Przetargi.pl
Dostawa Aparatów do znieczulenia - 2 szt. dla potrzeb Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Elblągu wraz z przeprowadzeniem szkolenia dla personelu medycznego oraz personelu obsługi technicznej

Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Królewiecka 146
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (055) 2344111 , fax. 055 2345547
  • Data zamieszczenia: 2009-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu
    ul. Królewiecka 146 146
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (055) 2344111, fax. 055 2345547
    REGON: 17074593000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.elblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa Aparatów do znieczulenia - 2 szt. dla potrzeb Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Elblągu wraz z przeprowadzeniem szkolenia dla personelu medycznego oraz personelu obsługi technicznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem, niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa i oddanie do bieżącej eksploatacji następującego sprzętu medycznego: Aparatów do znieczulenia- 2 szt. wraz z osprzętem, których warunki, oceniane, wymagane (graniczne) parametry techniczne, wyposażenie, oraz warunki gwarancji/serwisu/szkolenia przedstawiono w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 2. Wyspecyfikowany przedmiot zamówienia zaproponowany musi być fabrycznie nowy - rok produkcji 2009, kompletny pod względem sprzętowym i po zainstalowaniu gotów do podjęcia działalności medycznej, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. 3. Wykonawca po przekazaniu do bieżącej eksploatacji i odbiorze przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia, potwierdzonego protokołem zdawczo-odbiorczym zobowiązany jest do przeprowadzenia na własny koszt szkolenia w zakresie obsługi dla personelu medycznego i dla personelu obsługi technicznej. 4. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004 r ( Dz.U. nr 93 poz. 896) 5. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać minimum 36 miesięczny okres gwarancji, liczony od dnia podpisania odbioru końcowego i przekazania do bieżącej eksploatacji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331700002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: - nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się jedynie Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - nie podlegają wykluczeniu z postępowania u udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. Nr 232 z dnia 20.11.2007 r. poz. 1655 z póź. zmianami) Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków na podstawie dokumentów załączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, jakie powinni dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605) oraz Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16.10.2008 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 188, poz. 1155) oraz inne dokumenty i oświadczenia. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6.1. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Oryginał oświadczenia o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Oryginał oświadczenia z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.1. ppkt. 1, 2 - składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 5.1 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6.1. ppkt. 1, 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ocena spełnienia tych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w załączonych przez Wykonawcę do oferty w.w dokumentach. 6.2. Ponadto oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ 2. Wypełniona specyfikacja techniczna - załącznik Nr 1 do SIWZ. 3. Wypełniona szczegółowa specyfikacja dostawy ( formularz asortymentowo-cenowy) zgodnie z przedstawioną ofertą uwzględniający ceny jednostkowe netto poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia (wzór stanowi załącznik nr 1A do SIWZ). 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wpisane do dokumentów rejestracyjnych. 5. Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w tym z kryteriami oceny ofert oraz załącznikami do SIWZ oraz że przyjmuje je bez zastrzeżeń. 6. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wybrania jego oferty zobowiązuje się do podpisania umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ oraz zgodnie z treścią oferty. 7. Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowany przedmiot zamówienia jest fabrycznie nowy - rok produkcji 2009, kompletny pod względem sprzętowym i po zainstalowaniu gotów do podjęcia działalności medycznej, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji 8. Wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 9. Wykaz wszystkich dokumentów - spis zawartości złożonej oferty 6.3.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: 1. Opisów oferowanego przedmiotu zamówienia np. katalogi lub ulotki producenta potwierdzające wymagane parametry techniczne oraz parametry oceniane zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004 r ( Dz.U. nr 93 poz. 896).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ocena techniczna
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.elblag.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach