Powiatowe Centrum Zdrowia Spółka z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 82-200 Malbork, ul. Armii Krajowej
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 55 6460264 , fax. 55 6460235
- Data zamieszczenia: 2019-09-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Zdrowia Spółka z o.o.
ul. Armii Krajowej 105/106
82-200 Malbork, woj. pomorskie
tel. 55 6460264, fax. 55 6460235
REGON: 22041530500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcz.net.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot leczniczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa ambulansu typu C na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Malborku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch ambulansów typu C na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Malborku, o parametrach technicznych i z wyposażeniem zgodnymi z wymaganiami określonymi w załączniku nr 2 do SIWZ, w podziale na Zadanie 1 i Zadanie 2. 2. Wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia: 1) Zamawiający wymaga zaoferowania fabrycznie nowych, nie powystawowych, wyprodukowanych w 2019 roku ambulansów typu C, z zabudową części medycznej spełniającej wymogi zharmonizowanej polskiej normy PN EN 1789:A1/2011 wymaganej przez NFZ. 2) Oferowane ambulanse muszą posiadać fabrycznie nowe wyposażenie, wolne od wad, objęte gwarancją producenta pojazdu, spełniające wymagania ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. 2018 poz. 1990), rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz.U. 2016 poz. 2022) obowiązujących norm PN EN 1789:A1/2011 dla środka transportu drogowego typu C oraz PN-EN 1865 (wymagania dotyczące sprzętu medycznego stosowanego w ambulansach drogowych) lub równoważne. 3) Minimalne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 4) Oferowane ambulanse muszą posiadać świadectwo homologacji pojazdu skompletowanego (samochód bazowy wraz z zabudową medyczną), wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 marca 2013 r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep oraz ich przedmiotów wyposażenia lub części (Dz.U. 2013r. poz. 407) lub dopuszczenie jednostkowe, Podsumowanie Badań oraz Certyfikat Zgodności zgodnie z PN EN 1789:A1/2011. Homologacja/dopuszczenie jednostkowe oferowanego ambulansu musi umożliwiać rejestrację w Polsce. 5) Zaoferowane wyposażenie i sprzęt medyczny muszą posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania w Polsce oraz spełniać wymagania określone przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. 2019 poz. 175). 6) Dostarczone ambulansy oraz wyposażenie medyczne muszą być fabrycznie nowe i nieużywane, bez defektów, błędów konstrukcyjnych, wykonawczych i innych wad technicznych, które mogłyby ujawnić się podczas jego użytkowania. 7) Wykonawca zapewni dla oferowanych ambulansów pełny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny zabudowy medycznej i wyposażenia medycznego oraz pełny serwis gwarancyjny pojazdu bazowego w Autoryzowanej Stacji Obsługi. 8) Wymagane są następujące minimalne okresy gwarancji liczone od daty podpisania przez strony protokołu zdawczo-odbiorczego bez uwag: a) Gwarancja mechaniczna na pojazd bazowy – min. 24 miesiące bez limitu kilometrów, b) Gwarancja na perforację korozyjną elementów nadwozia – min. 60 miesięcy, c) Gwarancja na powłoki lakiernicze – min. 36 miesięcy, d) Gwarancja na zabudowę medyczną – min. 24 miesiące, e) Gwarancja na sprzęt medyczny – min. 24 miesiące, przeglądy gwarancyjne bezpłatne co 12 miesięcy w okresie udzielonej gwarancji, łącznie z wszystkimi kosztami transportu sprzętu do wskazanego serwisu gwarancyjnego. 9) Realizacja zgłoszonych usterek i napraw gwarancyjnych w okresie gwarancji max. w ciągu 72 godzin od zgłoszenia drogą elektroniczną (mail, faks), na koszt gwaranta. 10) W przypadku naprawy powyżej 72 godz. Zamawiający dopuszcza wymianę sprzętu na zastępczy, o parametrach użytkowych sprzętu równych lub lepszych. W sytuacji takiej Wykonawca wraz ze sprzętem dostarczy wszelkie dokumenty dopuszczające sprzęt do użytku. 4. Odbiór ambulansów wraz z wyposażeniem odbędzie się w siedzibie Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy samochodu na własnych kołach (niewymagany jest transport na lawecie). 5. Przy odbiorze kompletnych ambulansów Wykonawca zobowiązany będzie przeprowadzić szkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie działania, obsługi i konserwacji sprzętu w nim zamontowanego. 6. Termin płatności: 30 dni do daty prawidłowo wystawionej faktury VAT (wystawienie faktury odbędzie się na podstawie podpisanego obustronnie bez uwag protokołu zdawczo-odbiorczego). 7. Zamawiający wymaga, aby rozliczenie za dostawę przedmiotu zamówienia nastąpiło w oparciu o odrębne faktury, tzn. wystawione odrębnie na każdy ambulans. 8. Zamówienie jest realizowane w ramach dotacji z budżetu Ministra Zdrowia. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania w sytuacji nieotrzymania środków finansowych (niezawarcia umowy z Ministerstwem Zdrowia na dofinansowanie). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34114121-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.dokumenty dopuszczające wyroby medyczne do obrotu na terenie RP zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. 2019 poz. 175). 2.świadectwa homologacji pojazdu skompletowanego (samochód bazowy wraz z zabudową medyczną), podsumowanie Badań oraz Certyfikat Zgodności zgodnie z PN EN 1789:A1/2011. 3.firmowe materiały informacyjne/katalogi/broszury/foldery dot. pojazdu jak i wyposażenia medycznego, potwierdzające zgodność deklarowanych parametrów, w tym również schemat oferowanej zabudowy medycznej przedstawiający widok strony lewej i prawej przedziału medycznego, ściany działowej pomiędzy kabiną kierowcy a przedziałem medycznym oraz schemat ideowy instalacji elektrycznej przedziału medycznego. 4.pełnomocnictwo (jeśli dotyczy)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup ambulansu.
Dodano: 2023-07-06 - Dostawa fabrycznie nowego ambulansu sanitarnego transportowego typu A1
Dodano: 2023-06-15 - Dostawa ambulansu sanitarnego typu B, z zabudową medyczną, noszami i sprzętem medycznym dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego w Pruszczu Gdańskim
Dodano: 2023-05-31 - Zakup ambulansu finansowanego leasingiem operacyjnym.
Dodano: 2023-05-29 - Zakup w formie leasingu oraz dostawa dwóch karetek transportowych typu B dla Szpitala Miejskiego w Miastku - 06/TP/2023
Dodano: 2023-03-28 - Dostawa ambulansu drogowego typu C wraz z wyposażeniem medycznym
Dodano: 2022-08-24 - Dostawa ambulansu drogowego typu C wraz z wyposażeniem medycznym oraz kardiomonitora z funkcją defibrylatora
Dodano: 2022-08-08 - Dostawa ambulansu typu C na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Malborku
Dodano: 2022-05-20 - Zakup i dostawa ambulansu dla zespołów ratownictwa medycznego
Dodano: 2021-05-07 - ZAMÓWIENIA ZWIĄZANE Z COVID
Dodano: 2021-04-13