Przetargi.pl
Dostawa 960 plecaków promocyjnych dla dzieci z wyposażeniem na potrzeby projektu Nowy wymiar przedszkola - wsparcie edukacyjne i specjalistyczne szansą dla 12 mikołowskich przedszkoli

Zarząd Szkół i Przedszkoli Mikołowskich ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, ul. Karola Miarki 9
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 22 60 169, 22 62 054 , fax. 0-32 22 60 169
  • Data zamieszczenia: 2011-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Szkół i Przedszkoli Mikołowskich
    ul. Karola Miarki 9 9
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. 0-32 22 60 169, 22 62 054, fax. 0-32 22 60 169
    REGON: 27157086500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa 960 plecaków promocyjnych dla dzieci z wyposażeniem na potrzeby projektu Nowy wymiar przedszkola - wsparcie edukacyjne i specjalistyczne szansą dla 12 mikołowskich przedszkoli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Opis przedmiotu zamówienia -CPV:
    30190000-7 Różny sprzęt i artykuły biurowe
    22462000-6 Materiały reklamowe
    2.Przedmiotem zamówienia jest dostawa 960 sztuk plecaków wraz z wyposażeniem na potrzeby projektu Nowy wymiar przedszkola - wsparcie edukacyjne i specjalistyczne szansą dla 12 mikołowskich przedszkoli.
    Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
    Program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013
    Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach
    Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty
    Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej
    3.Wyposażenie każdego plecaka obejmuje - piórnik, ołówki z gumką, pluszowy miś, kamizelka bezpieczeństwa, odblaski. Szczegółowy opis znajduje się w dodatku nr 5 do siwz.
    4.Plecaki, piórniki, pluszowe misie oraz kamizelki odblaskowe muszą posiadać nadruki zgodnie z wzorem stanowiącym dodatek nr 6 do siwz. Wykonawca po podpisaniu umowy otrzyma projekty w formacie pliku graficznego CDR. Nadruki na pleckach i gadżetach muszą być zgodne z Wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL z dnia 4 lutego 2009 roku.
    5.Dostarczony asortyment musi być nowy oraz musi posiadać wszelkie niezbędne atesty określone w odrębnych przepisach.
    6.Miejsce dostawy - siedziba Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mikolow.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach