Przetargi.pl
Dostawa analizatora biochemicznego oraz odczynników i drobnego sprzętu laboratoryjnego

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Obwód Lecznictwa Kolejowego w Nowym Sączu ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Batorego 77
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 5474386 , fax. 018 5474923
  • Data zamieszczenia: 2010-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Obwód Lecznictwa Kolejowego w Nowym Sączu
    ul. Batorego 77 77
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. 018 5474386, fax. 018 5474923
    REGON: 01064774500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spzozolk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa analizatora biochemicznego oraz odczynników i drobnego sprzętu laboratoryjnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z transportem do siedziby Zamawiającego analizatora biochemicznego wraz z wyposażeniem oraz sukcesywna dostawa wraz z transportem do siedziby Zamawiającego odczynników i drobnego sprzętu laboratoryjnego, w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 7. 1. Przedmiot zamówienia został podzielony na siedem zadań. Zadanie nr 1: Odczynniki do analizatora hematologicznego Mythic 18 (CPV 33.69.65.00-0 Odczynniki laboratoryjne) Zadanie nr 2: Odczynniki do oznaczeń koagulologicznych (CPV 33.69.65.00-0 Odczynniki laboratoryjne) Zadanie nr 3: Próżniowy system do pobierania krwi (CPV 33.14.13.00-3 Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi) Zadanie nr 4: Probówki do pobierania krwi włośniczkowej (CPV 33.14.13.00-3 Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi) Zadanie nr 5: Sprzęt jednorazowy (CPV 33140000-3 Materiały medyczne) Zadanie nr 6: Odczynniki do analityki ogólnej i hematologii (CPV 33.69.65.00-0 Odczynniki laboratoryjne) Zadanie nr 7: Analizator biochemiczny wraz z wyposażeniem oraz odczynniki do badań biochemicznych (CPV 33.12.41.00-6 Urządzenia diagnostyczne, CPV 33.69.65.00-0 Odczynniki laboratoryjne ) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do specyfikacji. 2. W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: - dostawy wraz z transportem do siedziby Zamawiającego (Laboratorium) analizatora biochemicznego wraz z wyposażeniem w terminie do 14 dni, jego montażu, uruchomienia oraz przeszkolenia personelu medycznego i technicznego w zakresie obsługi, eksploatacji, konserwacji i bezpieczeństwa używania urządzenia, - sukcesywnej dostawy zamówionych towarów w ciągu 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia z zastrzeżeniem, że dostawy będą dostarczane do siedziby Zamawiającego (Laboratorium) od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 14.00, na podstawie zamówień częściowych składanych pisemnie za pomocą fax przez cały okres objęty zamówieniem stosownie do potrzeb Zamawiającego. Zamówiona partia musi być dostarczona w całości. Zamawiający nie dopuszcza dzielenia poszczególnych partii dostaw. Termin ważności dostarczonych produktów - minimum 8 miesięcy w momencie dostarczenia przedmiotu zamówienia do Zamawiającego, z wyłączeniem produktów opisanych w tabeli dla Zadania nr 1 jako punkty 5 i 6 (krew kontrolna) w załączniku nr 7 do specyfikacji. 3. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość przedmiotu zamówienia oraz zgodność z ustaleniami ilościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 4. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy stanowiącej załącznik nr 6 do specyfikacji. 5. Podane w załączniku nr 7 ilości są ilościami orientacyjnymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia określonych w w/w załączniku ilości. Z tego względu Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia ilości danego asortymentu w ramach danego Zadania, które nie powodowałoby zmiany całkowitej wartości Zadania. 6. Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia muszą posiadać certyfikat CE oraz inne dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia wyszczególnione i opisane w załączniku nr 7 - Wykonawca dołączy do oferty dokumenty potwierdzające posiadanie certyfikatu dla wszystkich oferowanych produktów i analizatora biochemicznego wraz z wyposażeniem oraz dokumenty potwierdzające spełnienie wszystkich innych warunków stawianych dla przedmiotu zamówienia. Wymagany przez Zamawiającego termin realizacji zamówienia: 1. Analizator biochemiczny wraz z wyposażeniem - do 14 dni od dnia podpisania umowy, 2. Pozostałe elementy przedmiotu zamówienia - sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy od dnia podpisania umowy z dostawą w ciągu 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336965000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy, dotyczące: a) posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej; 1.2 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 ustawy Pzp z powodu niespełnienia warunków o których mowa w tym przepisie. 1.3 Złożą ofertę zgodną z warunkami specyfikacji. Sprawdzenie spełnienia warunków j.w. odbywać się będzie poprzez badanie treści dokumentów załączonych w treści oferty oraz innych koniecznych czynności zmierzających do zbadania poprawności i wiarygodności złożonej oferty według formuły spełnia, nie spełnia. 2. W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej pod uwagę będą brane oferty: a) Wykonawców, którzy w przedstawionej do oferty opłaconej polisie, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania - będą brane pod uwagę oferty: a) Wykonawców, którzy nie wyrządzili szkody, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona orzeczeniem sądu, które uprawomocniło się w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania czego potwierdzeniem jest brak wpisu w wykazie Wykonawców prowadzonym przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych na stronie internetowej Urzędu Zamówień Publicznych zgodnie z art. 154 pkt 5a; b) Wykonawców, w stosunku do których nie otwarto likwidacji lub których upadłości nie ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego; c) Wykonawców, którzy złożą do oferty oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy zgodnie z załącznikiem nr 2 do specyfikacji; d) Wykonawców, którzy złożą do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy zgodnie z załącznikiem nr 3 do specyfikacji; e) Wykonawców, którzy nie zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu oraz potwierdzą to przedkładając do oferty: - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez Wykonawców wymogów określonych w ustawie i w specyfikacji w zakresie jakości oferty, a mianowicie pod uwagę będą brane oferty zawierające: a) komplet ważnych oświadczeń i wymaganych specyfikacją dokumentów,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 4 do specyfikacji, 2. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy: a) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (wymagania określa Rozdz. V pkt 2 ppkt a); Uwaga! Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunku o którym mowa w pkt a polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp Zamawiający wymaga od Wykonawcy oświadczenia od tych podmiotów o których mowa w tym przepisie. 3. Dokumenty celem wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 ustawy zgodnie z załącznikiem nr 2 do specyfikacji; b) aktualny odpis z właściwego rejestru, (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru), wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku gdy Wykonawcą składającym ofertę jest osoba fizyczna należy złożyć oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - zgodnie z załącznikiem nr 3 do specyfikacji; c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdz. VI pkt 3 4.1. ppkt b-d - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 5. Dokumenty, o których mowa w Rozdz. VI pkt 4 ppkt 4.1 lit. a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w Rozdz. VI pkt 4 ppkt 4.1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Rozdz. VI pkt 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ważność dokumentów stosuje się odpowiednio jak w pkt 5. 7. Dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: a) Dokumenty potwierdzające posiadanie certyfikatu dla wszystkich oferowanych elementów przedmiotu zamówienia. b) Dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań określonych w załączniku nr 7 do specyfikacji i dokumenty określone w tym załączniku (dla Zadania nr 7 - również wypełnioną Informację dotyczącą analizatora biochemicznego wraz z wyposażeniem zgodnie z załącznikiem nr 5 określającą proponowane parametry urządzenia i spełnienie warunków stawianych przez Zamawiającego). 8. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 9. Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej (za zgodność z oryginałem) przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.spzozolk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach