Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP ogłasza przetarg
- Adres: 05-400 Otwock, Konarskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 7794031 w. 477, , fax. 22 7794031 w. 477
- Data zamieszczenia: 2018-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP
Konarskiego 13
05-400 Otwock, woj. mazowieckie
tel. 22 7794031 w. 477, , fax. 22 7794031 w. 477
REGON: 29015600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.spskgruca.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa 8 aparatów do ogrzewania pacjenta w czasie zabiegu operacyjnego, system przeznaczony dla potrzeb bloku operacyjnego SPSK W Otwocku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa 8 aparatów do podgrzewania pacjenta w czasie zabiegu operacyjnego na Bloku Operacyjnym 2. Zamówienie obejmuje następujący zakres: 1) Sprzedaż i dostawa aparatów 2) Uruchomienie i testowanie 3) Szkolenie użytkowników odnoście użytkowania 4) Szkolenie personelu technicznego odnośnie obsługi technicznej 5) Przedłożenie dokumentów wymaganych do odbioru: • zgłoszenie przez wykonawcę faktu zakończenia instalacji, uruchomienie i gotowości do odbioru • przygotowanie wszystkich dokumentów określonych przez ustawę o wyrobach medycznych wymaganych przepisami protokołów pomiarowych • dokumenty potwierdzające przeprowadzenie szkoleń określonych w umowie Wymagane do przeprowadzenia szkolenia stanowią podstawowe szkolenia związane z eksploatacją i konserwacją aparatu. Prowadzone będą w miejscu instalacji/użytkowania aparatu Szkolenia obejmują: a. szkolenie zespołu operatorów w zakresie eksploatacji i obsługi (przeprowadzone w miejscu użytkowania przed podpisanie protokołu odbioru) b. szkolenie personelu Działu Techniki Medycznej w zakresie obsługi technicznej i konserwacji (przeprowadzone w miejscu użytkowania przed podpisanie protokołu odbioru) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ (wzór umowy) Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr1A, 6,7 do SIWZ tj. formularzu cenowym, tabeli wymagań ogólnych, tabeli parametrów technicznych. Wykonawca musi złożyć komplet dokumentów wraz z wszystkimi wymaganymi załącznikami. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33162100-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagania, jakie musi spełniać oferta składana przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki cywilne): 1) Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 2) Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego; 3) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych. Pozostałe dokumenty wymagane wraz z ofertą 1) Pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie - w przypadku, gdy: a. Wykonawca dokonuje jakichkolwiek czynności w postępowaniu przez przedstawiciela (np. podpisanie i złożenie oferty lub innych oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy, poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów), a uprawnienie do dokonania tych czynności nie wynika z ustawy lub wpisu do rejestru przedsiębiorców, b. Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia i ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. c. Zamawiający informuje, że poświadczenie kopii notarialne musi nastąpić przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego 2) Zobowiązanie podmiotu trzeciego w oryginale. 3) W zakresie nieuregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. 2016 poz. 1126) 4) Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI.1. niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć na dzień składania ofert: a) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 oraz Załącznik 1A do SIWZ b) Oświadczenie Wykonawcy, że spełniania warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. c) Wypełniony i podpisany załącznik nr 7 do SIWZ d) Karta katalogowa producenta lub inny materiał źródłowy producenta potwierdzający parametr produktu w zakresie oceny technicznej - dokument ma umożliwić dokonanie oceny w kryterium „ocena techniczna” opisanym w rozdz. XIV e) Zobowiązanie podmiotu trzeciego UWAGA!!! Dokumenty i oświadczenia własne Wykonawcy [pkt 1 ppkt a), b), c)] stanowią integralną cześć oferty i w związku z tym nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy PZP Zamawiający informuje, że karty katalogowe producenta lub inne materiały źródłowe producenta zawierające parametry techniczne powinny potwierdzać jednoznacznie zaoferowaną wartość. W sytuacji, gdy dokument nie będzie zawierał potwierdzenia danego parametru, Wykonawca otrzyma O pkt w danym parametrze.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wiertarki ortopedycznej z mikropiłą do drobnych zabiegów
Dodano: 2024-03-07 - Dostawa aspiratora ultradźwiękowego dla Kliniki Neurochirurgii Centralnego Szpitala Klinicznego UCK WUM
Dodano: 2023-07-17 - Najem systemu płukania pulsacyjnego wraz z dostawą końcówek płuczących przez okres 36 miesięcy.
Dodano: 2022-09-08 - Dostawa modułu odprowadzania dymu z pola operacyjnego wraz z akcesoriami.
Dodano: 2020-01-17 - Dostawa źródła światła oraz lamp czołowych dla Centrum Onkologii – Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie, PN-115/19/DF
Dodano: 2019-08-09 - Dostawa zestawu do piezochirurgii wraz z akcesoriami dla Centrum Onkologii – Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie, PN-116/19/DF
Dodano: 2019-05-24 - Dostawa kardiomonitorów, pulsoksymetrów transportowych i holterów EKG
Dodano: 2018-10-08 - ZAKUP I DOSTAWA DIATERMII CHIRURGICZNEJ
Dodano: 2018-05-15 - Dostawa noża ultradźwiekowego
Dodano: 2017-10-03 - Dostawa lasera CO2
Dodano: 2017-10-02