Wojskowy Zespół Wypoczynkowy "Jantar" ogłasza przetarg
- Adres: 84-141 Jurata, ul. Wojska Polskiego
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 6754285 , fax. 058 6754304
- Data zamieszczenia: 2009-07-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojskowy Zespół Wypoczynkowy "Jantar"
ul. Wojska Polskiego
84-141 Jurata, woj. pomorskie
tel. 058 6754285, fax. 058 6754304
REGON: 19023853000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzwjantar.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład budżetowy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa alkoholi, wina, piwa i napoi nr sprawy: ZP/10/2009. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy alkoholi, wina, piwa i napoi do czterech kawiarni i magazynu żywnościowego na terenie zajmowanym przez Zamawiającego w WZW JANTAR w Juracie, w ilości i asortymencie określonym w załącznikach nr 2 na poszczególne zadania do SIWZ 1) produkty muszą spełniać kryteria określone w Polskich Normach; 2. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia - zadania od 1 do 2. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 159100000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy - Zamawiający zaleca z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1; W przypadku podmiotów występujących wspólnie, oświadczenie woli składa pełnomocnik reprezentujący Wykonawców w postępowaniu. Załącznik należy składać dla każdego zadania osobno. 2. wypełniony i podpisany formularz cenowy - Zamawiający zaleca z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2; Załącznik należy składać dla każdego zadania osobno. 3. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3; W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy w zakresie w jakim spełniają warunki udziału w postępowaniu. 4. wzoru umowy - parafowany przez Wykonawcę - załącznik nr 4. 5. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 9. Oświadczenie finansowe - załącznik nr 5 10. Wykaz podwykonawców - załącznik nr 6
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzwjantar.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy napoi alkoholowych wraz z usługą transportu do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie.
Dodano: 2014-09-30 - Dostawy napojów alkoholowych.
Dodano: 2013-01-14 - Dostawy napojów alkoholowych
Dodano: 2012-12-20 - Dostawa napojów alkoholowych
Dodano: 2011-10-27 - Dostawy sukcesywne win
Dodano: 2011-08-03 - Sukcesywne dostawy wina
Dodano: 2011-07-21 - Dostawy napojów alkoholowych
Dodano: 2010-08-23 - dostawę artykułów spożywczych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej. CPV 15910000 - 0, CPV 15100000 - 9, CPV 15811100
Dodano: 2010-03-24 - Sukcesywne dostawy alkoholi do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie - Nr sprawy 12/2009 - POSTĘPOWANIE PONOWNE
Dodano: 2009-04-17 - Dostawy alkoholi do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie Nr Sprawy 8/2009
Dodano: 2009-04-02