Jednostka Wojskowa 4228 ogłasza przetarg
- Adres: 30-901 Kraków, ul. Montelupich 3
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 455 75 53 , fax. 12 455 75 53
- Data zamieszczenia: 2012-06-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4228
ul. Montelupich 3 3
30-901 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 455 75 53, fax. 12 455 75 53
REGON: 12139041500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.3rblog.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa akumulatorów do sprzętu łączności - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa akumulatorów do sprzętu łączności. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania: Zadanie nr 1 - AKUMULATOR ŻELOWY 6V/4,5AH; 102x70x48 MM - 100 szt.; AKUMULATOR ŻELOWY 12/7,2AH - 200 szt.; AKUMULATOR ŻELOWY 12V 7AH - 400 szt. Zadanie nr 2 - Zasilacz akumulatorowy 7,2V/1,4Ah;6 akumulatorów 1,2V połączonych szeregowo we wspólnej obudowie z tworzywa sztucznego kompatybilnej z R-3501- wymiary akumulatorów 1,2V: fi=17mm x wys.51mm - 350 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 314320003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 29 czerwca 2012 r. do godz. 10:00 w wysokości: - dla zadania nr 1 - 900,00 zł; - dla zadania nr 2 - 2 850,00 zł;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.3rblog.wp.mil.pl oraz www.przetargi.army.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną