Szpital Czerniakowski S.P.Z.O.Z. ogłasza przetarg
- Adres: 00-739 Warszawa, ul. Stępińska 19/25
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 3186000 , fax. 022 3186300, 318 63 41
- Data zamieszczenia: 2009-06-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Czerniakowski S.P.Z.O.Z.
ul. Stępińska 19/25 19/25
00-739 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 3186000, fax. 022 3186300, 318 63 41
REGON: 01102681500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalczerniakowski.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa akcesorii do badań tomografii komputerowej dla Szpitala Czerniakowskiego SP ZOZ (nr sprawy 30/2009) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa akcesorii do badań tomografii komputerowej dla Szpitala Czerniakowskiego SP ZOZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331150009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium: Pakiet nr 1 - 490,00 zł., Pakiet nr 2 - 150,00 zł., Pakiet nr 3 - 1 000,00 zł., Pakiet nr 4 - 340,00 zł., Pakiet nr 5 - 40,00 zł., Pakiet nr 6- 90,00 zł., Pakiet nr 7- 20,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem niniejszego zamówienia jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia tj. złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz złożą oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp oraz posiadają aktualne zaświadczenie naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu oraz posiadają aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp oraz aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym wart. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków wymaganych zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia. Warunek graniczny /spełnia/.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp , 2.Oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kserokopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.Oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kserokopię aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Pzp - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.Oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kserokopię aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5.Oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kserokopię aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6.Oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kserokopię aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności -wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalczerniakowski.waw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa akcesorii do wykonywania badań w Zakładzie Diagnostyki Obrazowej dla Szpitala Czerniakowskiego SP ZOZ
Dodano: 2016-04-19 - Dostawa i zainstalowanie lampy do tomografu komputerowego CT Activion 16 TSX-031A - numer seryjny 1CA0812097
Dodano: 2015-10-09 - Dostawa akcesorii do wykonywania badań w Zakładzie Diagnostyki Obrazowej dla Szpitala Czerniakowskiego SP ZOZ (sprawa nr 23/2015)
Dodano: 2015-05-12 - Dostawa stomatologicznego cyfrowego pantomografu 3D wraz z funkcją zdjęć cefalometrycznych
Dodano: 2015-05-12 - Sprzedaż, dostawa, demontaż uszkodzonych elementów, montaż wraz z niezbędnymi instalacjami i uruchomieniem: lampy, systemu chłodzenia lampy oraz modułów detektora do tomografu komputerowego Somatom Emotion 6
Dodano: 2015-04-07 - zakup tomografu optycznego OCT
Dodano: 2015-03-31 - Dostawa akcesorii do wykonywania badań w Zakładzie Diagnostyki Obrazowej dla Szpitala Czerniakowskiego SP ZOZ (sprawa nr 13/2015)
Dodano: 2015-03-10 - Zakup tomografu wraz z wyposażeniem pracowni tomografii komputerowej
Dodano: 2014-06-02 - 18/2013
Dodano: 2013-07-22 - Centralna Wojskowa Przychodnia Lekarska CePeLek Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul.Koszykowa 78, 00-911 Warszawa, woj. mazowieckie tel.22 4291091, faks 22 62114364.
Dodano: 2013-05-17