Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60-355 Poznań, ul. Przybyszewskiego 49
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8691759 , fax. 061 8691847
- Data zamieszczenia: 2010-01-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
ul. Przybyszewskiego 49 49
60-355 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8691759, fax. 061 8691847
REGON: 00028883400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk2.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa: - implantów do stabilizacji międzykolczystej dynamiczne z tytanu, - dynamicznych implantów międzywyrostkowych - stabilizacji dynamicznej międzywyrostkowej w odcinku lędźwiowym - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Pakiet nr 1: Stabilizatory międzykolczyste - dynamiczne Pakiet nr 2: Dynamiczny implant międzywyrostkowy Pakiet nr 3: Stabilizatory międzykolczyste - dynamiczne - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331841004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b. posiadają wiedzę i doświadczenie c. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia d. spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Sprawdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokonane na podstawie złożonego oświadczenia oraz dołączonych do oferty wymaganych przez Zamawiającego dokumentów oraz oświadczeń według zasady spełnia/nie spełnia na druku ZP-17.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki udziału opisane w przedmiotowym postępowaniu i załączą do oferty wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty: 1) W celu potwierdzenia, że Wykonawcy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp zobowiązani są złożyć następujące oświadczenie: a) Oświadczenie o tym, że Wykonawca spełnia warunki z art. 22 ust. 1 Pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp (art. 22 ust. 1 pkt 1 i pkt.4 Pzp). W przypadku, kiedy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę, wymienione oświadczenie powinno być złożone przez każdy z podmiotów oddzielnie lub przez pełnomocnika w imieniu wszystkich członków Konsorcjum 2)Dodatkowe oświadczenia i dokumenty składające się na ofertę złożoną przez Wykonawcę: a)aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej a chcących uzyskać zamówienie oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2ustawy. W przypadku, kiedy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę należy załączyć dokumenty wystawione indywidualnie na każdy z tych podmiotów - w celu identyfikacji wykonawcy składającego ofertę b) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania c) Formularz Ofertowy (załącznik nr 1 do siwz). d) Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisana przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nie jest postępowaniem sądowym, stwierdzić należy, że złożenie dokumentu pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii przez pełnomocnika wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie podlega opłacie skarbowej. e) Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę certyfikatów rejestracyjnych dla poszczególnych wyrobów jak niżej: - W klasie I oraz IIa deklarację zgodności CE bądź wpis do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych bądź, świadectw rejestracji zachowujących swoją ważność na dzień składania oferty, - W klasie IIb oraz III - zgłoszenie do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych bądź świadectw rejestracji zachowujących swoją ważność na dzień składania oferty. Są to dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie RP wyroby medyczne zgodnie z komunikatem Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w sprawie rejestracji wyrobów medycznych. 3) Sprawdzenie spełnienia warunków przez Wykonawcę zostanie dokonane na podstawie złożonego oświadczenia oraz dołączonych do oferty dokumentów według zasady spełnia/nie spełnia na druku ZP-17. 4) Wymagane dokumenty mogą mieć formę oryginałów lub kopii (kserokopii) poświadczonej za zgodność z oryginałem. 5) Zamawiający wezwie Wykonawców zgodnie z art. 26 ust. 3 Pzp, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 6) Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1. Pzp 7)W przypadku wykonawcy niemającego siedziby na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, należy stosować zasady określone w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk2.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Implanty neurochirurgiczne
Dodano: 2016-07-05 - 1. Implanty do stabilizacji kręgosłupa w odcinku szyjnym; 2. Implanty do stabilizacji kręgosłupa w odcinku piersiowo-lędźwiowo-krzyżowym; 3. Implant międzywyrostkowy klamrowy
Dodano: 2016-07-04 - 1. Implanty do stabilizacji kręgosłupa w odcinku szyjnym; 2. Implanty do stabilizacji kręgosłupa w odcinku piersiowo-lędźwiowo-krzyżowym; 3. Implant międzywyrostkowy klamrowy;
Dodano: 2016-06-21 - Sukcesywne dostawy implantów neurochirurgicznych
Dodano: 2016-06-03 - 1. Implanty do stabilizacji kręgosłupa w odcinku szyjnym; 2. Implanty do stabilizacji kręgosłupa w odcinku piersiowo-lędźwiowo-krzyżowym; 3. Implant międzywyrostkowy klamrowy
Dodano: 2016-05-30 - Dostawa implantów neurochirurgicznych i wyrobów medycznych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie
Dodano: 2016-04-11 - Dostawa implantów neurochirurgicznych
Dodano: 2015-12-15 - Sukcesywne dostawy zestawów umożliwiających przezskórne podanie cementu do trzonów kręgów oraz implantów do stabilizacji kręgosłupa szyjnego z dostępu przedniego płytką tytanową
Dodano: 2015-11-05 - IMPLANTY REWIZYJNE I REKONSTRUKCYJNE (Nr rejestru A/16/15)
Dodano: 2015-07-30 - Sukcesywna dostawa implantów neurochirurgicznych
Dodano: 2015-06-01