Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łapach ogłasza przetarg
- Adres: 18-100 Łapy, ul. Korczaka 23
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 814 24 38 , fax. 085 814 24 82
- Data zamieszczenia: 2009-08-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łapach
ul. Korczaka 23 23
18-100 Łapy, woj. podlaskie
tel. 085 814 24 38, fax. 085 814 24 82
REGON: 05064480400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbialostocki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa aparatu do hemodializy dla SP ZOZ w Łapach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa aparatu do hemodializy, wersja jednogłowicowa ; 1-pompowa dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łapach ul. Korczaka 23 18-100 Łapy oraz instalacja , uruchomienie i przeszkolenie personelu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331811003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Na potwierdzenie spełniania ww. warunków Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawców pisemnych oświadczeń i dokumentów, określonych w rozdziale VI SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: (oryginały lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie). 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 44, art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 2) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VI SIWZ 2) lit. a; b; - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, 3. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 2 lit. a; c; d; powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3; zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Szczegółowy opis oferowanego sprzętu a) katalog lub oryginalny folder - zawierający szczegółową charakterystykę wyrobu potwierdzającą , że zaoferowany sprzęt jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia , nazwę producenta, nazwę sprzętu lub nr-u katalogowego, tak by możliwa była identyfikacja . W przypadku, gdy oryginalny katalog (folder) producenta jest w innym języku niż język polski , prosimy o dołączenie tłumaczenia folderu oferowanego sprzętu . W przypadku , gdyby załączone do oferty katalogi (foldery) nie prezentowały identycznego produktu jak oferowany należy tę rozbieżność wskazać i oświadczyć , czy zaoferowany produkt spełnia wymogi określone w SIWZ b) instrukcję użytkowania w języku polskim, c) wykonawca zobowiązany jest założyć dokument - Paszport techniczny - dla danego sprzętu d) aktualny dokument dopuszczający do obrotu świadectwo , deklaracja zgodności CE ; wpis lub zgłoszenie do Rejestru wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE ( zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004 o wyrobach medycznych Dz. U. z 2004 r. Nr 93 poz. 896 ze zm.) Wymagane jest, aby wymienione dokumenty były potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy ( zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatbialostocki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawę dializatorów, linii krwi i sprzętu specjalistycznego dla Stacji Dializ Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
Dodano: 2016-04-13 - Znak sprawy: SPZOZ APMED / 2015
Dodano: 2015-12-02 - dostawa dializatorów, linii krwi i sprzętu specjalistycznego dla Stacji Dializ Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
Dodano: 2015-04-01 - przetarg nieograniczony na dostawę 2 sztuk aparatów do hemodializ do Stacji Dializ USK w Białymstoku ul.Żurawia 14.
Dodano: 2014-06-02 - Dzierżawa z serwisowaniem 1 aparatu do hemodializ oraz dostawą zużywalnych materiałów medycznych i technicznych - na okres 3 lat .
Dodano: 2013-10-15 - Dzierżawa z serwisowaniem 4 aparatów do hemodializ oraz dostawą zużywalnych materiałów medycznych i technicznych - na okres 3 lat .
Dodano: 2013-04-05 - Znak sprawy: SPZOZ APMED / 2012
Dodano: 2012-11-15 - Dostawa sprzętu na Stację Dializ dla SZW w Suwałkach
Dodano: 2012-08-03 - Zakup i dostawa aparatu do hemodializy - szt. 1
Dodano: 2012-02-23 - SPZOZ AP_MED / 2011
Dodano: 2011-12-01