Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 02-554 Warszawa, Aleja Niepodległości
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 225 648 608 , fax. 225 648 608
- Data zamieszczenia: 2020-11-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Aleja Niepodległości 162
02-554 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 225 648 608, fax. 225 648 608
REGON: 15020000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sgh.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: publiczna uczelnia wyższa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa 82 używanych laptopów (3 typy – 3 zadania) dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 82 używanych laptopów dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, w tym: ZADANIE I – dostawa używanych laptopów typ I – ilość 55 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 1 do SIWZ (będący jednocześnie załącznikiem do umowy) oraz wzór umowy, stanowiący Załącznik Nr 4 do SIWZ. ZADANIE II – dostawa używanych laptopów typ II – ilość 7 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 2 do SIWZ (będący jednocześnie załącznikiem do umowy) oraz wzór umowy, stanowiący Załącznik Nr 4 do SIWZ. ZADANIE III – dostawa używanych laptopów typ III – ilość 20 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 3 do SIWZ (będący jednocześnie załącznikiem do umowy) oraz wzór umowy, stanowiący Załącznik Nr 4 do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie więcej niż jednego modelu laptopa spełniającego wymagania OPZ, w danym zadaniu. 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum 12-miesięcznej gwarancji jakości. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego formularz nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Formularz oferty, zgodny w treści z formularzem nr 1 do SIWZ, podpisany przez Wykonawcę i zawierający oświadczenie Wykonawcy, wskazujące te części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom; 3. Formularz cenowy, zgodny w treści z formularzem nr 2a do SIWZ dla Zadania I, formularzem nr 2b do SIWZ dla Zadania II oraz formularzem nr 2c do SIWZ dla Zadania III, podpisany przez Wykonawcę; 4. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Opis przedmiotu zamówienia, zgodny w treści z Załącznikiem Nr 1 do SIWZ dla Zadania I, zgodny w treści z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ dla Zadania II oraz zgodny w treści z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ dla Zadania III, przedstawiony w sposób umożliwiający porównanie zaoferowanego sprzętu z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego; Opis musi zawierać wszystkie elementy określone w Opisie przedmiotu zamówienia, zawartym w odpowiednim, dla danego zadania, załączniku do SIWZ; 5. Oświadczenie wymienione w Części V ust. 1 niniejszej SIWZ; 6. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) – w przypadku podpisywania oferty przez pełnomocnika; 7. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętów IT
Dodano: 2024-07-10 - Dostawa komputerów stacjonarnych i laptopów do placówek oświatowych Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy
Dodano: 2024-07-08 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Radomskiego im. Kazimierza Pułaskiego
Dodano: 2024-06-17 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2024-06-14 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Projektów Europejskich
Dodano: 2024-06-07 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Projektów Europejskich
Dodano: 2024-05-29 - Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Dodano: 2024-04-22 - Zakup i dostawa fabrycznie nowych laptopów
Dodano: 2024-04-18 - Zakup laptopów na potrzeby Rady Miasta
Dodano: 2024-04-15 - Dostawa komputera przenośnego i monitora
Dodano: 2024-04-12