Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60-770 Poznań, Matejki
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 8346184 , fax. 61 8346147
- Data zamieszczenia: 2020-02-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu
Matejki 59
60-770 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 8346184, fax. 61 8346147
REGON: 30097351000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztm.poznan.pl; bip.poznan.pl;
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa 90 0000 kart elektronicznych niespersonalizowanych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa 90 000 kart elektronicznych niespersonalizowanych. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje łącznie: a. dostawę 90 000 Kart PEKA w terminie określonym w Umowie; b. dostawę kompletnej dokumentacji technicznej dostarczonej karty wraz z dokumentacją systemu plików umieszczonego na karcie, niezbędnej do prawidłowej eksploatacji karty w systemie PEKA, zgodnej z wymaganiami Zamawiającego, opisanymi w SIWZ. 2. Przedmiot umowy musi być zgodny z parametrami technicznymi i użytkowymi oraz spełniać wszelkie wymagania szczegółowo określone w SIWZ, a także posiadać wzór nadruku karty zaakceptowany przez Zamawiającego. Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załaczniku nr 7 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30237131-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć składaną ofertę wadium w wysokości: 24 800,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia cztery tysiące osiemset złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać wpłacone w terminie (dnia i godziny) składania ofert, określonego w punkcie 11 pkt 11.1 SIWZ. UWAGA: Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem bankowym na rachunek Zamawiającego na konto PKO BP S.A. Nr 19 1020 4027 0000 1102 1262 7305 z adnotacją: „Dostawa 90 000 kart elektronicznych niespersonalizowanych.” Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w innych formach niż pieniężna, należy złożyć w zamkniętej kopercie oznaczonej „Wadium – Dostawa 90 000 kart elektronicznych niespersonalizowanych.” w siedzibie Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu (adres: 60-770 Poznań, ul. Matejki 59) Kancelaria, parter, pok. 021, do terminu (dnia i godziny) składania ofert, określonego w punkcie 11 pkt. 11.1 SIWZ, natomiast kserokopię dołączyć do oferty.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz ofertowy według załącznika nr 1 do SIWZ; b) Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania do Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP; c) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegających sie o udzielenie zamówienia publicznego.Pełnomocnictwo nalezy złożyć w oryginale badź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie; d) Dowód wniesienia wadium: - w przypadku wniesienia wadium w postaci niepienięznej, należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wnesienie wadium na warunkach określonych w SIWZ; - w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dolaczenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu do Zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- AD/ZP/19/23 „Zakup i dostawa blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej, Elektronicznej Legitymacji Doktoranckiej oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek „HDP FARGO”, z podziałem na części
Dodano: 2023-02-15 - Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę blankietów Elektronicznej Legitymizacji Studenckiej i Doktoranckiej do Politechniki Poznańskiej, z podziałem na części (pakiety).
Dodano: 2020-04-06 - dostawa 90 000 kart elektronicznych niespersonalizowanych
Dodano: 2019-01-29 - dostawa 80 000 kart elektronicznych niespersonalizowanych
Dodano: 2018-04-24 - Dostawa 50 000 kart elektronicznych niespersonalizowanych
Dodano: 2017-06-02 - dostawa 50 000 kart elektronicznych niespersonalizowanych
Dodano: 2017-04-28