Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Opolu ogłasza przetarg
- Adres: 45-075 Opole, ul. Krakowska
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 4011100 , fax. 77 4011121
- Data zamieszczenia: 2017-10-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Opolu
ul. Krakowska 44
45-075 Opole, woj. opolskie
tel. 77 4011100, fax. 77 4011121
REGON: 53116351500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozmswia.opole.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: SP ZOZ
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa ambulansu typu A2 dla SP ZOZ MSWiA w Opolu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego ambulansu do transportu pacjentów typu A2 wraz z wyposażeniem. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z opisem minimalnych wymaganych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych dla samochodu bazowego, zabudowy medycznej oraz wyposażenia medycznego zawiera załącznik nr 1.1. do Oferty. 3. Ambulans musi być nowy, nieużywany – rok produkcji 2017 (zarówno pojazd bazowy jak i zabudowa), w stanie możliwym do zarejestrowania i do użytkowania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34114100-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia Wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną