Przetargi.pl
Dostawa aparatu do znieczulania

Szpital Morski im. PCK ogłasza przetarg

  • Adres: 81-519 Gdynia, ul. Powstania Styczniowego 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6998127 , fax. 058 6998338
  • Data zamieszczenia: 2010-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Morski im. PCK
    ul. Powstania Styczniowego 1 1
    81-519 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 6998127, fax. 058 6998338
    REGON: 19014161200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-morski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa aparatu do znieczulania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatu do znieczulania - 1 szt. W ramach dostawy aparatu do znieczulania wykonawca dokona montażu, instalacji, przeszkolenia personelu zamawiającego w zakresie racjonalnej eksploatacji urządzenia. Graniczne parametry techniczno-użytkowe aparatu do znieczulania określone są w Zestawieniu parametrów granicznych - załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331700002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp. Zamawiający przy ocenie spełniania warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia / nie spełnia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń , o których mowa w § 7 ust.1 SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 1 do SIWZ; 2. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - załącznik nr 2 do SIWZ; 3. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie Art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy; 4. oświadczenie wykonawcy mówiące o tym, że oferowany aparat do znieczulania spełnia warunki wprowadzenia do obrotu medycznego i używania określone w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r o wyrobach medycznych (Dz.U.Nr 93, poz. 896) wraz z dokumentami potwierdzającymi - załącznik nr 3 do SIWZ; 5. opisy lub fotografie np. foldery, prospekty, materiały informacyjne producenta zawierające opisy oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzające spełnianie wymaganych parametrów technicznych oraz zgodność deklarowanych parametrów (granicznych i ocenianych) z danymi producenta; w przypadku folderu w języku obcym należy dołączyć do oferty również jego tłumaczenie na język polski; 6. pisemne zobowiązanie innych podmiotów o możliwości: polegania na wiedzy i doświadczeniu oraz zdolnościach finansowych tego podmiotu przez wykonawcę, udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - jeśli będzie korzystał.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ocena techniczna
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-morski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach