Inspekcja Ochrony Środowiska Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Bydgoszczy ogłasza przetarg
- Adres: 85018 Bydgoszcz, ul. ks. Piotra Skargi
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 525 826 466 , fax. 525 826 469
- Data zamieszczenia: 2018-01-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Inspekcja Ochrony Środowiska Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Bydgoszczy
ul. ks. Piotra Skargi 2
85018 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 525 826 466, fax. 525 826 469
REGON: 16230000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wios.bydgoszcz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa akcesoriów i części do aparatury laboratoryjnej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa akcesoriów i części do aparatury laboratoryjnej. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamówienie zostało podzielone na 9 części: 1 Materiały eksploatacyjne do analizatorów gazowych 2 Akcesoria do chromatografii cieczowej 3 Akcesoria do chromatografu gazowego 4 Septy do nakrętek 5 Akcesoria do chromatografu gazowego Clarus 680 6 Akcesoria do chromatografu gazowego do oznaczania pestycydów 7 Akcesoria do chromatografu gazowego do oznaczania oleju mineralnego 8 Akcesoria do chromatografii gazowej 9 Fiolki do chromatografu jonowego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38437000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt III.3) niniejszego ogłoszenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieści informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt III.3) niniejszego ogłoszenia. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia składa także oświadczenie, o którym mowa w pkt III.3) niniejszego ogłoszenia dotyczące tych podmiotów. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. Inne dokumenty, które należy dołączyć do oferty: 1) Formularz oferty - wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty, w przypadku, gdy: - oferta została podpisana przez osobę reprezentującą Wykonawcę, - oferta została podpisana przez jednego ze wspólników spółki cywilnej. W przypadku, gdy oferta złożona przez wspólników spółki cywilnej, podpisana zostanie przez wszystkich wspólników spółki, pełnomocnictwo nie jest wymagane. - Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. członkowie konsorcjum). W takim przypadku, zgodnie z art. 23 ustawy Pzp, Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- naprawa pipety laboratoryjnej niezbędnej do wykonywania badań w kierunku Sars-CoV-2
Dodano: 2021-06-07 - naprawa analizatora Cobas Z480 niezbędnego do wykonywania diagnostyki w kierunku wykrywania RNA koronawirusa SARS-CoV-2
Dodano: 2021-06-07 - Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, wskaźników, kodów i etykiet samoprzylepnych na probówki i do drukowania na drukarce Zebra i gazów specjalnych do chromatografii gazowej wraz z dzierżawą butli.
Dodano: 2020-08-04 - dostawy sukcesywne sprzętu jednorazowego użytku dla Pracowni Genetyki Klinicznej i Patologii Molekularnej
Dodano: 2020-06-18 - Dostawa: Część 1: Sprzęt laboratoryjny, Część 2: Aparat do elektroforezy z płytkami, Część 3: Aparat do elektroforezy z iluminatorem, Część 4: Elektroda ze statywem i kablem.
Dodano: 2020-04-20 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do aparatury laboratoryjnej
Dodano: 2018-09-14 - Dostawa odczynników do barwienia preparatów i cytowirowania z dzierżawą aparatu, nakłuwaczy oraz terstów diagnostycznych
Dodano: 2018-06-18 - Dostawa części oraz przeglądy analizatora rtęci
Dodano: 2018-05-22 - Dostawa akcesoriów i części do aparatury laboratoryjnej
Dodano: 2018-04-13 - Dostawa wymazówek, pojemników, ez oraz probówek i zestawów do pobierania krwi
Dodano: 2018-03-30