Przetargi.pl
Dostawa agregatu prądotwórczego

Zamojski Szpital Niepubliczny Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, ul. Peowiaków 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6775000 , fax. 084 6385145
  • Data zamieszczenia: 2009-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zamojski Szpital Niepubliczny Sp. z o.o.
    ul. Peowiaków 1 1
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 084 6775000, fax. 084 6385145
    REGON: 95121753600026
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa agregatu prądotwórczego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest : 1. dostawa, montaż i uruchomienie systemu zasilania awaryjnego szpitala wraz z automatyką kod CPV 31.12.11.00-1 generatory z silnikami o zapłonie samoczynnym 2. demontaż starego agregatu oraz jego zakup ( cena wywoławcza 15.000,00 zł.) Szczegółowy opis agregatu: Moc zespołu: 250 kVA / 200 kW Moc max: 275 kVA / 220 kW Częstotliwość: 50 Hz ? 0,25% Napięcie znamionowe: 230/400V ? 0,5% Współczynnik mocy: 0,8 Stopień ochrony prądnicy: IP 23 Panel sterowania: Automatyczny - LCD 630 A Pojemność zbiornika paliwa: Min: 700 l. Instalacja elektryczna: Akumulatory 24V Wymiary: (dł. X szer. X wys) Max :3500x41900x2000 Waga: Max:3000 kg 2. Przewidywane prace montażowe 1. Demontaż starego agregatu 2. Dostawa rozładunek i posadowienie agregatu z zamocowaniem 3. Dostawa i wpięcie okablowania sterowniczego 4. Dostawa i wpięcie okablowania odbioru mocy 5. Adaptacja rozdzielni głównej do wpięcia zasilania awaryjnego 6. Montaż układu automatycznego załączania rezerwy - SZR 7. Wykonanie instalacji wentylacyjnej - (czerpnia i wyrzutna automatyczna) 8. Montaż kanału wyrzutu ciepłego powietrza (dyfuzora) 9. Wykonanie odprowadzenia spalin (komin dwuścienny izolowany) 10. Zamocowanie tłumika wydechu z kompensatorem drgań 11. Uruchomienie i kontrola poprawności działania systemu 12. Wykonanie niezbędnych pomiarów 13. Przekazanie instrukcji, DTR oraz wymaganych atestów i certyfikatów 14. Przekazanie dokumentacji powykonawczej 15 Protokolarne przekazanie urządzenia do eksploatacji. 16. Instrukcja współpracy agregatu z siecią PG ORAZ : 1. pierwsze uruchomienie, 2. testy zakładowe (przedsprzedażne agregatu) 3. zalanie płynami eksploatacyjnymi i paliwem na czas prób, 4. przeszkolenie obsługi, 5. przekazanie pełnej dokumentacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 311211001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2. Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3.Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. oświadczenie spełniania warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne - załącznik nr 5) Karty katalogowe, atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności CE na urządzenia będące przedmiotem zamówienia: - wzór certyfikatu CE dla agregatu prądotwórczego, - kartę katalogową silnika agregatu prądotwórczego - kartę katalogową prądnicy agregatu prądotwórczego kartę katalogową całego agregatu prądotwórczego Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Opis dokumentów stwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień: - specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - uprawnienia Dozoru D i Eksploatacji E

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach