Przetargi.pl
dostawa aparatów fotograficznych i kamer cyfrowych

Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 426 652 295 , fax. 426 652 080
  • Data zamieszczenia: 2016-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
    ul. Lutomierska 108/112
    91048 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 426 652 295, fax. 426 652 080
    REGON: 47075497600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa aparatów fotograficznych i kamer cyfrowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa sprzętu w postaci aparatów fotograficznych i kamer cyfrowych z przeznaczeniem dla techników kryminalistyki garnizonu łódzkiego, według asortymentu i ilości wskazanych w załączniku nr 1.1 - 1.3 do SIWZ, tj. Formularzu ofertowym i wymagań jakościowych wskazanych w załączniku nr 2.1 – 2.3 do SIWZ, tj. – Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 2.Wykonawca zrealizuje zamówienie po cenach jednostkowych zawartych w ofercie. 3. Rozliczenie za wykonaną dostawę zostanie dokonane na podstawie potwierdzonych faktur. 4. Sprzęt musi być fabrycznie nowy, kompletny i sprawny technicznie. 5. Towar musi być opakowany oryginalnie, opakowania mają być nienaruszone, posiadające zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt, takie jak znak towarowy czy marka producenta artykułu. 7. Zaoferowany asortyment musi bezwzględnie spełniać wszystkie warunki techniczne i eksploatacyjne określone przez Zamawiającego w SIWZ. 8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dołączył do oferty oświadczenie, że wszystkie zaproponowane urządzenia posiadają deklarację zgodności CE, potwierdzającą, że wyrób spełnia wymagania zasadnicze zawarte w Dyrektywach Rady Europy i krajowych regulacjach prawnych. 9.Do dostarczanego sprzętu muszą być dołączone przez Wykonawcę: -karty gwarancyjne zawierające numer seryjny, termin i warunki ważności gwarancji, -lista punktów serwisowych, które mogą obsługiwać dany sprzęt, -instrukcja obsługi sprzętu w języku polskim, Każdy sprzęt musi posiadać swój indywidualny numer fabryczny/seryjny. 10.Okres gwarancji dla dostarczonych towarów nie może być krótszy niż 24 miesiące od daty dostarczenia. Jeżeli okres gwarancji udzielonej przez producenta sprzętu jest dłuższy, to obowiązuje gwarancja producenta sprzętu. W przypadku, gdy zgodnie z instrukcją producenta, dostarczany asortyment wymaga obowiązkowego serwisowania w okresie gwarancji, koszt serwisowania ponosi Wykonawca. 11.Podane przez Zamawiającego nazwy mają charakter przykładowy a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust 5 ustawy. Zamawiający za towar równoważny będzie uznawał asortyment o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę odpowiedników wskazanych urządzeń to na Wykonawcy będzie spoczywał obowiązek udowodnienia, że zaproponowany sprzęt jest równoważny w stosunku do określonych w SIWZ. 12.Koszty transportu oraz ewentualnego obowiązkowego serwisowania sprzętu muszą być wkalkulowane w cenę oferty. 13.Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom. 14.W przypadku, gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć do wykonania oraz podania nazw firm podwykonawców w załączniku nr 1 do SIWZ – Formularzu ofertowym. Niewpisanie nazw firm podwykonawców będzie jednoznaczne, że Wykonawca nie korzysta z podwykonawców. UWAGA: Na podstawie art. 24aa ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38651000-3

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach