Przetargi.pl
Dostawa anemometrów ultradźwiękowych szt. 16

Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-637 Poznań, ul. Wojska Polskiego 28
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8487023, 8487043 , fax. 061 8487043, 8487145
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
    ul. Wojska Polskiego 28 28
    60-637 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8487023, 8487043, fax. 061 8487043, 8487145
    REGON: 00000184400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa anemometrów ultradźwiękowych szt. 16
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa anemometrów ultradźwiękowych 3D z cyfrową transmisją danych (szt. 16) szczegółowo wyspecyfikowanych w Załączniku nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 384000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 6.2 Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki i potwierdzić ich spełnienie wskazanymi dokumentami Lp Warunek do spełnienia i sposób dokonywania jego oceny 1.FORMULARZ OFERTY ZAŁĄCZNIK NR wzór załączono do SIWZ Oferta musi być sporządzona według formularza oferty stanowiącego załącznik do niniejszej Specyfikacji 2.SYTUACJA PODMIOTOWA WYKONAWCY ZAŁĄCZNIK NR 2 wzór załączono do SIWZ Oświadczenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 Ust. PZP 3.ZAŁĄCZNIK NR 3 sporządza Wykonawca AKTUALNY ODPIS Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 4.ZAŁĄCZNIK NR 4 sporządza Wykonawca ZAŚWIADCZENIE IŻ PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ODPOWIADA NORMOM Dokument w postaci oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego że oferowane urządzenia spełniają normy CE dla urządzeń elektrycznych i posiadają oznakowanie CE5.ZAŁĄCZNIK NR 5 załączono do SIWZ OPIS min. parametrów wymaganych przez Zamawiającego i parametrów oferowanych przez Wykonawcę Zawiera opis minimalnych parametrów technicznych wymaganych przez Zamawiającego oraz opis parametrów technicznych oferowanych przez Wykonawcę z podaniem typu i producenta. Wykonawca podaje opis każdej pozycji w kolumnie Opis oferowanych parametrów technicznych z podaniem producenta dokładnie wskazując producenta danego podzespołu. 6. ZAŁĄCZNIK NR 6 załączono do SIWZ KALKULACJA CENOWA Zawiera kosztorys cenowy obejmujący całość przedmiotu zamówienia na dostawę anemometrów ultradźwiękowych 3D z cyfrową transmisją danych 16 szt 7.ZAŁĄCZNIK NR 7 załączono do SIWZ Wykonawca udzieli min 12 miesięcy gwarancji na dostarczone anemometry ultradźwiękowe 3D z cyfrową transmisją danych 16 szt. Wykonawca musi spełnić dodatkowe warunki wynikające z treści Załącznika nr 9 8.ZAŁĄCZNIK NR 8 załączono do SIWZ WZÓR PROTOKOŁU ODBIORU URZĄDZENIA Zawiera istotne dla Zamawiającego warunki odbioru sprzętu. 9.ZAŁĄCZNIK NR 9 załączono do SIWZ ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY Zawiera wzór umowy, który określa istotne dla stron postanowienia umowy oraz zmiany w umowie i stanowi integralną część niniejszej Specyfikacji 6.3. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej.6.4.Ocena spełnienia warunków podmiotowych dokonywana będzie wyłącznie na podstawie dokumentów żądanych w pkt. 6.2. SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać że ww. warunki Wykonawca spełnił. 6.5.Wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia orginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . ODPOWIEDNIKI DOKUMENTÓW WYMAGANYCH OD WYKONAWCÓW ZAGRANICZNYCH 7.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 6.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że a.nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b.nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie c.nie zalega z uiszczaniem podatków opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 7.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt.a, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7.3. Dokumenty o których mowa w pkt. a b c są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę przetłumaczonych na język polski tłumaczenie przysięgłe 7.4. Dokumenty sporządzone w języku obcym inne niż w pkt.c są składane wraz z tłumaczeniem przysięgłym na język polski. sposób porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach