu medycznego - sprawa 75/TP/2023
Dodano: 2023-08-18