Przetargi.pl
Dostawa ambulansu specjalistycznego "B" szt. 1 dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-500 Szydłowiec, Wschodnia
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 486 170 300, , fax. 486 170 980
  • Data zamieszczenia: 2019-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu
    Wschodnia 23
    26-500 Szydłowiec, woj. mazowieckie
    tel. 486 170 300, , fax. 486 170 980
    REGON: 67012987000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.szydlowiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa ambulansu specjalistycznego "B" szt. 1 dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego – rok produkcji 2019 ambulansu sanitarnego typu B o parametrach technicznych zgodnych z treścią SIWZ (załącznik nr 6 do SIWZ) dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu. 2. Oferowany ambulans musi spełniać warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 r. Nr 32 poz. 262 z póź. zm.) musi spełniać wymagania określone w normie PN EN 1789 + A1: 2011 (w zakresie ambulansu typu B) i PN EN 1865, a także musi posiadać następujące wyposażenie i parametry: Rok produkcji – 2019 fabrycznie nowy (potwierdzić) ………………………………………………………... 1. OGÓLNE DANE POJAZDU Minimalny okres gwarancji 24 miesiące bez limitu kilometrów. Gwarancja min. 96 – mcy od daty podpisania protokołu odbioru na perforację nadwozia ambulansu. Typu „furgon” o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t częściowo przeszklony. Drzwi boczne lewe przesuwane. Drzwi tylne wysokie, przeszklone, otwierane na boki , kąt otwarcia min. 270 stopni, z systemem blokowania przy otwieraniu (podać kąt otwarcia drzwi). Drzwi boczne prawe przesuwane do tyłu z otwieranym oknem, ze stopniem stałym wewnętrznym lub ze stopniem automatycznie wysuwanym/ wsuwanym przy otwarciu/zamykaniu drzwi lub wysuwane manualnie. Kabina kierowcy dwuosobowa Dywaniki gumowe dla kierowcy i pasażera w kabinie kierowcy zapobiegające zbieraniu się wody na podłodze. Stopień tylny antypoślizgowy stanowiący zderzak tylny ochronny. Kolor nadwozia biały lub żółty zgodnie z PN EN 1789. (RAL 1016). Centralny zamek wszystkich drzwi (łącznie z drzwiami zewnętrznego schowka) sterowany pilotem. Autoalarm. Immobilizer. Fabryczny zbiornik paliwa o pojemności min 90 litrów. (Podać pojemność zbiornika). Wizualna lub dźwiękowa sygnalizacja niedomkniętych drzwi w kabinie kierowcy. Fotel kierowcy z regulacją oparcia oraz z podłokietnikiem. Elektrycznie podnoszone szyby w kabinie kierowcy. Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka boczne. Czujnik deszczu dostosowujący szybkość pracy wycieraczek przedniej szyby do intensywności opadów. Przednie i boczne poduszki powietrzne kierowcy i pasażera. Radioodtwarzacz fabryczny Reflektory przeciwmgłowe przednie. Trójkąt ostrzegawczy szt. 2, gaśnica, podnośnik, klucz do kół. Fabryczna klimatyzacja kabiny kierowcy. Minimum dwa fabryczne gniazda 12V w kabinie kierowcy. 2. SILNIK I NAPĘD Turbodiesel o pojemności min. 2100 cm3. – podać pojemność. PARAMETR PUNKTOWY Określić pojem-ność silnika: - 2100cm3- 0 pkt; - powyżej 2100 cm3- 30 pkt; Napęd wałka rozrządu za pomocą łańcucha. Spełniający wymagania normy Euro 6 lub Euro VI. Moc silnika min. 125 KW (podać moc) oraz moment obrotowy (podać). Moment obrotowy min. 380 Nm. Skrzynia biegów manualna synchronizowana min. 6 przełożeń (podać ilość biegów), (min 5 przód i 1 tył). Napęd na jedną oś ( przednią lub tylną - podać). System zapobiegający poślizgowi kół napędowych podczas ruszania (podać typ). 