Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu ogłasza przetarg
- Adres: 82300 Elbląg, ul. Królewiecka
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. (055) 2344111 , fax. 552 345 547
- Data zamieszczenia: 2018-11-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu
ul. Królewiecka 146
82300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
tel. (055) 2344111, fax. 552 345 547
REGON: 17074593000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.elblag.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa akcesoriów do endoskopii w 11 pakietach dla potrzeb Pracowni Endoskopii Gastroenterologicznej WSZ w Elblągu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawę akcesoriów do endoskopii w 11 pakietach dla potrzeb Pracowni Endoskopii Gastroenterologicznej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu. Pakiet Nr 1 - igły endoskopowe jednorazowego użytku - 5000 szt. Pakiet Nr 2 - zestaw do usunięcia protez plastykowych - 6 szt. Pakiet Nr 3 - zestaw siatek do odzyskiwania usuniętych polipów - 50 szt. Pakiet Nr 4 - Szczypce chwytające wielokrotnego użytku - 10 szt. Pakiet Nr 5 - zestaw kleszczyków biopsyjnych wielokrotnego użytku - 30 szt. Pakiet Nr 6 - zestaw tuby typu "overtube" w ilości 3 szt. Pakiet Nr 7 - jednorazowe osłony z włókniny (typu śliniak stomatologiczny) - 8000 szt. Pakiet Nr 8 - zestaw szczotek jednorazowych dedykowanych do mycia duendoskopów Olympus TJF-145, - 400 szt Pakiet Nr 9 - zestaw ustników jednorazowego użytku w rozmiarze pediatrycznym -i 1000 szt. Pakiet Nr 10 - Zestaw do zamykania pełnościennych ubytków w ścianie przewodu pokarmowego - 3 szt. Pakiet Nr 11 - Zestaw do endoskopowej gastrostomii odżywczej - 10 szt. Uwaga!!! Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach od nr 1 do Nr 11 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33168000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań, a za spełnienie warunków uzna złożenie wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik Nr 14 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I.Ponadto oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.Wypełniony Formularz ofertowy – Załącznik Nr 12 do SIWZ. 2.Wypełnione arkusze asortymentowo-cenowe - Załączniki od Nr 1 do Nr 11 do SIWZ (stosownie do zakresu złożonej oferty) 3.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wpisane do dokumentów rejestracyjnych w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 4.Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w tym z kryteriami oceny ofert oraz załącznikami do SIWZ oraz że przyjmuje je bez zastrzeżeń. 5.Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wybrania jego oferty zobowiązuje się do podpisania umowy sprzedaży stanowiącej Załącznik Nr 16 do SIWZ, zgodnie z treścią oferty. 6.Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wybrania jego oferty w zakresie pakietu Nr 10 zobowiązuje się do podpisania umowy depozytowej, której wzór stanowi Załącznik Nr 17 do SIWZ, zgodnie z treścią oferty. 7.Wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy/ nie powierzy podwykonawcom (wraz z podaniem firm podwykonawców – jeżeli dotyczy). 8.Informację od Wykonawcy zgodnie z art. 91 ust. 3a ustawy Pzp, że wybór jego oferty będzie/ nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. 9.Podpisaną klauzulę informacyjna ws. przetwarzania danych osobowych (dotyczy wszystkich Wykonawców) oraz podpisane oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (należy przeczytać w treści oświadczenia oznaczonego * czy dotyczy danego Wykonawcy), których wzór stanowi załącznik Nr 18 do SIWZ. 10.Wykaz wszystkich dokumentów – spis zawartości złożonej oferty. II.Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia i musi być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik”.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i zakup videokolonoskopu na potrzeby szpitala "Olmedica" w Olecku
Dodano: 2024-04-19 - Dostawa kompletnego systemu cholangioskopii współpracującego z systemem Olympus Evis Exera III z duodenoskopem Olympus TJF-145 wraz z nieodpłatnym użyczeniem wyposażenia umożliwiającego uruchomienie zestawu
Dodano: 2021-02-03 - Dostawa akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych do zabiegów endoskopowych
Dodano: 2021-01-15 - Dostawa kompletnego systemu cholangioskopii współpracującego z systemem Olympus Evis Exera III z duodenoskopem Olympus TJF-145 wraz z nieodpłatnym użyczeniem wyposażenia umożliwiającego uruchomienie zestawu
Dodano: 2020-12-17 - Dostawa akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych do zabiegów endoskopowych
Dodano: 2020-11-26 - Dostawa akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych do zabiegów endoskopowych oraz dostawa środków dezynfekcyjnych
Dodano: 2020-07-03 - Dostawę akcesoriów endoskopowych w 3 pakietach dla potrzeb Pracowni Endoskopii Gastroenterologicznej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu w okresie 12 miesięcy
Dodano: 2020-06-25 - Przetarg nieograniczony na dostawę akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych do zabiegów endoskopowych
Dodano: 2018-06-21