Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Płońsku ogłasza przetarg
- Adres: 09-100 Płońsk, ul. Sienkiewicza 7
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 023 6613400 , fax. 023 6623214
- Data zamieszczenia: 2009-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Płońsku
ul. Sienkiewicza 7 7
09-100 Płońsk, woj. mazowieckie
tel. 023 6613400, fax. 023 6623214
REGON: 00030870300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalplonsk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa analizatora równowagi kwasowo - zasadowej i elektrolitów wraz z odczynnikami i materiałami zużywalnymi - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa analizatora parametrów równowagi kwasowo - zasadowej i elektrolitów wraz z odczynnikami i materiałami zużywalnymi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi parametrami został zawarty w załączniku nr 3 do niniejszej SIWZ Specyfikacji techniczna. Oferowany przedmiot zamówienia musi być zgodny z wymaganiami Zamawiającego opisanymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz z obowiązującymi w Polsce przepisami prawa, posiadać wymagane deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty, świadectwa rejestracji, świadectwa dopuszczania do obrotu i użytku w polskich placówkach opieki zdrowotnej. Dostawa analizatora odbędzie się w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy. Dostawy odczynników i materiałów zużywalnych odbywać się będą sukcesywnie w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 384345207
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007r. z późn. zm.); Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 1 i 4 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenia oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych; 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1: 1) pkt 1 - składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wymienionych w punkcie 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość i funkcjonalność
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalplonsk.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dzierżawa dwóch analizatorów hematologicznych wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych - odczynników nr sprawy: ZP/28/2016
Dodano: 2016-07-21 - dzierżawa dwóch analizatorów immunochemicznych wraz z dostawą odczynników
Dodano: 2015-11-17 - Dostawa analizatora do badań gazometrii, Ht, Hb i elektrolitów oraz biochemii krwi
Dodano: 2015-11-05 - Odczynniki wraz z dzierżawą aparatu Real Time PCR
Dodano: 2015-07-07 - Aparat do izolacji DNA z próbek krwi - 1 szt., lampa bakteriobójcza przepływowa - 2 szt., mikrowirówka pulsacyjna - 1 szt., mieszarka do preparatów krwi - 1 szt., urządzenie do rozmrażania preparatów - 1 szt. numer sprawy P/263/2014/SZ/MZ - 139/ZP/14
Dodano: 2014-11-07 - W zakresie pakietu nr 1: Dostawa odczynników, materiałów kontrolnych oraz innych materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą systemu do elektroforezy (analizator) oraz skanowania i obróbki elektroforetycznej obrazów żeli i wyposażeniem dodatkowym (na okres 36 miesięcy) W zakresie pakietu nr 2: Dostawa odczynników, materiałów kontrolnych i kalibratorów oraz innych materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora do oznaczania białek specyficznych i wyposażeniem dodatkowym (na okres 36 miesięcy) nr sprawy PN - 81/14/MS
Dodano: 2014-04-22 - NA-ZP-250/12/15/13
Dodano: 2013-11-28 - Dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą aparatury do oznaczeń z zakresu serologii transfuzjologicznej metodą aglutynacji krwinek czerwonych z wykorzystaniem testów kolumnowych na okres 24 miesięcy
Dodano: 2013-10-30 - Zakup analizatora do monitorowania posiewów krwi, nr sprawy Pn-55/13/AR
Dodano: 2013-05-16 - Dzierżawa analizatora do posiewów krwi i innych płynów ustrojowych wraz z dostawą odczynników na okres 24 miesięcy.
Dodano: 2013-02-21