Jednostka Wojskowa Nr 4101 ogłasza przetarg
- Adres: 42-700 Lubliniec, ul. Sobieskiego 35
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 34 3520450 , fax. 34 3520380
- Data zamieszczenia: 2011-10-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 4101
ul. Sobieskiego 35 35
42-700 Lubliniec, woj. śląskie
tel. 34 3520450, fax. 34 3520380
REGON: 15056051800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.psk.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Obrona - Jednostka Wojskowa Nr 4101
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa akcesoriów spadochronowych oraz części zapasowych do spadochronów dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu - nr sprawy 50/2011 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów spadochronowych oraz części zapasowych do spadochronów dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu, wyszczególnionych według asortymentu i ilości, opisanych szczegółowo - opis przedmiotu zamówienia- Załącznik Nr 1 do SIWZ z podziałem na 3 zadania. Zamówienie obejmuje: a) Zadanie nr 1 - dostawa taśm do mocowania broni skoczka, pasów obciążających skoczka, stołów do układania spadochronów na gruncie, wyszczególnionych według asortymentów i ilości opisanych szczegółowo w Załączniku Nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia; b) Zadanie nr 2 - dostawa części zapasowych do spadochronów oraz części zapasowych do zestawów naprawy spadochronów wyszczególnionych według asortymentów i ilości opisanych szczegółowo w Załączniku Nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia; c) Zadanie nr 3 - dostawa wysokościomierzy akustycznych oraz wysokościomierzy cyfrowych wyszczególnionych według asortymentów i ilości opisanych szczegółowo w Załączniku Nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 395231005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Postępowanie będzie prowadzone bez obowiązku wniesienia wadium art. 45 ust. 2 ustawy P.z.p
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.psk.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną