Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum ogłasza przetarg
- Adres: 31-008 Kraków, ul. Św. Anny 12
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 4219851 , fax. 012 4219851
- Data zamieszczenia: 2011-07-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum
ul. Św. Anny 12 12
31-008 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 4219851, fax. 012 4219851
REGON: 00000127000040 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm-uj.krakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa aparatu do granulacji, suszenia oraz powlekania fluidalnego dla Katedry Technologii Postaci Leku i Biofarmacji Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. Sprawa znak: DZP/CM/242/3-43/ZP/11 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa aparatu do granulacji, suszenia oraz powlekania fluidalnego dla Katedry Technologii Postaci Leku i Biofarmacji Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. Parametry techniczne i warunki bezwzględnie wymagane przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do SIWZ. Oferowany aparat do granulacji, suszenia oraz powlekania fluidalnego musi być fabrycznie nowy, pochodzić z bieżącej produkcji 2011 roku i musi być dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30.08.2002r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz. U. z 2010r. nr 138, poz. 935 z późn. zm.), potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.Dostawę wraz z transportem do siedziby użytkownika. 2.Instalację i uruchomienie. 3.Przeprowadzenie szkolenia z obsługi aparatu dla 2 pracowników. 4.Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim. 5.Udzielenie minimum 12 miesięcznej gwarancji jakości na przedmiot zamówienia, licząc od daty protokołu przekazania do eksploatacji. 6.Wykonanie w okresie gwarancji minimum 1 przeglądu gwarancyjnego w każdym roku objętym gwarancją. 7.Świadczenie serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji: a)czas reakcji serwisu max. 48 godzin od momentu wysłania faksu lub e-maila z informacją o wadzie, b)wymagany termin naprawy - 14 dni od chwili zgłoszenia wady. W przypadku braku możliwości dokonania naprawy w tym terminie, wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia zastępczego aparatu na czas naprawy o parametrach nie gorszych niż aparat naprawiany - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 389000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.cm-uj.krakow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i uruchomienie komory rękawicowej do prac z materiałami czułymi na obecność tlenu i wilgoci. Sprawa ZP/0001/PD/2015
Dodano: 2015-05-13 - dostawa materiałów techniki kryminalistycznej (urządzenia jednorazowego użytku do wstępnego wykrywania w ślinie środków działających podobnie do alkoholu - narkotesty) dla jednostek Policji woj. małopolskiego, nr sprawy ZP-31/2015
Dodano: 2015-05-04 - dostawa testera ODO
Dodano: 2014-07-03 - dostawa testerów do badania sprzętu ODO
Dodano: 2014-06-20 - na wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sprzętu do badań dla WBBiB UJ w Krakowie, w odniesieniu od jednej do czterech części zamówienia. Nr sprawy: CRZP/UJ/243/2013
Dodano: 2013-06-12 - dostawa aparatury pomiarowej dla WIMiR ZP/0876/2012
Dodano: 2012-12-12 - Zakup i dostawa sekwenatora wysokoprzepustowego (1 szt.) o parametrach technicznych zawartych w załączniku A do SIWZ wraz z niezbędnym do jego prawidłowego funkcjonowania oprogramowaniem, na potrzeby realizowanego przez Instytutu Nauk o Środowisku Uniwersytetu Jagiellońskiego projektu badawczego, pt.: Czy adaptacyjna introgresja międzygatunkowa jest powszechna wśród genów ewoluujących pod działaniem doboru równoważącego?, finansowanego ze środków Narodowego Centrum Nauki
Dodano: 2012-12-10 - na dostawę komory rękawicowej z młynem planetarnym dla WFIS AGH - ZP/0169/2012
Dodano: 2012-03-22 - Przebudowa układów dodatkowych walcarki pomiarowej
Dodano: 2012-03-05 - na dostawę komory rękawicowej z młynem planetarnym dla WFIS AGH - ZP/0074/2012
Dodano: 2012-02-03