Przetargi.pl
DOSTAWA APARATU CYFROWEGO RTG

115 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 84-150 Hel, ul. Boczna
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 904 260, , fax. 58 572 10 83
  • Data zamieszczenia: 2019-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 115 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ
    ul. Boczna 10
    84-150 Hel, woj. pomorskie
    tel. 586 904 260, , fax. 58 572 10 83
    REGON: 19006639400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.portal.szpitalhel.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA APARATU CYFROWEGO RTG
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do 115 Szpitala Wojskowego SP ZOZ w Helu aparatu cyfrowego RTG. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w formularzu parametrów technicznych stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Oferowany przedmiot zamówienia ma być fabrycznie nowy wyprodukowany w 2019 roku, niepowystawowy, nie będący aparatem ,,demo’’– kompletny i gotowy do użytkowania bez żadnych dodatkowych zakupów inwestycyjnych . Dostarczone urządzenia muszą być wolne od wad fizycznych i prawnych. 4. Zaoferowane sprzęt musi posiadać wymagane świadectwa, certyfikaty oraz oznakowanie przewidziane zapisami ustawy o wyrobach medycznych świadczące o wymaganym dopuszczeniu do stosowania i obrotu na terenie Polski, tj. certyfikat CE i deklarację zgodności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych. Ponadto oferowany sprzęt musi być wyrobem medycznym dopuszczonym do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 211 z późn. zm.). 5. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Dostawę, montaż i uruchomienie dostarczonego aparatu cyfrowego RTG oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego z jego obsługi. 2) Demontaż i utylizację dotychczas użytkowanych przez Zamawiającego dwóch aparatów RTG (aparat RTG kostno płucny typu telekomando, aparat RTG stomatologiczny). 3) Skonfigurowanie urządzenia do pracy z systemem PACS/RIS i systemem informatycznym Zamawiającego. 4) Wykonanie pełnego zestawu kontroli jakości do zaoferowanego kompletu zgodny z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 18 lutego 2011 r. w sprawie warunków bezpiecznego stosowania promieniowania jonizującego dla wszystkich rodzajów ekspozycji medycznej (Dz. U. z 2013 r. poz. 1015 i 1023 z późn. zm.). 5) Wykonanie i przekazanie zaakceptowanego przez WOMP (Wojskowy Ośrodek Medycyny Prewencyjnej) projektu osłon stałych dla pracowni RTG. 6) Wykonanie na własny koszt i ryzyko Wykonawcy wszelkich prac przygotowawczych oraz instalacyjnych niezbędnych do prawidłowej instalacji dostarczonego aparatu cyfrowego RTG w pomieszczeniach przeznaczonych przez Zamawiającego do realizacji niniejszego zamówienia. 7) Przekazanie Zamawiającemu sporządzonych w języku polskim instrukcji obsługi, konserwacji i serwisową, a także dokumenty (karty) gwarancyjne i inne niezbędne dokumenty (np. paszporty techniczne, certyfikaty bezpieczeństwa). 6. Na oferowany aparaty RTG wykonawca udzieli min. 24-miesięcznego okresu gwarancji. 7. Po zainstalowaniu i uruchomieniu, aparat musi być w pełni gotowy do użytkowania, bez ponoszenia przez Zamawiającego żadnych dodatkowych kosztów z tego tytułu. Wszelkie koszty związane z transportem, wniesieniem, ustawieniem i montażem, a także uruchomieniem, próbami, sprawdzeniem, podłączeniem do systemu informatycznego Zamawiającego i ewentualnymi czynnościami związanymi z dopuszczeniem aparatu do eksploatacji oraz szkoleniem ponosi Wykonawca i muszą być one przez niego wkalkulowane w cenę ofertową. 8. Jeżeli w SIWZ wskazany jest znak towarowy, patent, lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, dopuszcza się produkt równoważny o parametrach nie gorszych niż we wskazanych przez zamawiającego załączniku nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia opublikowania na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. (Wzór złącznik nr 5 do SIWZ – należy złożyć w oryginale.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach