Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 91-048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6652295 , fax. 042 6652080
- Data zamieszczenia: 2016-06-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
ul. Lutomierska 108/112
91-048 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6652295, fax. 042 6652080
REGON: 47075497600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzka.policja.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa akcesoriów do radiotelefonów Motorola dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów do radiotelefonów Motorola: 1. Akumulator do radiotelefonu typu MTP300 firmy Motorola - 200 sztuk, opcja-60 sztuk 2. Akumulator do radiotelefonu typu MTP850 firmy Motorola - 100 sztuk, opcja-30 sztuk 3. Akumulator do radiotelefonu typu GP360 firmy Motorola - 50 sztuk, opcja- 15 sztuk 4. Akumulator do radiotelefonu typu DP 3601 firmy Motorola - 50 sztuk, opcja- 15 sztuk 5. Antena do radiotelefonu Motorola MTP300 - 40 sztuk, opcja- 12 sztuk 2.Zamawiający przewiduje prawo opcji. Zamówienie w ramach prawa opcji będzie realizowane po cenach jednostkowych przedstawionych w ofercie. Asortyment zamawiany w ramach prawa opcji będzie identyczny z asortymentem zaoferowanym w ofercie. 3.Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i kompletny, wyprodukowany: - nie wcześniej niż 6 miesięcy od daty podpisania umowy (dotyczy pozycji 1-4 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - akumulatory) - nie wcześniej niż 12 miesięcy od daty podpisania umowy (dotyczy pozycji 5 - anteny) - gwarancja - zgodnie ze złożoną ofertą, jednak nie krócej niż gwarancja producenta. Minimalny okres gwarancji: 12 miesięcy, jednak nie krócej niż gwarancja producenta. 4. Asortyment musi spełniać wymogi Polskich Norm. Wykonawca zobowiązany jest okazać na żądanie aprobatę, atest lub certyfikat, o ile taki jest wymagany przez obowiązujące przepisy prawa. 4.Dostarczony asortyment musi spełniać wszystkie warunki określone przez Zamawiającego w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ. 5.Szczegółowe warunki wykonania zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ - Wzór umowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 314300009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną