Przetargi.pl
Dostawa ambulansu typu C z zabudową części medycznej i wyposażeniem

Urząd Miasta i Gminy w Skawinie ogłasza przetarg

  • Adres: 32050 Skawina, Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 122 764 680 , fax. 122 763 339
  • Data zamieszczenia: 2017-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Skawinie
    Rynek 1
    32050 Skawina, woj. małopolskie
    tel. 122 764 680, fax. 122 763 339
    REGON: 52392700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaskawina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa ambulansu typu C z zabudową części medycznej i wyposażeniem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, rok produkcji 2017, ambulansu typ C z zabudową części medycznej i wyposażeniem, nie będącego pojazdem demonstracyjnym, zgodnego z aktualną wersją normy PN-EN 1789. Parametry techniczne ambulansu opisane są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu do siedziby Zamawiającego na adres: Pogotowie Ratunkowe w Skawinie, 32-050 Skawina, ul. Niepodległości 12. Przy odbiorze kompletnego ambulansu Wykonawca przeprowadzi szkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie działania, obsługi i konserwacji ambulansu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34114121-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje tego warunku, gdyż nie ma on zastosowania w przedmiotowym postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na zawartość oferty winny składać się następujące dokumenty: 1) Wypełnione formularze: Oferta – Załącznik nr 1 do SIWZ, Formularz ofertowy – Napięcia i sygnały – Załącznik nr 1A do SIWZ oraz Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 2 do SIWZ; 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składane na podstawie art. 25a ust.1 ustawy Pzp, zgodnie z treścią załacznika do SIWZ; 3) Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia, składane na podstawie art. 25a ust.1 ustawy Pzp, zgodnie z treścią załącznika do SIWZ; 4) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5; 5) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią załącznika do SIWZ; 6) oświadczenie o braku podstaw wykluczenia, zgodnie z treścią załącznika do SIWZ, 7) opis, fotografie, foldery lub inne dokumenty dla pojazdu bazowego, opisujące parametry pojazdu, w tym m.in.: pojemność silnika, moc max. silnika, maksymalny moment obrotowy i przy jakich obrotach silnika jest osiągany, w zakresie mocy max. i momentu obrotowego może być załączony wykres z charakterystyką tych parametrów, długość, szerokość, wysokość przedziału pacjenta, wysokości otworów drzwi przesuwnych prawych oraz drzwi tylnych mierzony od krawędzi podłogi do dolnej powierzchni uszczelki górnej drzwi; 8) opis, fotografie lub folder zabudowy ambulansu jaka będzie zastosowana w przedmiocie zamówienia; 9) świadectwo homologacji (kopia, bez załączników) dla oferowanego skompletowanego ambulansu sanitarnego (Świadectwo Homologacji Typu w rozumieniu art. 2 pkt 71-74) ustawy z dnia 20.06.1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.); 10) certyfikaty lub deklaracje zgodności potwierdzające zgodność oferowanego ambulansu z aktualnymi wersjami norm: PN-EN 1789 lub ją zastępującą aktualne na dzień składania ofert; 11) raport/protokół z badań fotela - w przypadku zaoferowania fotela z opcją bezpiecznego transportu dzieci; 12) protokół/raport z badań wytrzymałościowych lawety zgodnie z PN EN 1789 pkt. 4.5.9 i 5.3; 13) folder oraz deklaracja zgodności CE dla deski ortopedycznej; 14) CE lub deklaracja zgodności dla kapnometru; 15) Deklaracja zgodności dla noszy płachtowych; 16) Folder, deklaracja zgodności dla krzesełka z systemem płozowym; 17) Zaleca się dołączenie do oferty aktualnych dokumentów, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty (np. aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy). w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę; 18) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach