SP ZOZ Szpital im. Św. Elżbiety ogłasza przetarg
- Adres: 40-008 Katowice, ul. Warszawska 52
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2530831,32 w. 378 , fax. 032 2530831,32
- Data zamieszczenia: 2009-08-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: SP ZOZ Szpital im. Św. Elżbiety
ul. Warszawska 52 52
40-008 Katowice, woj. śląskie
tel. 032 2530831,32 w. 378, fax. 032 2530831,32
REGON: 27295142800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-elzbiety.katowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa analizatora biochemicznego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa analizatora biochemicznego. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2-Wymagane parametry analizatora biochemicznego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 384345001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 2. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia określonego w niniejszej SIWZ zobowiązany jest, na pisemne żądanie Zamawiającego, złożyć faksem i niezwłocznie przekazać drogą pocztową odpowiednie dokumenty, certyfikaty i atesty. Termin ustala Zamawiający w piśmie wzywającym do ich przekazania, pod rygorem wykluczenia Wykonawcy. 3. Wszystkie dokumenty sporządzane przez Wykonawcę muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy, wymienionych w dokumencie określającym status prawny Wykonawcy, lub przez pełnomocnika. W takim przypadku do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, podpisane przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy. 4. Wszystkie pozostałe dokumenty należy przedstawić w oryginałach lub kopiach poświadczonych za zgodność z oryginałem napisem o odpowiedniej treści, datą poświadczenia i podpisem osoby lub osób podpisujących ofertę. Wymaganie to nie dotyczy prospektów reklamowych lub innych tego typu materiałów firmowych Wykonawcy. 5. Do wszystkich dokumentów sporządzonych w językach obcych należy dołączyć tłumaczenia na język polski, dokonane przez tłumacza przysięgłego. Wymaganie to nie dotyczy prospektów reklamowych lub innych tego typu materiałów firmowych Wykonawcy. 6. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymienionych warunków na podstawie dokumentów potwierdzających ich spełnianie, załączonych do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokument określający status prawny Wykonawcy i osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli jest ona podpisana przez osobę lub osoby nie wymienione w dokumencie określającym status prawny Wykonawcy. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Formularz ofertowy (zał. nr 1). 5. Wymagane parametry analizatora biochemicznego (zał. nr 2) 6. Oświadczenie Oferenta (zał. nr 3). 7. Oświadczenie Oferenta - art. 22 ust. 1 Pzp (zał. nr 4). 8. Dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowany produkt wymogów Unii Europejskiej - Deklaracja Zgodności CE. 9. Minimum 5 (pięć) opinii - referencji o oferowanym modelu analizatora od aktualnych użytkowników w Polsce, celem zweryfikowania jakości sprzętu, terminowości oraz serwisu. 10. Wykaz co najmniej 5 (pięciu) dostaw równoważnych co do przedmiotu zamówienia, jak również ich wartości w okresie ostatnich 3 (trzech) lat. Wykaz powinien zawierać: nazwę placówki, datę wykonania dostawy, wartość dostawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-elzbiety.katowice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dzierżawa analizatora parametrów biochemicznych oraz dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych
Dodano: 2016-04-12 - Stanowisko do badań elektrochemicznych. Oznaczenie sprawy: OZ/D/15/21/JP.
Dodano: 2015-05-11 - Dostawa Aparatu do ilościowej reakcji PCR z możliwością rozbudowy o system wysokiej przepustowości umożliwiający pomiar ilości kopii RNA/DNA dlla Centrum Onkologii - Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach
Dodano: 2014-10-31 - Dzierżawa analizatora biochemicznego oraz dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych
Dodano: 2013-05-10 - Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej
Dodano: 2012-07-18 - Zakup aparatu do posiewów krwi i płynów ustrojowych z przystawką do barwienia preparatów metodą Grama
Dodano: 2010-10-25 - Dzierżawa analizatora biochemicznego oraz dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych
Dodano: 2010-05-13 - Dzierżawa analizatora do oznaczania parametrów rkz i elektrolitów wraz z sukcesywnymi dostawami odczynników
Dodano: 2010-03-03 - Dzierżawa analizatorów chemicznych wraz z sukcesywnymi dostawami odczynników.
Dodano: 2009-12-09 - Dostawa luminometru mikropłytkowego dla Katedry i Zakładu Mikrobiologii i Immunologii SUM w Katowicach
Dodano: 2009-11-06