Gmina Szprotawa ogłasza przetarg
- Adres: 67-300 Szprotawa, Rynek 45
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 3760772 , fax. 68 3762220
- Data zamieszczenia: 2015-11-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Szprotawa
Rynek 45 45
67-300 Szprotawa, woj. lubuskie
tel. 068 3760772, fax. 68 3762220
REGON: 00052677100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: szprotawa.bip.pbox.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla ZAZ w Szprotawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zamawiającego sprzętu rehabilitacyjnego łącznie w ilościach i w asortymencie określonym w formularzach asortymentowo cenowych stanowiących załącznik nr 7 a-n do SIWZ , stanowiącym integralną jej część, a następnie integralną część umowy dostawy. 2. Zakup sprzętu zostanie dofinansowany na podstawie zawartej umowy z Województwem Lubuskim - Regionalnym Ośrodkiem Polityki Społecznej w Zielonej Górze o dofinansowanie kosztów utworzenia i kosztów działania zakładu aktywności zawodowej ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. 3. Oferowany przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych, kompletny, z bieżącego roku produkcji, nieużywany, niewystawowy, zgodny z parametrami wymaganymi w SIWZ. 4. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania w jednostkach służby zdrowia na terenie RP zgodnie z polskim prawem oraz prawem UE. Musi posiadać aktualne polskie lub obowiązujące w UE certyfikaty/świadectwa dopuszczenia do stosowania w placówkach ochrony zdrowia o ile są wymagane zgodnie z prawem. 5. Za prawidłowe współdziałanie i wzajemne dostosowanie sprzętu odpowiada Wykonawca. 6. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 7. Wspólny słownik zamówień CPV: 33.19.00.00-8 - urządzenia medyczne 33.19.62.00-2 - sprzęt dla osób niepełnosprawnych 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 9. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w formularzu ofertowym - Załącznik nr 1 - te pozycje zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom - zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać wymaganiom określonym w niniejszej SIWZ. 11. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość i zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 12. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 13. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 14. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia. 15. Wykonawca udzieli gwarancji na okres wskazany w ofercie oraz zagwarantuje serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski. 16. Wykonawca zagwarantuje co najmniej 1 przegląd w roku przez okres gwarancji. 17. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania następujących czynności: 1) dostarczenia oraz wniesienia przedmiotu zamówienia do pomieszczeń Zamawiającego 2) rozpakowania, zainstalowania i uruchomienia przedmiotu umowy (w terminie późniejszym wskazanym przez Zamawiającego) 3) przeprowadzenia nieodpłatnego szkolenia personelu Zamawiającego z zakresu obsługi i prawidłowej eksploatacji dostarczonych urządzeń w uzgodnionym przez obie strony terminie). Szkolenie zostanie przeprowadzone w lokalu Zamawiającego do którego dostarczony zostanie przedmiot zamówienia, potwierdzone podpisaniem protokołu szkolenia przez osoby przeszkolone oraz osobę szkolącą. Protokół sporządza szkolący. 18. Wykonawca wraz dostawą przedmiotu zamówienia dostarczy Zamawiającemu: 1) karty gwarancyjne; 2) instrukcje obsługi w języku polskim; 3) niezbędną dokumentację techniczną zwierającą zalecenia dotyczące konserwacji, wykonania przeglądów oraz pomiarów bezpieczeństwa elektrycznego, o ile dotyczy; 4) wykazy wszystkich podmiotów upoważnionych przez wytwórcę lub autoryzowanego przedstawiciela do wykonania czynności obsługi serwisowej urządzenia; 5) wykazy części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych wraz z wykazami ich dostawców do urządzenia; 6) paszport techniczny; Wszystkie dokumenty mają być dostarczone w języku polskim. 8. Wykonawca ponosi koszty transportu, rozładunku, zainstalowania, montażu i ubezpieczenia przedmiotu zamówienia do momentu zakończenia realizacji zamówienia tj. podpisania końcowego Protokołu Zdawczo-Odbiorczego przez Zamawiającego i Wykonawcę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331900008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: szprotawa.bip.pbox.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA POTRZEB SZPITALA
Dodano: 2016-06-10 - DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
Dodano: 2016-05-19 - Dostawa sprzętu jednorazowego użytku.
Dodano: 2016-02-18 - Sukcesywna dostawa specjalistycznego sprzętu (końcówki ultradźwiękowe) na potrzeby Bloku Operacyjnego Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli
Dodano: 2016-02-04 - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Dodano: 2016-01-18 - Dostawa sprzętu jednorazowego użytku.
Dodano: 2015-12-16 - Dostawa aparatów do Kardiotokografi z możliwością monitorowania ciąży bliźniaczej wraz z wózkami na potrzeby Działu Położniczo - Ginekologicznego Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli
Dodano: 2015-12-14 - Dostawa wózków reanimacyjnych, wózków hotelowych i stacji dokujących kompatybilnych z pompami infuzyjnymi Media typ S2 na potrzeby Działu Kardiologii Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli
Dodano: 2015-12-11 - Dostawa kolonoskopu i gastroskopów na potrzeby Oddziału Gastroenterologii Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli
Dodano: 2015-11-25 - Dostawa wraz z montażem wózka do przewożenia chorych w pozycji leżącej, na potrzeby Działu Dziecięcego Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli
Dodano: 2015-11-06