Szpital Powiatowy im. M. Kajki ogłasza przetarg
- Adres: 11-700 Mrągowo, ul. Wolności 12
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 7412127 , fax. 089 7412127
- Data zamieszczenia: 2009-05-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy im. M. Kajki
ul. Wolności 12 12
11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 7412127, fax. 089 7412127
REGON: 51093834900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-mragowo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa ambulansu typu A2 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa ambulansu medycznego transportowego typu A2 CPV 34.11.41.21-3, o parametrach które zostały określone w załącznikach nr 2 , 2a do SIWZ oraz - przeprowadzenie szkolenia dla personelu medycznego, kierowców oraz pracowników działu technicznego w zakresie obsługi sprzętu medycznego Oferowany przedmiot zamówienia musi być zgodny z normą emisji spalin Euro 4 oraz posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.), a także spełniać wymagania Ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. Nr 108 z 2005r. poz. 908 z późn. zm.), Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. Nr 32 z 2003r. poz. 262 z późn. zm.), obowiązujących norm PN EN 1789 (Pojazdy medyczne i ich wyposażenie. Ambulanse drogowe) oraz PN EN 1865 (wymagania dotyczące noszy i innego sprzętu do przemieszczania pacjenta stosowanego w ambulansach drogowych) a także spełniające parametry techniczne wskazane w SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341141213
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się jedynie Dostawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 roku nr 223, poz. 1655 ze zmianami). Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VI specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Dostawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Dostawcy z postępowania
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Dostawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ 4. Oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-mragowo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- SAP.221-3.2016 Zakup oraz dostawa ambulansu drogowego typu C wraz z wyposażeniem
Dodano: 2016-03-30 - Przetarg nieograniczony na dostawę ambulansu typu C wraz z wyposażeniem dla Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o.
Dodano: 2015-12-03 - Dostawa ambulansu typu C z wyposażeniem medycznym
Dodano: 2015-11-30 - Dostawa ambulansu typu C - II postępowanie
Dodano: 2015-11-26 - SAP.221-29.2015 Zakup oraz dostawa ambulansu drogowego typu C.
Dodano: 2015-11-24 - Trzyetapowa dostawa ambulansu drogowego typu C dla SP ZOZ Szpitala Powiatowego w Piszu
Dodano: 2015-11-24 - Przetarg nieograniczony na dostawę ambulansu typu C wraz z wyposażeniem dla Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o.
Dodano: 2015-11-20 - Dostawa ambulansu typu C
Dodano: 2015-11-16 - Zakup ambulansu typu C wraz z wyposażeniem dla Podstawowego Zespołu Ratownictwa Medycznego
Dodano: 2015-11-10 - Zakup ambulansu typ C
Dodano: 2015-11-10