Przetargi.pl
Dostawa - Samochodu osobowego Turawa.

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Transportu i Spedycji Lasów Państwowych ogłasza przetarg

  • Adres: 42-622 Świerklaniec, ul. Ostrożnica 7
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2844884,85 0668393300 , fax. 032 2844881
  • Data zamieszczenia: 2009-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Transportu i Spedycji Lasów Państwowych
    ul. Ostrożnica 7 7
    42-622 Świerklaniec, woj. śląskie
    tel. 032 2844884,85 0668393300, fax. 032 2844881
    REGON: 27253592500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.katowice.lasy.gov.pl/web/zts_swierklaniec
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa - Samochodu osobowego Turawa.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup samochodu osobowego. Miejsce dostawy - wskazane przez zamawiającego. Parametry samochodu 1. Dane ogólne: 1.1 Osobowy 4x4 1.2 Kolor: zielony metalik lub błękitny metalik 2. Silnik 2.1 Wysokoprężny - Olej napędowy 2.2 Pojemność Minimum 1990 ccm 2.3 Moc minimum 110 KW 2.4 Moment obrotowy min. 300 Nm 3. Wyposażenie 3.1 Nadwozie ilość drzwi 5 3.2 Układ ABS 3.3 Tylne hamulce tarczowe 3.4 Układ przeniesienia napędu - skrzynia biegów 6-cio biegowa. 3.5 Napęd 4 x 4 - elektronicznie sterowany system napędu. 3.6 Podwozie - zawieszanie z przodu: Mc Person ; z tyłu podwójne wahacze 3.7 Immobiliser 3.8 Centralny zamek sterowany pilotem 3.9 Autoalarm sterowany pilotem 3.10 Lampki ostrzegawcze w drzwiach przednich 3.11 Lusterka boczne ogrzewane i regulowane elektrycznie 3.12 3-punktowe tylne pasy bezpieczeństwa 3.13 Drugi rząd siedzeń składany i dzielony 60/40 3.14 Welurowa tapicerka 3.15 Ogrzewane wycieraczki przedniej szyby 3.16 Otwierana szyba w klapie bagażnika 3.17 Poduszki bezpieczeństwa kierowcy i pasażera i kurtynowe powietrzne 3.18 Regulowane ustawienie wysokości fotela kierowcy 3.19 Pojazd wyposażony we wspomaganie układu kierowniczego. 3.20 Elektrycznie sterowane szyby w drzwiach przednich i tylnych 3.21 Klimatyzacja automatyczna z systemem kontroli jakości powietrza 3.22 Reflektory przednie przeciwmgielne 3.23 Aluminiowe felgi 16 cali 3.24 Przedni i tylny zderzak w kolorze nadwozia 3.25 Radio z odtwarzaczem CD, MP3 wraz z 4 głośnikami 3.26 Pojazd wyposażony w czujniki parkowania tył 3.27 Komputer pokładowy 3.28 Instalacja elektryczna 12V 3.29 Instalacja elektryczna wyposażona we wtyk do diagnozowania komputerowego. 3.30 Gaśnica 3.31 Trójkąt ostrzegawczy 3.32 Dopuszczalna ładowność nie mniejsza niż 450 kg. 3.33 Relingi dachowe 3.34 Przyciemniane fabrycznie szyby tylne i przednie 3.35 Listwy boczne ochronne w kolorze nadwozia 3.36 Podwójna roleta bagażnika 3.37 Koło zapasowe pełnowymiarowe 3.38 Kąt natarcia - min. 28? 3.39 Kąt zejścia - min. 31? 3.40 Kąt rampowy - min. 18? 3.41 Osłona silnika metalowa z rurą ochronną zgodne z normą E1 3.42 Orurowanie progowe zgodne z normą E1 GWARANCJA ( wymagania minimalne) : 36 miesięcy na silnik i podzespoły 36 miesięcy na lakier 72 miesiące na perforację blachy 3.3. Przedmiot zamówienia musi być: - fabrycznie nowy, rok produkcji 2009. 3.4. Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z dostawą leży po stronie Wykonawcy przedmiotu zamówienia - dostawcy. 3.5. Należy udzielić minimum 36 miesięcznej gwarancji na samochód. 3.6. Zamawiający żąda by Wykonawca wskazał w ofercie część zamówienia, której wykonanie chce powierzyć podwykonawcom. Jeżeli wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części robót podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 3 do SIWZ. 3.7. Podane w opisach nazwy własne (np. ABS itp.) nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223 poz. 1655 tekst jednolity), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego. 3.8. Zamawiany sprzęt powinien spełniać wymagane prawem normy i posiadać wymagane atesty lub świadectwa homologacyjne. Ponadto dostawca powinien zapewnić przynajmniej trzyletni serwis gwarancyjny. 3.9. Celem identyfikacji proponowanego pojazdu wykonawca w swej ofercie ma jednoznacznie wskazać markę, model, wersję pojazdu z opisem wyposażania jaki proponuje lub markę, model, wersję ze wskazaniem konkretnej oferty handlowej wykonawcy, z której będzie można jednoznacznie odczytać, iż proponowany pojazd spełnia wymagania opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341130002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu nie jest wymagane wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 tekst jednolity), a spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 w/w ustawy, a więc: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 6.2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 7 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych do oferty należy załączyć: 7.1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania oferty. 7.2. Inne dokumenty, których złożenie jest wymagane od wszystkich wykonawców w prowadzonym postępowaniu: 7.2.1 Złożyć ofertę zgodnie ze wzorem będącym załącznikiem nr: 1 7.2.2. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 7.3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) w pkt. 7.1. ppkt. 7.1.1, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 7.4. Dokument, o którym mowa w pkt. 7.3 ppkt.1 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 7.3., zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dotyczy to również pkt. 7.4. 7.6. Oferty wspólne przedstawione przez wykonawców składających się z dwóch lub więcej przedsiębiorstw jako partnerów (np. konsorcjum), będą musiały spełniać następujące wymagania: a) oferta będzie zawierać informację wymienione w punkcie 7.1. dla każdego partnera konsorcjum, b) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa - treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. c) wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postawieniami, d) jeden z partnerów konsorcjum zostanie wyznaczony jako partner kierujący (lider), upoważniony do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów, e) zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum. f) wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę; w miejscu np. (nazwa i adres wykonawcy) należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. Uwaga: wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). 7.7. Oferta nie podpisana przez uprawnioną osobę oraz oferta złożone przez podmioty podlegające wykluczeniu zostanie odrzucona jako oferta nieważna.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.katowice.lasy.gov.pl/web/zts_swierklaniec/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach