Przetargi.pl
Dostawa ambulansu typu C wraz z wyposażeniem

Szpital Średzki Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 63-000 Środa Wielkopolska, Żwirki i Wigury 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 612854031
  • Data zamieszczenia: 2022-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Średzki Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    Żwirki i Wigury 10
    63-000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie
    tel. 612854031
    REGON: 000308560
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalsredzki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa ambulansu typu C wraz z wyposażeniem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zamawiającego ambulansu typu C wraz z noszami oraz transporterem noszy. Ambulans wykorzystywany będzie do wykonywania transportów sanitarnych (karetka typu „T”). 2. Szczegółowe minimalne wymagania dla ambulansu oraz wyposażenia określone zostały w załączniku nr 1 do SWZ (opis przedmiotu zamówienia/wykaz parametrów technicznych).3. Zamawiający nie wymaga dostawy ambulansu fabrycznie nowego. Zamawiający dopuszcza dostawę ambulansu i sprzętu np. poleasingowego lub używanego, pod warunkiem że:- rok produkcji ambulansu to co najmniej 2021 rok,- przebieg pojazdu nie przekracza 80 000 km (mniejszy lub równy),- Wykonawca dysponuje co najmniej 6-miesięczną gwarancją producenta na pojazd oraz 24 – miesięczną gwarancją producenta na perforację nadwozia (okresy gwarancji liczą się z chwilą podpisania protokołu odbioru dostawy tzn. 6-miesięczna gwarancja na pojazd oraz 24-miesięczna gwarancja na perforację nadwozia liczy się od dokonania odbioru przedmiotu zamówienia co potwierdzi protokół odbioru).4. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy, przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Ambulans może być dostarczony „na kołach” (nie jest wymagana laweta).5. Termin płatności faktury: 30 dni liczony od doręczenia faktury Zamawiającemu, po podpisaniu protokołu odbioru przez Strony.6. Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania protokołu odbioru: dokumenty, o których mowa w załączniku nr 1 do SWZ.7. Wykonawca może dostarczać fakturę zgodnie z zapisami ustawy z dnia 9 listopada 2018 roku o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1666), za pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania.8. Zamawiający wyraża zgodę na złożenie przez Wykonawcę faktury w postaci elektronicznej, w formacie .pdf i przesłanie jej na adres poczty elektronicznej wskazanej przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34114122-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-09

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach