Przetargi.pl
Dostawa - loco place składowe MZEC Sp. z o.o. - paliw stałych na potrzeby składu opałowego

Miejski Zakład Energetyki Cieplnej w Świdnicy Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 58-100 Świdnica, ul. Pogodna 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (074) 8524 041 , fax. (074) 8524 358
  • Data zamieszczenia: 2009-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Energetyki Cieplnej w Świdnicy Sp. z o.o.
    ul. Pogodna 1 1
    58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. (074) 8524 041, fax. (074) 8524 358
    REGON: 89114093000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzec.swidnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa - loco place składowe MZEC Sp. z o.o. - paliw stałych na potrzeby składu opałowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa - loco place składowe MZEC Sp. z o.o. - paliw stałych na potrzeby składu opałowego w następujących sortymentach opałowych: - 1 część zamówienia - dostawa węgla orzecha I 300?20% Mg, - 2 część zamówienia - dostawa węgla orzecha II 300?20% Mg, - 3 część zamówienia - dostawa węgla kostki 250?20% Mg, - 4 część zamówienia - dostawa węgla groszku Ekoret lub Gk-Eko 150?20% Mg
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 101100007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w następujących wysokościach: - 1 część zamówienia 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) - 2 część zamówienia 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) - 3 część zamówienia 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych) - 4 część zamówienia 1 500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych) Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących form: a. w pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). W przypadku gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej niezbędne jest przedłożenie pisemnej bezwarunkowej gwarancji udzielonej przez bank lub firmę ubezpieczeniową (oświadczenie), zgodnie z wymaganiami określonymi przez prawo bankowe. W przypadku poręczenia niezbędne jest złożenie przez poręczyciela oświadczenia pisemnego wobec wierzyciela. Złożone poręczenie/gwarancja musi zawierać: - termin obowiązywania gwarancji/poręczenia do końca okresu związania ofertą, - informację, że udzielona gwarancja/poręczenie stanowi zabezpieczenie na wadium na rzecz Zamawiającego, - zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn.: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodnił, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: BANK ZACHODNI WBK S.A. 28 1090 2369 0000 0001 0132 1353. Wadium winno być na koncie Zamawiającego nie później niż przed upływem terminu składania ofert. W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji, poręczeń, oryginał dokumentu należy złożyć nie później niż przed upływem terminu składania ofert w kasie MZEC Sp. z o.o. Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą winien oryginał umieścić w oznaczonej kopercie - oryginał dowodu wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, czyli: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale 9 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę przetargową według Załącznika nr 1 do SIWZ, w sposób określony w pkt 14 SIWZ oraz złożyć: - dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie posiadanych uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności związanych z przedmiotem zamówienia 1) wymagane oświadczenia według Załącznika nr 2 do SIWZ - załącznik 1 do oferty, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 2 do oferty, W przypadku, gdy przedstawiony odpis z rejestru nie odzwierciedla stanu faktycznego i może wprowadzić w błąd, co do poprawności złożenia oferty (uprawnienia do jej podpisywania) wymagane jest przedłożenie złożonego wniosku o wpis do odpowiedniego rejestru zawierającego dane o zmianie stanu np. reprezentacji. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast ww. dokumentu składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania zgodnie z zapisami §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku (Dz. U. z 24 maja 2006 r. Nr 87, poz.605). 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 3 do oferty, 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu ofert - załącznik nr 4 do oferty, Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast ww. dokumentu składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania zgodnie z zapisami §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku (Dz. U. Nr 87, poz.605). - dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie posiadanej niezbędnej wiedzy i doświadczenia 5) wykaz minimum 5 wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania dostaw węgla, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o łącznej wartości dostaw netto co najmniej 100 000 zł, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (np. referencje). Wykaz winien zawierać przedmiot dostawy, odbiorcę, datę realizacji dostawy oraz wartość dostawy wg Załącznika nr 3 do SIWZ - załącznik nr 5 do oferty, - inne wymagane, niezbędne dokumenty w toku oceny i badania ofert 6) dowód wniesienia wadium - załącznik nr 6 do oferty, 7) pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa - załącznik nr 7 do oferty, 8) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna), zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy - załącznik nr 8 do oferty. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie, każdy z podmiotów oferty wspólnej składa dokumenty wymienione w punktach 1, 2, 3, 4.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzec.swidnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną