Przetargi.pl
Dostawa Ambulansu typu B wraz z wyposażeniem medycznym

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 22-600 Tomaszów Lubelski, Aleje Grunwaldzkie
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 6644411 do 19 , fax. 846 642 521
  • Data zamieszczenia: 2019-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
    Aleje Grunwaldzkie 1
    22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie
    tel. 84 6644411 do 19, fax. 846 642 521
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital-tomaszow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa Ambulansu typu B wraz z wyposażeniem medycznym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa Ambulansu typu B wraz z wyposażeniem medycznym. 1. Oferowany ambulans wraz z wyposażeniem musi być fabrycznie nowy (wyprodukowany w 2019 r.), gotowy do użytkowania bez ponoszenia dodatkowych nakładów finansowych oraz zgodny z aktualnie obowiązującą normą PN EN 1789, PN EN 1865 lub równoważne. 2. Oferowany ambulans musi posiadać fabrycznie nowe wyposażenie, wolne od wad, objęte gwarancją producenta pojazdu, spełniające wymagania ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym ( tj. Dz.U. 2018 poz. 1990 ze zm.), rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz ich niezbędnego wyposażenia ( tj. Dz.U. z 2016 poz. 2022), obowiązujących norm: PN 1789 dla środka transportu drogowego typu B oraz PN-EN 1865 lub równoważne. 3. Oferowany ambulans musi posiadać świadectwo homologacji pojazdu skompletowanego (samochód bazowy wraz z zabudową medyczną), wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 marca 2013 r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep oraz ich przedmiotów wyposażenia lub części ( t.j. Dz. U. z 2015 poz.1475) Podsumowanie Badań oraz Certyfikat Zgodności zgodnie z obowiązującą normą PN EN 1789. 4. Zaoferowane wyposażenie i sprzęt medyczny musi posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania w Polsce, oraz spełniać wymagania określone przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2017 r. poz. 211 z późn. zm.) 5. Homologacja oferowanego ambulansu musi umożliwiać rejestrację w Polsce oraz umożliwiać świadczenie usług medycznych w ramach Państwowego Systemu Ratownictwa Medycznego. 6. Dostarczony ambulans oraz zaoferowany sprzęt medyczny powinny być nowe i nieużywane, bez defektów, błędów konstrukcyjnych, wykonawczych i innych wad technicznych, które mogłyby się ujawnić podczas jego użytkowania. 7. Po dostarczeniu ambulansu Wykonawca z wszelkimi wymaganymi dokumentami zobowiązany jest do współpracy z Zamawiającym w trakcie procesu rejestracji w/w pojazdów. W szczególności zobowiązany jest do uzupełnienia wszelkich dokumentów wymaganych przez instytucje państwowe, np. Wydział Komunikacji. 8. Wykonawca zapewni dla oferowanych ambulansów pełny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny zabudowy medycznej i wyposażenia medycznego oraz pełny serwis gwarancyjny pojazdu bazowego w Autoryzowanej Stacji Obsługi. 9. Minimalny okres gwarancji: min. 24 miesiące na pojazd bez limitu km (parametr punktowany), min. 24 miesiące na powłokę lakierniczą, min. 60 miesięcy na perforację blach nadwozia i min. 24 miesiące na zabudowę specjalistyczną oraz min. 24 miesiące na wyposażenie i sprzęt medyczny. 10. Podczas napraw gwarancyjnych wykonywanych w siedzibie Wykonawcy, koszt odbioru oraz zwrot ambulansu pokrywa Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 2 do SIZW – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34114100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 1 do SIWZ - FORMULARZ OFERTOWY, Załącznik nr 2 do SIWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, Załącznik nr 5 do SIWZ - KLAUZULA INFORMACYJNA, Załącznik nr 7 do SIWZ - WYKAZ DOSTAW, Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach