Urząd Miasta Leszna ogłasza przetarg
- Adres: 64-100 Leszno, ul. Karasia 15
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 065 5298100 , fax. 065 5298131
- Data zamieszczenia: 2009-10-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Leszna
ul. Karasia 15 15
64-100 Leszno, woj. wielkopolskie
tel. 065 5298100, fax. 065 5298131
REGON: 00066099500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa agregatu prądotwórczego do budynku Urzędu Miasta Leszna przy ul. Wałowej 5 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego agregatu prądotwórczego do budynku Urzędu Miasta Leszna przy ul. Wałowej 5 wraz z montażem i uruchomieniem agregatu oraz przeszkoleniem pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi urządzenia /max 3 osoby/. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 4 oraz załącznik Nr 5 do ogłoszenia. Wszelkie dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia można pobrać ze strony Zamawiającego http://www.bip.leszno.pl CPV 31122000-7; 45310000-3 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 311220007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych [tekst jedn. Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655, ze zm.] tj.: a] posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b] posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c] znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d] nie podlegają wykluczeniu postępowania o udzielenie zamienia publicznego. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą [spełnia - nie spełnia], w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie IX niniejszego ogłoszenia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków pkt IX skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu spełniania warunków, o których mowa w pkt. VIII, wykonawcy składają, wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji [załącznik Nr 1 do ogłoszenia], następujące dokumenty: a] oświadczenie [załącznik Nr 2 do ogłoszenia]; b] wzór umowy - zaakceptowany [parafowany] przez Wykonawcę [załącznik Nr 3 do ogłoszenia]; c] aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; d] opis proponowanego urządzenia [agregatu] odpowiadający wymaganiom określonym w Załączniku Nr 4 i 5 do niniejszego ogłoszenia wraz z podaniem marki [producenta] agregatu [Zamawiający dopuszcza przedłożenie karty katalogowej lub folderu proponowanego agregatu pod warunkiem, że z wymienionych dokumentów wynikać będą wszystkie parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego]. UWAGA: W przypadku, gdy wniosek podpisuje jeden ze wspólników spółki cywilnej do wniosku należy załączyć pełnomocnictwo udzielone przez pozostałych wspólników do złożenia wniosku w niniejszym postępowaniu. Brak któregokolwiek z dokumentów określonych wyżej spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia - art. 24 ust. 2 pkt 3, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wymagane dokumenty - zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane [Dz. U. z 2006 nr 87 poz. 605 ze zmianami] - powinny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku, gdy wykonawcy nie złożą wraz z wnioskiem oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy nie złożą pełnomocnictw, albo którzy złożą wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, zawierające błędy lub złożą wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wezwie wykonawców do ich złożenia w określonym w wezwaniu terminie, chyba że konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowaną dostawę wymagać określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- KONSERWACJA I SERWISOWANIE AGREGATÓW PRĄDOTWÓRCZYCH
Dodano: 2016-04-29 - Rozbudowa systemu zasilania i powiększenie elektrycznej mocy rezerwowej dla budynków i obiektów należących do RCKiK, zlokalizowanych w Poznaniu przy ulicy Marcelińskiej 44, obręb Łazarz; arkusz 14 na działkach oznaczonych numerem geodezyjnym 2 oraz 3/7, poprzez dobór, montaż, okablowanie, uruchomienie i synchronizacje z istniejącą jednostką prądotwórczą, nowego agregatu o mocy min. 660kVA P.R.P., oraz modernizację istniejących rozdzielni, automatyki oraz szaf elektrycznych znajdujących się na przedmiotowym terenie oraz przystosowanie istniejącego p
Dodano: 2016-04-25 - Zakup agregatu prądotwórczego dla oczyszczalni ścieków w Koszanowie
Dodano: 2015-11-19 - Dostawa i montaż agregatu prądotwórczego o mocy zespołu napędowego 150 kVa dla Urzędu Miasta Piły
Dodano: 2014-10-02 - Wykonanie remontu budynku rozdzielni głównej szpitala wraz z wymianą agregatu prądotwórczego
Dodano: 2014-04-23 - KONSERWACJA AGREGATÓW PRĄDOTWÓRCZYCH WRAZ Z ZESPOŁAMI AUTOMATYKI
Dodano: 2013-08-27 - Przetarg nieograniczony na dostawę fabrycznie nowego agregatu prądotwórczego z rozruchem automatycznym w obudowie wyciszonej wraz z montażem, uruchomieniem oraz demontażem starego agregatu dla przepompowni ścieków w Kostrzynie, ul. Ignacewo 1
Dodano: 2013-07-31 - Modernizacja i remont budynku dydaktycznego F dla potrzeb Instytutu Ochrony Zdrowia - II etap. Dostawa agregatu prądotwórczego.
Dodano: 2013-07-19 - Przetarg nieograniczony na wykonanie serwisu i konserwacji agregatu prądotwórczego typu GPW 250 SZ firmy Agregaty Pex Pol Plus zlokalizowanego w Centrum Mechatroniki, Biomechaniki i Nanoinżynierii Politechniki Poznańskiej.
Dodano: 2013-04-26 - Dostawa, montaż i uruchomienie agregatu prądotwórczego dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Kaliszu
Dodano: 2012-12-28