3. UKŁAD HAMULCOWY Z systemem zapobiegającym blokadzie kół podczas hamowania (podać typ). Wspomaganie układu hamulcowego. System wspomagania nagłego hamowania. System rozdziału siły hamowania. Elektroniczny system stabilizacji toru jazdy (podać jaki). Hamulce tarczowe na obu osiach. Asystent ruszania tj. system zapobiegający staczaniu się przy ruszaniu ,,pod górę’’. 4. UKŁAD KIEROWNICZY Ze wspomaganiem. Regulowana kolumna kierownicza 5. ZAWIESZENIE Zawieszenie zapewniające bezpieczną jazdę. Zawieszenie zapewniające przyczepność kół do podłoża, oraz komfort transportu chorego. 6. KOŁA I OGUMIENIE Rozmiar felg min. 16 cali. Dodatkowy kpl kół z ogumieniem zimowym (Radialne) wzmocnione. 7. NADWOZIE Minimalny okres gwarancji na zabudowę – 24 miesiące. Przystosowany do przewozu min. 4 osób personelu medycznego wraz z kierowcą w pozycji siedzącej oraz 1 osoby w pozycji leżącej na noszach (podać ilość osób). Zewnętrzny schowek (tj. podświetlony, odizolowany od przedziału medycznego i dostępny z zewnątrz pojazdu) o wymiarach umożliwiających montaż w nim co najmniej dwóch butli tlenowych o poj. 10 l z reduktorami tlenowymi, krzesełka kardiologicznego, deski ortopedycznej dla dorosłych, noszy podbierakowych , materaca próżniowego oraz dwóch kasków, zapewniony dostęp do min. 1 szt. plecaków / toreb medycznych umieszczonych w przedziale medycznym (tzw. podwójny dostęp do plecaków/toreb – z przedziału medycznego i z zewnątrz pojazdu). Okna w kabinie sanitarnej pokryte w 2/3 wysokości folią półprzeźroczystą. Izolacja termiczna i akustyczna ścian. 8. OGRZEWANIE I WENTYLACJA PRZEDZIAŁU MEDYCZNEGO Nagrzewnica w przedziale medycznym wykorzystująca ciecz chłodzącą silnik. Ogrzewanie postojowe przedziału medycznego- grzejnik elektryczny zasilany z sieci 230V z termostatem o mocy min. 1,8 kW (podać markę i model oraz moc oferowanego urządzenia). Niezależny od pracy silnika system ogrzewania o mocy min. 5,0 kW – umożliwiający dodatkowo ogrzewanie kabiny kierowcy i ogrzanie silnika do właściwej temperatury pracy przed uruchomieniem pojazdu. Mechaniczna wentylacja nawiewno-wywiewna zapewniająca min. 20-krotną wymianę powietrza na godzinę (podać wydajność w m3/godzinę). Dwuparownikowa klimatyzacja przedziału medycznego i kabiny kierowcy, z niezależną regulacją siły nawiewu zimnego powietrza dla kabiny kierowcy i przedziału medycznego; 9. INSTALACJA ELEKTRYCZNA Wzmocniony alternator o mocy min. 185 Ah (podać moc w Ah). Dwa akumulatory. Pojemność jednego akumulatora min.. 80 Ah - jeden do rozruchu silnika, drugi do zasilania przedziału medycznego - połączone tak , aby były doładowywane zarówno z alternatora w czasie pracy silnika jak i z prostownika na postoju po podłączeniu zasilania z sieci 230 V - widoczna dla kierowcy sygnalizacja stanu naładowania akumulatorów, z ostrzeganiem o nie doładowaniu któregokolwiek (podać łączną pojemność akumulatorów). Zasilanie zewn. 230 V z zabezpieczeniem przeciwporażeniowym różnicowo-prądowym oraz zabezpieczeniem przed uruchomieniem silnika przy podłączonym zasilaniu zewnętrznym. Układ au-tomatycznej ładowarki sterowanej procesorem zapewniający zasilanie instalacji 12 V oraz skuteczne ładowanie obu akumulatorów z automatycznym zabezpieczeniem przed awarią oraz przeła-dowaniem akumulatorów- widoczna sygnalizacja właściwego działania prostownika ładującego akumulatory podczas postoju. Minimum 3 gniazda 230 V w przedziale medycznym z bezpiecznikami zabezpieczającymi. Kabina kierowcy wyposażona w panel sterujący: • informujący kierowcę o działaniu reflektorów zewnętrznych • informujący kierowcę o braku możliwości uruchomienia pojazdu z powodu podłączeniu ambulan-su do sieci 230 V • informujący kierowcę o braku możliwości uruchomienia pojazdu z powodu otwartych drzwi mię-dzy przedziałem medycznym a kabiną kierowcy • informujący kierowcę o poziomie naładowania akumulatora samochodu bazowego i akumulatora dodatkowego • ostrzegający kierowcę (sygnalizacja dźwiękowa) o niedoładowaniu akumulatora samochodu bazo-wego i akumulatora dodatkowego • sterujący pracą dodatkowych sygnałów dźwiękowych pneumatycznych • Zamawiający nie dopuszcza paneli dotykowych typu touchscreen. Gniazda zasilające 12V (min. 4) w przedziale medycznym, do podłączenia urządzeń medycznych, zabezpieczone przed zabrudzeniem, wyposażone we wtyki (podać ilość gniazd 12V). Przewód zasilania zewnętrznego min 10 m (podać długość). 10. OZNAKOWANIE POJAZDU Belka świetlna typu LED zamontowana w przedniej części pojazdu. Min. 2 niebieskie lampy pulsacyjne, zamontowane na wysokości pasa przedniego barwy niebieskiej- lampy typu LED. Lampa tylna typu LED w kolorze niebieskim zamontowana w tylnej części dachu. Sygnał dźwiękowy modulowany o mocy min 100 Wat z możliwością podawania komunikatów głosem, zgodny z obowiązującymi przepisami. Światła awaryjne zamontowane na drzwiach tylnych włączające się po ich otwarciu. Dodatkowe lampy obrysowe zamontowane w tylnych, górnych częściach nadwozia. Pas odblaskowy barwy niebieskiej dookoła pojazdu na wysokości linii podziału nadwozia, pas barwy czerwonej pod niebieskim. Napis lustrzany AMBULANS z przodu pojazdu. Oznakowanie symbolem ratownictwa medycznego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 18.10.2010 r. Pas odblaskowy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 18.10.2010 r. a) pas odblaskowy z folii typu 3 barwy czerwonej, o szer. min. 15 cm, umieszczony w obszarze pomiędzy linią okien i nadkoli, b) pas odblaskowy z foli typu 3 barwy czerwonej, o szer. min. 15 cm, umieszczony wokół dachu, c) pas odblaskowy z folii typu 1 lub 3 barwy niebieskiej umieszczony bezpośrednio nad pasem czerwonym (o którym mowa w pkt. „a”), d) na drzwiach kierowcy i pasażera naklejony napis: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu. e) po obu bokach i z tyłu nadruk barwy czerwonej ,,P’’ f) dodatkowy napis z trzech stron pojazdu informujący o finansowaniu zakupu karetki (naklejki), (treść do uzgodnienia). 11. OŚWIETLENIE PRZEDZIAŁU MEDYCZNEGO Światło rozproszone, umieszczone po obu stronach górnej części przedziału medycznego. Oświetlenie punktowe (regulowane, punkty świetlne nad noszami w suficie). Włączenie /wyłączenie oświetlenia (jednej lampy) po otwarciu /zamknięciu drzwi przedziału medycznego. Dodatkowe oświetlenie punktowe zainstalowane nad blatem roboczym. Oświetlenie nocne LED – transportowe z oddzielnym włącznikiem. 12. WYPOSAŻENIE PRZEDZIAŁU MEDYCZNEGO Na ścianach bocznych zestaw szafek i półek wykonanych z tworzywa sztucznego, zabezpieczonych przez niekontrolowany wypadnięciem umieszczonych tam przedmiotów (w zabudowie meblowej należy uwzględnić zamykany na zamek szyfrowy schowek oraz szafkę z wyjmowanymi przezroczystymi pojemnikami), zamykane i podświetlone półki górne na prawej i lewej ścianie, zamykane przezroczystymi drzwiczkami. Nie dopuszcza się montowania szufladek w górnym ciągu szafek. Ampularium w formie szafki zamontowane przedziału medycznego w pobliżu blatu roboczego. Na ścianie działowej: szafki z blatem roboczym wykończonym blachą nierdzewną Min. 2 chwyty do kroplówek mocowane w suficie (podać na ile sztuk). Zabezpieczenia urządzeń oraz elementów wyposażenia przed przemieszczaniem w czasie jazdy gwarantujące jednocześnie łatwość dostępu i użycia. Podstawa noszy głównych z przesuwem bocznym, z wysuwem na zewnątrz umożliwiającym łatwe wprowadzanie noszy oraz z możliwością przechyłu do pozycji Trendelenburga i Antrendelenburga ( o min. 10 stopni) w trakcie jazdy ambulansu ( podać markę i model podstawy). Nie dopuszca się sterowania elektrycznego z uwagi na możliwość usterki związane z brakiem zasilania. Regulacja wysokości podstawy po wysunięciu - możliwość płynnego wyregulowania wysokości płyty najazdowej podstawy do wysokości najazdowej kółek transportera noszy. Na ścianie lewej –szyny wraz z trzema panelami do mocowania uchwytów dla następującego sprzętu medycznego: defibrylator, respirator, pompa infuzyjna. Panele mają mieć możliwość przesuwania wzdłuż osi pojazdu tj. możliwość rozmieszczenia ww. sprzętu medycznego wg uznania Zamawiającego. Uwaga: Zamawiający nie dopuszcza mocowania na stałe uchwytów do ww. sprzętu medycznego bezpośrednio do ściany przedziału medycznego. Panel sterujący: - informujący o temperaturze w przedziale medycznym oraz na zewnątrz pojazdu, - z funkcją zegara (aktualny czas) i kalendarza (dzień, data), - informujący o temperaturze wewnątrz termoboxu, - sterujący oświetleniem przedziału medycznego, - sterujący systemem wentylacji przedziału medycznego, - zarządzający system ogrzewania przedziału medycznego i klimatyzacji przedziału medycznego z funkcją automatycznego utrzymania zadanej temperatury. Zamawiający nie dopuszcza paneli dotykowych typu touchscreen. 13. CENTRALNA INSTALACJA TLENOWA Min. 2 punkty poboru typu AGA na ścianie lewej – gniazdo o budowie monoblokowej panelowej. Punkt poboru na suficie typu AGA z wtykiem do podłączeń zewnętrznych. 2 butle tlenowe o poj. 10 L Miejsce z uchwytem na zamocowanie butli tlenowej 2,7L 2 szt. reduktorów tlenowych do butli 10 L (konstrukcja reduktora umożliwia montaż i demontaż reduktorów bez konieczności używania kluczy. Instalacja tlenowa umożliwi zasilanie paneli tlenowych z obu butli jednocześnie lub po wypięciu jednej butli z instalacji. 14. OŚWIETLENIE SPECJALNE Reflektory zewnętrzne LED z trzech stron pojazdu (tył i boki) ze światłem rozproszonym do oświetlenia miejsca akcji, po 2 z każdej strony z możliwością włączania/wyłączania zarówno z kabiny kierowcy jak i przedziału medycznego. 15. SYGNALIZACJA DŹWIĘKOWA Sygnał dźwiękowy modulowany. Sygnały pneumatyczne przeznaczone do pracy ciągłej ( podać markę i model). 16. ŁĄCZNOŚĆ RADIOWA Kabina kierowcy przystosowana do zainstalowania radiotelefonu przewoźnego. Wyprowadzenie instalacji do podłączenia radiotelefonu. 1. Wmontowana dachowa antena do podłączenia radiotelefonu o parametrach: - zakres częstotliwości 168-170 MHz, - polaryzacja pionowa - współczynnik fali stojącej 1,6, - charakterystyka promieniowania dookólna - odporność na działanie wiatru min. 55m/s 2. Wyprowadzenie instalacji elektryczno-antenowej wraz z adapterami i zamocowaniem stacji dokują-cej oraz uchwytu do drukarki pod system SWD PRM (stacja dokująca i uchwyt do drukarki po stronie dostawcy). Po zamontowaniu tabletu odpowiednia czytelność i obsługa tabletu przez kierowcę jak i osobę siedzą-cą na miejscu pasażera w miejscu łatwo dostępnym, nieutrudniającym korzystania z przełączników zamontowanych na desce rozdzielczej, nie utrudniającym widoczności kierowcy przez szybę przednią, nie kolidującym z poduszkami powietrznymi. W przedziale medycznym nad blatem roboczym na ścianie działowej, zamontowana podstawa pod drukarkę wraz z uchwytem oraz zasilaczem. Dodatkowa antena dachowa dwuzakresowa GPS/GSM (do tabletu) zakończona wtykami kątowymi SMA zlokalizowanymi przy stacji dokującej. Dodatkowa antena dachowa dwuzakresowa GPS/GSM (do modułu FM 3000) zakończona wtykami prostymi GPS MCX oraz GSM SMA zlokalizowanymi w miejscu montażu modułu teltoniki. Przygotowanie instalacji pozwalającej na łatwe wpinanie/wypinanie modułu teltonika (instalacja elektryczno-antenowa). Wyprowadzony przewód USB, który ma połączyć stację dokującą z drukarkę. Dodatkowe gniazdo 12 V do drukarki na ścianie działowej. 17. WYPOSAŻENIE POJAZDU Wszystkie miejsca siedzące wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa i zagłówki. Urządzenie do wybijania szyb. Dodatkowa gaśnica w przedziale medycznym. Dodatkowy kosz na śmieci min. 1 szt. Interkom umożliwiający komunikację pomiędzy kabiną kierowcy a przedziałem medycznym. Nóż do przecięcia pasów bezpieczeństwa. Lampa typu szperacz z możliwością ładowania w kabinie kierowcy. Lampka typu kokpit zamontowana z kabinie kierowcy po stronie pasażera. 18. PRZEDZIAŁ MEDYCZNY Długość przedziału medycznego min. 300 cm. (podać długość przedziału medycznego w cm). Parametr dodatkowo punktowany. Szerokość przedziału medycznego min. 170 cm. (podać szerokość przedziału medycznego w cm). Wysokość przedziału medycznego min.182 cm. (podać wysokość przedziału medycznego w cm) Jedno obrotowe miejsca siedzące na prawej ścianie wyposażone w bezwładnościowe, trzypunktowe pasy bezpieczeństwa i zagłówki, ze składanymi do pionu siedziskami i regulowanym kątem oparcia fotela klasy M1. Fotel u wezgłowia noszy, usytuowany tyłem do kierunku jazdy, obrotowy ze składanym do pionu siedziskiem z pasem trzypunktowym bezwładnościowym. Wzmocniona podłoga umożliwiająca mocowanie ruchomej podstawy pod nosze główne. Podłoga o powierzchni przeciwpoślizgowej, łatwo zmywalnej, połączonej szczelnie z zabudową ścian. Ściany boczne, sufit pokryte płytami z tworzywa sztucznego, łatwo zmywalne, w kolorze białym. Kabina kierowcy oddzielona od przedziału medycznego przegrodą z możliwością przejścia z przedziału medycznego do kabiny kierowcy a równocześnie zapewniającą możliwość oddzielenia obu przedziałów (przegroda z drzwiami). Drzwi przesuwne manualne, spełniające normę PNEN 1789 Ogrzewacz płynów infuzyjnych ze wskaźnikiem temperatury wewnątrz urządzenia o pojemności min. 3 litry z termoregulatorem zabezpieczającym płyny przed przegrzaniem- tzw. termobox. Uchwyty ścienne i sufitowe dla personelu. Załączyć świadectwo homologacji na pojazd skompletowany jako – M1oraz Certyfikat Zgodności z normą PN EN 1789 wystawiony przez Niezależną Jednostkę Notyfikującą (bez załączników). SPRZĘT MEDYCZNY 1. NOSZE GŁÓWNE-PRODUCENT /MODEL 1. Podać markę, model 2. przystosowane do prowadzenia reanimacji wyposażone w twardą płytę na całej długości pod materacem umożliwiającą ustawienie wszystkich dostępnych funkcji; 3. z materacem z materiału nie przyjmującego krwi, brudu itp. Przystosowanym do mycia i dezynfekcji . 4. nosze potrójnie łamane z możliwością ustawienia pozycji przeciwwstrząsowej, pozycji zmniejszającej napięcie mięśni brzucha oraz pozycji siedzącej 5. Bezstopniowa, wspomagana np. sprężyną gazową regulacja nachylenia oparcia pod plecami do kąta min. 80 stopni. 6. Pod wezgłowiem noszy fabryczna półka o udźwigu min. 15 kg. 7. z zestawem pasów szelkowych i poprzecznych zabezpieczających pacjenta o regulowanej długości mocowanych bezpośrednio do ramy noszy. 8. wysuwane uchwyty przednie i tylne do przenoszenia noszy, składane barierki boczne. 9. obciążenie dopuszczalne noszy powyżej 200 kg (podać obciążenie dopuszczalne w kg); 10. waga oferowanych noszy max. 23 kg zgodnie z wymogami normy PN EN 1865 (podać wagę noszy w kg); 11. Załączyć folder potwierdzający oferowane parametry. 2. TRANSPORTER NOSZY GŁÓWNYCH 1. Podać markę, model oraz dołączyć folder wraz z opisem 2. z systemem składanego podwozia umożliwiającym łatwy załadunek i rozładunek transportera do/z ambulansu 3. z systemem szybkiego i bezpiecznego połączenia z noszami; 4. regulacja wysokości transportera na min. sześciu poziomach,. 5. Regulacja wysokości transportera wspomagana mechanicznie, np. poprzez sprężyny gazowe- PA-RAMETR PUNKTOWANY Tak – 10 pkt Nie – 0 pkt 6. system niezależnego składania się przednich i tylnych goleni transportera w momencie załadunku do ambulansu i rozładunku z ambulansu pozwalający na wprowadzenie zestawu transportowego do ambulansu przez jedną osobę 7. Automatyczny system zapobiegający złożeniu goleni gdy kółka najazdowe nie opierają się o lawetę( niewymagający od użytkownika wykonania żadnych czynności tj. Wciskania przycisków zwalniania blokad) lub Możliwość regulacji długości goleni przednich(bez udziału serwisu),na minimum trzech poziomach w celu dostosowania wysokości najazdowej noszy, do wysokości podstawy noszy za-montowanej w ambulansie. 8. możliwość ustawienia pozycji drenażowych (Trendelenburga i Fowlera na min. 3 poziomach pochylenia); 9. wszystkie 4 kółka jezdne o średnicy min. 125 mm, minimum dwa skrętne w zakresie 360 o, hamulce na dwóch kółkach.(hamulec ma uniemożliwić obrót kółek oraz funkcję skrętu) 10. transporter ma umożliwiać prowadzenie noszy w bok do kierunku jazdy. 11. Transporter ma posiadać możliwość złożenia do minimalnego poziomu wysokości poprzez zwolnienie dedykowanych blokad, bez konieczności wykonywania dodatkowych, absorbujących czas czynności, np. ustawianie kół do jazdy „na wprost”, uruchamianie blokady kół. 12. Transporter ma mieć możliwość blokady goleni w pozycji złożonej oraz możliwość przenoszenia ze złożonymi goleniami. 13. Automatyczna blokada goleni (niewymagająca od użytkownika wykonania żadnych czynności tj. Wciskania przycisków zwalniania blokad) 14. Funkcja prowadzenia w bok ma być dostępna na minimum dwóch poziomach wysokości. 15. Transporter wyposażony w dodatkowe uchylne uchwyty, ułatwiające pracę w przypadku transportu pacjentów o znacznej wadze. 16. obciążenie dopuszczalne transportera powyżej 200 kg (podać dopuszczalne obciążenie w kg); 17. waga transportera max. 28 kg zgodnie z wymogami normy PN EN 1865 (podać wagę transportera w kg); 18. transporter musi być zabezpieczony przed korozją poprzez wykonanie z odpowiedniego materiału lub poprzez zabezpieczenie środkami antykorozyjnymi; 19. Gwarancja min. 24 miesiące 20. Deklaracja zgodności CE -załączyć 21. Pozytywnie przeprowadzony test dynamiczny 10 G, zgodnie z wymaganiami normy PN EN 1789 -załączyć raport wystawiony przez niezależną jednostkę notyfikowaną 3. KRZESEŁKO KARDIOLOGICZNE Dostawca przystosuje miejsce do zamocowania krzesła kardiologicznego (transportowego) typ MEMBER model 659. 4. NOSZE PODBIERAJĄCE Dostawca przygotuje miejsce na zamontowanie w pojeździe noszy podbierających Everise WSX E4. 5. RESPIRATOR Obowiązkiem Dostawcy będzie zamocowanie uchwytu do respiratora transportowego typu Medumat Standard firmy Weinmann, który dostarczy Zamawiający. 6. SSAK PRZENOŚNY Zamawiajacy dostarczy wieszak z kablem zasilającym do ssaka typu ACCUVAC – Rescue, firmy Weinmann, Dostawca zamontuje go w pojeździe. 7. DEFIBRYLATOR Zamawiający dostarczy wieszak (uchwyt) do Lifepak 12. Dostawca zamontuje go w pojeździe. Dostawca dostarczy urządzenie do szybkiego ładowania akumulatorów zasilających Lifepak 12 tzw. MBSS. Urządzenie musi obsługiwać następujące typy akumulatorów: litowo – jonowe. Dostawca dostarczy 3 szt. akumulatorów litowo- jonowych o pojemności 4,8 Ah, 12 V. 8. APARAT DO MECHANICZNEJ KOMPRESJI KLATKI PIERSIOWEJ Nazwa, typ Model Kraj pochodzenia Certyfikat - deklaracja CE lub certyfikat wydany przez inne równoważne jednostki oceniającę zgod-ność Cykl pracy: 50% kompresja / 50 % dekompresja Częstość kompresji zawarta w zakresie od 80 do 110 uciśnięć na minutę osiągalna w przedziale tem-peratur (+ 15°C do + 35°) Wyposażanie aparatu: - torba lub placak - deska pod plecy - podkładka stabilizująca pod głowę - pasy do mocowania rąk pacjenta do urządzenia - akumulator - ładowarka do akumulatora ( dodatkowa lub w urządzeniu ) - elementy bezpośredniego kontaktu z pacjentem przy masażu ( min. 3 szt. ) Moduł Bluetooth Działanie urządzenia w pełni elektryczne Siła kompresji min 530 a 600 N Głębokość kompresji: min. od 5 do 6 cm 9. Torbo-plecak reanimacyjny wykonany z materiału umożliwiającego mycie i dezynfekcję. Wymiary 50 cm x 40 cm x 30 cm +/- 10 % Wyposażony w pasy szelkowe i pas biodrowy Wyposażony w min. jedną zewnętrzną kieszeń Komora główna wyposażona w organizery ułatwiające utrzymanie porządku, lub odpowiednie przegrody umożliwiające posegregowanie sprzętu. Wyposażony w ampularium na min. 60 ampułek.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34114121-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie uszczegóławia wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana do złożenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie ust. 24 ust. 5 pkt. 1, tj. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach