Przetargi.pl
Dostawa aktywnych dedykowanych ochronników słuchu wraz z osprzętem dla JW 4101 w Lublińcu

Jednostka Wojskowa Nr 4101 ogłasza przetarg

  • Adres: 42-700 Lubliniec, Sobieskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 261 101 450 , fax. 261 101 380
  • Data zamieszczenia: 2020-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 4101
    Sobieskiego 35
    42-700 Lubliniec, woj. śląskie
    tel. 261 101 450, fax. 261 101 380
    REGON: 15056051800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jwk.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Obrona, Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa aktywnych dedykowanych ochronników słuchu wraz z osprzętem dla JW 4101 w Lublińcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ”Dostawa aktywnych dedykowanych ochronników słuchu wraz z osprzętem dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu” – nr sprawy 26/2020 Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 32570000-9 Urządzenia łączności Aktywny dedykowany ochronnik słuchu 32570000-9 Urządzenia łączności Adapter 18143000-3 Akcesoria ochronne Silikonowa wkładka 32570000-9 Urządzenia łączności Mikrofon 1. Zamawiający przewiduje w zakresie całego zamówienia w zależności od ilości pozostałych środków – zastosowanie prawa opcji i zastrzega sobie prawo zwiększenia zakresu świadczonej dostawy z uwzględnieniem prawa opcji i odpowiednim wynagrodzeniem Wykonawcy, tj. zgodnie z załącznikiem do ogłoszenia. Dla pozycji nr 2 planowany jest tylko zakup w prawie opcji. 2. Prawo opcji w zakresie wymienionych pozycji może zostać zrealizowane w ramach jednego zamówienia, w terminie obowiązywania umowy tj. do dnia 15.09.2020 r. lub termin skrócony w zależności od wybranego wariantu realizacji zamówienia. 3. Wykonawca nie może odmówić realizacji prawa opcji, z zastrzeżeniem, iż zostało ono uruchomione nie później niż do dnia 30.06.2020 r. Odmowa realizacji zamówienia z prawa opcji uruchomionego w terminie skutkuje częściowym odstąpieniem od umowy i naliczeniem kar umownych. 4. Rozliczenie za wykonanie zamówienia z Prawa Opcji odbywać się będzie na zasadach określonych we wzorze umowy w odniesieniu do rozliczania usług zamówienia podstawowego. 5. Nieskorzystanie przez Zamawiającego z uprawnień do prawa opcji nie rodzi żadnych roszczeń po stronie Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32570000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadia i gwarancje 1. Do wniesienia wadium w kwocie: 3.000,00 PLN (słownie zł: trzy tysiące złotych 00/100) zobowiązani będą jedynie wykonawcy zaproszeni przez Zamawiającego do składania ofert. Na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Wykonawcy nie wnoszą wadium!! 2. Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej w wyniku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia w wysokości 10 % ceny całkowitej (ceny oferty łącznie z VAT) podanej w formularzu oferty. Wybrany wykonawca zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania przed podpisaniem umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wymaga dokumentów (środków dowodowych) potwierdzających posiadanie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP – wg wzoru określonego w Załączniku nr 3 do Wniosku 2. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 3. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 1 do wniosku 4. oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – Załącznik nr 4 do wniosku. Zamawiający informuje, że w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji o wynikach oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach