Przetargi.pl
Dostawa akumulatorów do samochodów i motocykli służbowych eksploatowanych przez Policję woj. małopolskiego.

Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-571 Kraków, ul. Mogilska 109
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6154860, 6154862 , fax. 012 6154887; 6154219
  • Data zamieszczenia: 2010-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
    ul. Mogilska 109 109
    31-571 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6154860, 6154862, fax. 012 6154887; 6154219
    REGON: 35108157000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa akumulatorów do samochodów i motocykli służbowych eksploatowanych przez Policję woj. małopolskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych akumulatorów samochodowych i motocyklowych dla pojazdów służbowych Policji woj. małopolskiego. 2. Szczegółowe określenie asortymentu i ilości zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga, aby asortyment będący przedmiotem zamówienia był kompletny oraz fabrycznie nowy, tj. wyprodukowany nie wcześniej niż w 2009 r. 4. Zamawiający wymaga gwarancji na przedmiot zamówienia minimum 12 miesięcy od daty dostarczenia, jednak nie krótszej niż gwarancja producenta. 5. Miejscem dostawy są magazyny Zamawiającego zlokalizowane: a) w Krakowie, ul. Mogilska 109, b) w Krakowie, ul. Konarskiego 43, c) w Nowym Sączu, ul. Grottgera, d) w Tarnowie, ul. Jastruna 4. 6. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany jest dostarczyć nieodpłatnie Zamawiającemu katalog części zamiennych w wersji elektronicznej obejmujący przedmiot zamówienia do wykorzystania w okresie obowiązywania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 314000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). 2. Pozostałe warunki dotyczące wadium określone są w Rozdziale XI SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy: 1) nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 Pzp oraz art. 24 ust. 2 Pzp, 2) spełniający warunki opisane w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; 3) posiadają aktualne zezwolenie na skup i zagospodarowanie zużytych akumulatorów kwasowych wraz z elektrolitami- kod odpadu 160601; 4) którzy wykonali (lub są w trakcie wykonywania) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia. Za taką dostawę Zamawiający uzna: a) dostawę sukcesywną, realizowaną w ciągu minimum 3 miesięcy, b) dostawę akumulatorów samochodowych lub motocyklowych, c) wartość netto była większa lub równa 60 000,00 zł. 2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawca musi przedstawić następujące dokumenty i oświadczenia: 1) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenie o spełnianiu warunków zawarte jest w druku formularz ofertowy, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Podpisanie druku formularz ofertowy przez uprawomocnionego przedstawiciela wykonawcy będzie rozumiane jako potwierdzenie spełniania warunków; 2) aktualne zezwolenie na skup i zagospodarowanie zużytych akumulatorów kwasowych wraz z elektrolitami - kod odpadu 160601; 3) wykaz wykonanych lub aktualnie wykonywanych dostaw z okresu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykonawca musi wykazać się co najmniej jedną dostawą odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy. Wzór ww. wykazu stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji; 4) dokument potwierdzający, że dostawa, o której mowa w pkt 1.3) została wykonana należycie (np. list referencyjny). 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, Wykonawca musi przedstawić następujące dokumenty: 1) oświadczenie, o braku podstaw do wykluczenia. Oświadczenie to zawarte jest w druku formularz ofertowy, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Podpisanie druku formularz ofertowy przez uprawomocnionego przedstawiciela wykonawcy będzie rozumiane jako złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.malopolska.policja.gov.pl/zamowienia/zamowienia.php#1
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach