Szpital Ogólny w Kolnie ogłasza przetarg
- Adres: 18-500 Kolno, ul. Wojska Polskiego
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 86 2739330 , fax. 86 2739338
- Data zamieszczenia: 2017-09-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Ogólny w Kolnie
ul. Wojska Polskiego 69
18-500 Kolno, woj. podlaskie
tel. 86 2739330, fax. 86 2739338
REGON: 45066761000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalkolno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa ambulansu drogowego typu „A2” wraz z zabudową i wyposażeniem przedziału medycznego dla potrzeb Szpitala Ogólnego w Kolnie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem, niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa ambulansu drogowego typu „A2” wraz z zabudową i wyposażeniem przedziału medycznego dla potrzeb Szpitala Ogólnego w Kolnie. Szczegółowy opis pojazdu, wymagane wyposażenie, parametry graniczne, warunki gwarancji, serwisu, szkolenia i ubezpieczenia, zostały określone przez Zamawiającego w Załączniku Nr 2 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31114121-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dla warunków udziału wymienionych w pkt. 5.1. ppkt. 2 SIWZ nie określa szczegółowych wymagań, a za wstępne spełnienie wszystkich warunków wymienionych w pkt. 5.1.ppkt. 2 SIWZ uzna złożenie wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) Wypełniony formularz ofertowy – Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2) Wypełniony szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – Załącznik Nr 2 do SIWZ. 3) Wypełniony formularz parametrów ocenianych - Załącznik Nr 3 do SIWZ. 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestrowych) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wpisane do dokumentów rejestrowych w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną