Przetargi.pl
Dostawa - zakup praw do czasowego użytkowania licencji na oprogramowanie komputerowe wraz z testem egzaminacyjnym, sprawdzającym znajomość języka angielskiego pilotów wykonujących operacje w międzynarodowej przestrzeni lotniczej, zgodnie z wymogami ICAO. Zakup obejmuje także usługę instalacji i wdrożenia w/w oprogramowania komputerowego na serwerach Urzędu Lotnictwa Cywilnego oraz zakup pakietu szkoleniowego związanego z przeprowadzeniem egzaminów sprawdzających i administrowanie systemem

Urząd Lotnictwa Cywilnego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-848 Warszawa, ul. Żelazna 59
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 527421 , fax. 022 5207386
  • Data zamieszczenia: 2009-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Lotnictwa Cywilnego
    ul. Żelazna 59 59
    00-848 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 527421, fax. 022 5207386
    REGON: 01526681200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa - zakup praw do czasowego użytkowania licencji na oprogramowanie komputerowe wraz z testem egzaminacyjnym, sprawdzającym znajomość języka angielskiego pilotów wykonujących operacje w międzynarodowej przestrzeni lotniczej, zgodnie z wymogami ICAO. Zakup obejmuje także usługę instalacji i wdrożenia w/w oprogramowania komputerowego na serwerach Urzędu Lotnictwa Cywilnego oraz zakup pakietu szkoleniowego związanego z przeprowadzeniem egzaminów sprawdzających i administrowanie systemem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: dostawa - zakup praw do czasowego użytkowania licencji na oprogramowanie komputerowe wraz z testem egzaminacyjnym, sprawdzającym znajomość języka angielskiego pilotów wykonujących operacje w międzynarodowej przestrzeni lotniczej, zgodnie z wymogami ICAO - Międzynarodowej Organizacji Lotnictwa Cywilnego. Zakup obejmuje także usługi instalacji i wdrożenia w/w oprogramowania komputerowego na serwerach Urzędu Lotnictwa Cywilnego oraz zakup pakietu szkoleniowego związanego z przeprowadzeniem egzaminów sprawdzających i administrowanie systemem. Całkowite szacunkowe wynagrodzenie bez VAT: 130.000 Euro
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 485120000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: n/d
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 1.1 O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 2) nie są wykluczeni z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych, 3) ponadto spełniają następujące warunki szczegółowe w zakresie posiadanego doświadczenia: a) Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia wykazu dokumentującego wykonanie nie mniej niż 2 dostaw oprogramowania wraz z ich instalacją i wdrożeniem w krajowych nadzorach lotniczych lub ich odpowiednikach (ośrodkach szkoleniowych) na całym świecie, o wartości minimum 20.000 Euro brutto każda, zgodnie z zasadą, o której mowa w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605 z dnia 24 maja 2006 r., zmiany: Dz.U. z 2008 r., nr 188, poz. 1155). b) Wykonawca w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu próbki testu egzaminacyjnego (wersja demo), na nośniku elektronicznym (np. CD) zgodnie z zapisem § 3.1. ww. Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów. 2. Sposób oceny spełniania warunków: Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt 7 SIWZ, dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać Wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie muszą dostarczyć Wykonawcy: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych, 3) W przypadku wnoszenia oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wymagane dokumenty należy złożyć na zasadach określonych w § 2 ust.1 pkt 1a i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z dnia 24 maja 2006 r., zmiany: Dz.U. z 2008 r., nr 188, poz. 1155), który stanowi, że Wykonawca składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Wykonawca składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania. Zamawiający dołącza do niniejszej specyfikacji tekst polski i angielski Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Załącznik do SIWZ nr 8), 4) Na potwierdzenie spełnienia warunku szczegółowego opisanego w pkt 6.1 ppkt 3) a) Wykonawca ma przedłożyć wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie, zgodnie z załączonym wzorem wykazu do niniejszej SIWZ (załącznik nr 7). Na potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego wykonawca zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605 z dnia 24 maja 2006 r., zmiany: Dz.U. z 2008 r., nr 188, poz. 1155) jest zobowiązany do załączenia do oferty próbki testu egzaminacyjnego. Próbka powinna być zgodna z przedmiotem zamówienia oraz powinna być kopią właściwego testu egzaminacyjnego. Próbka testu powinna zawierać nagranie przykładowego egzaminu. 2. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna). W przypadku gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 1) Wykonawcy muszą dołączyć do oferty pełnomocnictwo, podpisane przez upoważnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców, 2) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z Wykonawcą wskazanym i upoważnionym w pełnomocnictwie przez pozostałych Wykonawców, 3) oferta musi być podpisana w taki sposób, aby skutecznie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, 4) każdy z Wykonawców odrębnie składa oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Prawa zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ, 5) wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, a nie dane pełnomocnika.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ulc.gov.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach