Przetargi.pl
Dostawa akumulatorów ołowiowo - kwasowych wykonanych w technologii AGM fabrycznie nowych, naładowanych, gotowych do eksploatacji dla potrzeb Urzędu Morskiego w Gdyni

Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-338 Gdynia, ul. Chrzanowskiego 10
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (058) 620-69-11 w 219 , fax. (058) 620 67 43
  • Data zamieszczenia: 2010-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni
    ul. Chrzanowskiego 10 10
    81-338 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. (058) 620-69-11 w 219, fax. (058) 620 67 43
    REGON: 00014500001111
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umgdy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa akumulatorów ołowiowo - kwasowych wykonanych w technologii AGM fabrycznie nowych, naładowanych, gotowych do eksploatacji dla potrzeb Urzędu Morskiego w Gdyni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa 60 akumulatorów ołowiowo - kwasowych wykonanych w technologii AGM ( elektrolit uwięziony w seperatorach z włókna szklanego) fabrycznie nowych, naładowanych, gotowych do eksploatacji bezobsługowe, zamknięte i szczelne. dla potrzeb Urzędu Morskiego w Gdyni zgodnie z zestawieniem materiałowym stanowiącym część III,SIWZ i według zasad określonych w części II SIWZ - Wzór umowy. Charakter pracy akumulatorów: mieszany tj. praca buforowa i cykliczna. Akumulatory przeznaczone są do zasilania oświetlenia nawigacyjnego o parametrach wskazanych w zestawieniu materiałowym : Napięcie znamionowe 12 V pojemność znamionowa minimalna - 100 Ah wg C20 przy temp. 25 st. C waga nie mniejsza niż 32 kg wymiary zewnętrzne z tolerancją ?2 mm : długość - 329 mm szerokość - 172 mm wysokość - 217 mm UWAGA : Wysokość jw. dotyczy wielkości maksymalnej z uwzględnieniem końcówek biegunowych. Pozostałe wymogi dotyczące akumulatorów: a) bieguny ( końcówki) na klemy lub śruby b) każdy akumulator musi mieć czytelne napisy: producenta i nr serii. c) Okres gwarancji na dostarczone akumulatory: minimum 24 miesiące od dnia dostawy( nie krótszy niż gwarancja producenta) d) Wymagane dokumenty przy odbiorze akumulatorów: instrukcja obsługi w języku polskim, karta odbioru jakości, karta gwarancyjna. Przedmiot zamówienia obejmuje również odbiór zużytych akumulatorów ( odpadów) na koszt Wykonawcy zgodnie z obowiązującymi przepisami. Miejsce dostawy akumulatorów ( i odbioru zużytych ) - Baza Oznakowania Nawigacyjnego w Gdańsku ul. Pokładowa 9
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 314310006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 u.p.p. oraz spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 u.p.z.p., określone w SIWZ dotyczące: 1) posiadania wiedzy i doświadczenia, w tym : wykazać się w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wykonaniem co najmniej dwóch dostaw akumulatorów do zasilania nawigacyjnego( akumulatorów ołowiowo - kwasowych wykonanych w technologii AGM lub żelowej bezobsługowej ) o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto dla każdej z wykazanych dostaw Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana w oparciu o złożone w ofercie dokumenty wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty dokumentów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia przez Wykonawców warunków o których mowa w art.22 ust.1 u.p.z.p oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p..z.p należy złożyć: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art.24 u.p.z.p sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW( dotyczy każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną) b) oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDW, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust.1 u p.z.p. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia oświadczenie jest złożone wspólnie. Oświadczenie składa, ustanowiony do reprezentowania tych Wykonawców w postępowaniu o udzielenie Zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie zamówienia publicznego, pełnomocnik c) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust 1 pkt 2 ustawy wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust.1 pkt 2 ustawy.(dotyczy każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną). Stosownie do treści § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30grudnia 2009 r. (Dz. U. Nr 226, poz.1817) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2 lit c) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; (dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. W celu potwierdzenia posiadania przez wykonawcę wiedzy i doświadczenia należy złożyć ( w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia oceniana będzie ich wiedza i doświadczenie łącznie) a) wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. (wykaz należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym - załącznik nr 4 do IDW) 4. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego do oferty należy załączyć pełną dokumentację techniczno eksploatacyjną w języku polskim ( w wersji pisemnej i elektronicznej na nośniku CD) proponowanych akumulatorów oraz wypełnione zestawienie materiałowe stanowiące część III SIWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się udzielenie zamówienia. 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą: a) łącznie spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy pzp, b) każdy z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy c) złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w IDW, 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani dostarczyć do Zamawiającego umowę regulującą współpracę tych Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umgdy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach