ppup Poczta Polska 00-940 Warszawa, ul. Rakowiecka 26, Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Kielcach ogłasza przetarg
- Adres: 25-351 Kielce, ul. Sienkiewicza 7
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3359187 , fax. 041 3359187
- Data zamieszczenia: 2009-07-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: ppup Poczta Polska 00-940 Warszawa, ul. Rakowiecka 26, Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Kielcach
ul. Sienkiewicza 7 7
25-351 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3359187, fax. 041 3359187
REGON: 01068496000473 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa aparatów telefonicznych przewodowych oraz bezprzewodowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa 45 szt. aparatów telefonicznych przewodowych oraz 45 szt. aparatów telefonicznych bezprzewodowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 325500003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 200,00 zł. (słownie: dwieście zł.)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się WYKONAWCY, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie na załączniku do protokołu postępowania o udzielenie zamówienia (DRUK ZP-17) zgodnie z formułą spełnia nie spełnia, w oparciu o treść SIWZ i treść oferty. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że WYKONAWCA spełnił ww warunki. 3. Niespełnienie któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu stanowi podstawę do wykluczenia WYKONAWCY i odrzucenia oferty zgodnie z art. 24 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, WYKONAWCA zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia, dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu wymagań z art. 22 ust. 1 ustawy - sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że WYKONAWCA posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); W celu potwierdzenia, że WYKONAWCA posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw (co najmniej jedną dostawę) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 6 000 zł. brutto z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, , sporządzony wg załącznika nr 4 do SIWZ. Zamawiający nie będzie oceniał zrealizowanych lub realizowanych dostaw o wartości poniżej wskazanej kwoty (wartości poszczególnych dostaw nie będą sumowane). 2) Dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie dostawy zostały wykonane należycie, (co najmniej jedną dostawę); 2. Oprócz oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt.1, WYKONAWCA zobowiązany jest złożyć: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z Cennikiem WYKONAWCY - sporządzone wg załącznika nr 5 do SIWZ oraz załącznika 5.1. Załącznik 5.1do Formularza ofertowego, załączono w wersji do edycji - kolumny 3, 6, 8; w kolumnie 3 należy podać producenta, model oraz parametry oferowanego aparatu telefonicznego, w kolumnie 6 należy wpisać cenę jednostkową netto z dokładnością do dwóch cyfr po przecinku. Symbol zł zostanie nadany automatycznie. W kolumnie 8 należy określić stawkę podatku VAT. Symbol % zostanie nadany automatycznie; 2) W przypadku, gdy oferta jest podpisywana przez pełnomocnika: pełnomocnictwo obejmujące uprawnienia do składania oświadczeń wynikających z toku niniejszego postępowania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa telefonów komórkowych dla jednostek policji garnizonu świętokrzyskiego. Postępowanie nr 88/PN/2015
Dodano: 2015-09-24 - Dostawa telefonów komórkowych. Postępowanie nr 71/PN/2015
Dodano: 2015-08-07 - Dostawa telefonów (nr postępowania: 077/PN/2014)
Dodano: 2014-10-17 - Dostawa i wdrożenie: 1. centrali telefonicznej VoIP wraz z licencjami, osprzętu centrali telefonicznej oraz aparatów telefonicznych, 2. systemu dozoru wizyjnego CCTV, stacji podglądu, taśmowej biblioteki archiwalnej oraz rozbudowa przestrzeni dyskowej posiadanej przez Zamawiającego macierzy dyskowej
Dodano: 2014-02-25 - Zakup telefonów stacjonarnych IP wraz z licencją oraz wdrożeniem, przełączników sieciowych, wkładek światłowodowych, systemu taryfikacyjnego
Dodano: 2013-10-25 - Zakup telefonów stacjonarnych,modułu rozszerzajacegodo telefonu IP oraz analogowej bramy glosowej.
Dodano: 2012-10-18