Przetargi.pl
Dostawa ambulansu typu C na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. – Szpital w Malborku

Powiatowe Centrum Zdrowia Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 82-200 Malbork, ul. Armii Krajowej
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 55 6460264 , fax. 55 6460235
  • Data zamieszczenia: 2018-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Zdrowia Spółka z o.o.
    ul. Armii Krajowej 105/106
    82-200 Malbork, woj. pomorskie
    tel. 55 6460264, fax. 55 6460235
    REGON: 220415305
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcz.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot leczniczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa ambulansu typu C na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. – Szpital w Malborku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa ambulansu typu C wraz z noszami głównymi, transporterami noszy głównych oraz krzesełkiem kardiologicznym na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. – szpital w Malborku o parametrach technicznych zgodnych z wymaganiami opisanymi w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia: 1) Zamawiający wymaga zaoferowania fabrycznie nowego, nie powystawowego, wyprodukowanego w 2018 roku ambulansy typu C z zabudową części medycznej spełniającej wymogi zharmonizowanej polskiej normy PN EN 1789:A1/2011 wymaganej przez NFZ. 2) Oferowany ambulans musi posiadać fabrycznie nowe wyposażenie, wolne od wad, objęte gwarancją producenta pojazdu, spełniające wymagania ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. 2017.0.1260 t.j.), rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz.U. 2016 poz. 2022) obowiązujących norm PN EN 1789:A1/2011 dla środka transportu drogowego typu C oraz PN-EN 1865 (wymagania dotyczące noszy i innego sprzętu medycznego do przemieszczania pacjenta stosowanego w ambulansach drogowych) lub równoważne. 3) Minimalne wymagania dotyczące samochodu bazowego, przedziału medycznego oraz sprzętu medycznego zawiera załącznik nr 1 do SIWZ stanowiący opis wymaganych parametrów technicznych i użytkowych przedmiotu zamówienia. 4) Oferowany ambulans musi posiadać świadectwo homologacji pojazdu skompletowanego (samochód bazowy wraz z zabudowa medyczną), wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 225 marca 2013 r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep oraz ich przedmiotów wyposażenia lub części (Dz.U. 2013r. nr 0 poz. 407) lub dopuszczenie jednostkowe, Podsumowanie Badań oraz Certyfikat Zgodności zgodnie z PN EN 1789:A1/2011. Homologacja/dopuszczenie jednostkowe oferowanego ambulansu musi umożliwiać rejestrację w Polsce. 5) Zaoferowane wyposażenie i sprzęt medyczny muszą posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania w Polsce oraz spełniać wymagania określone przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2017, poz. 211 z późn.zm.). 6) Dostarczony ambulans oraz wyposażenie (nosze, transporter, krzesełko kardiologiczne) muszą być fabrycznie nowe i nieużywane, bez defektów, błędów konstrukcyjnych, wykonawczych i innych wad technicznych, które mogłyby ujawnić się podczas jego użytkowania. 7) Wykonawca zapewni dla oferowanego ambulansu pełny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny zabudowy medycznej i wyposażenia medycznego oraz pełny serwis gwarancyjny pojazdu bazowego w Autoryzowanej Stacji Obsługi. 8) Wymagane są następujące minimalne okresy gwarancji liczone od daty podpisania przez strony protokołu zdawczo-odbiorczego bez uwag: a) Gwarancja mechaniczna na pojazd bazowy – min. 24 miesiące bez limitu kilometrów, b) Gwarancja na perforację korozyjną elementów nadwozia – min. 60 miesięcy, c) Gwarancja na powłoki lakiernicze – min. 36 miesiące, d) Gwarancja na zabudowę medyczną – min. 24 miesiące, e) Gwarancja na sprzęt medyczny – min. 24 miesiące, przeglądy gwarancyjne bezpłatne co 12 miesięcy w okresie udzielonej gwarancji, łącznie z wszystkimi kosztami transportu sprzętu do wskazanego serwisu gwarancyjnego. 9) Realizacja zgłoszonych usterek i napraw gwarancyjnych w okresie gwarancji max. W ciągu 72h od zgłoszenia drogą elektroniczną (mail, fax), na koszt gwaranta. 10) Zamawiający dopuszcza wymianę sprzętu na zastępczy o parametrach użytkowych równych lub lepszych w przypadku naprawy powyżej 72h. W sytuacji takiej Wykonawca wraz ze sprzętem dostarczy wszelkie dokumenty dopuszczające sprzęt do użytku. 4. Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 42 dni od dnia zawarcia umowy. 5. Odbiór ambulansu wraz z wyposażeniem odbędzie się w siedzibie Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy samochodu na własnych kołach (nie wymagany jest transport na lawecie). 6. Przy odbiorze kompletnego ambulansu Wykonawca zobowiązany będzie przeprowadzić szkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie działania, obsługi i konserwacji sprzętu w nim zamontowanego -4 osoby. 7. Termin płatności: 30 dni do daty poprawnie wystawionej faktury VAT (wystawienie faktury na podstawie podpisanego obustronnie bez uwag protokołu zdawczo-odbiorczego).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34114121-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. Formularz – Opis parametrów technicznych i użytkowych przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1 do SIWZ. b. Formularz ofertowy - Załącznik Nr 2 do SIWZ. c. Oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, o których mowa w pkt VII 1 i 2 SIWZ - Załącznik nr 3 do SIWZ. d. Pełnomocnictwa (jeśli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach