Przetargi.pl
Dostawa 8000 ton żwiru do remontu dróg na obszarze gminy Drobin wraz z rozładunkiem i rozścieleniem , według wskazań Zamawiającego w 2015r

Urząd Miasta i Gminy Drobin ogłasza przetarg

  • Adres: 09-210 Drobin, ul. Piłsudskiego 12
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2601441 w. 107
  • Data zamieszczenia: 2015-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Drobin
    ul. Piłsudskiego 12 12
    09-210 Drobin, woj. mazowieckie
    tel. 024 2601441 w. 107
    REGON: 00054664400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa 8000 ton żwiru do remontu dróg na obszarze gminy Drobin wraz z rozładunkiem i rozścieleniem , według wskazań Zamawiającego w 2015r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest: Dostawa 8000 ton żwiru do remontu dróg na obszarze gminy Drobin wraz z rozładunkiem i rozścieleniem , według wskazań Zamawiającego w 2015r . Żwirowanie obejmuje załadunek, dowóz wraz z rozładunkiem i rozścieleniem żwiru na koronie drogi. Żwirowanie punktowe dróg na terenie Gminy Drobin obejmuje dowóz żwiru w miejsca wskazane przez zamawiającego. Dowóz żwiru z rozplantowaniem i wyrównaniem będzie się odbywał punktowo na odcinki dróg wskazane przez Zamawiającego. Planuje się zakup żwiru w ilości ok. 8000 ton sortowanego kruszywa o frakcji 0-31,5mm. Żwir musi mieć udokumentowane źródło pochodzenia tzn. pochodzić ze żwirowni posiadającej koncesję na wydobycie kruszywa oraz udokumentowaną frakcje żwiru. Wyrób musi poosiadać świadectwo jakości/deklaracje właściwości kruszywa potwierdzające zgodność z obowiązującymi normami. Materiał powinien posiadać wskaźnik różnoziarnistości (wg PN-86/B-02480) co najmniej 5,0 oraz dostawca przedstawi atest badania kruszywa, w którym będzie odkreślony jego punkt piaskowy. Zamawiający wymaga aby punkt piaskowy wynosił nie więcej niż 70%. Kruszywo powinno być jednorodne bez zanieczyszczeń organicznych, obcych oraz bez części gliniastych. Wymagany wskaźnik nośności kruszywa CBR nie więcej niż 15,0 Zamawiający wymaga aby dostarczony materiał posiadał odpowiednie właściwości do wykonywania nasypów drogowych (był spoisty łatwo zagęszczał się), miał właściwości do samo zagęszczania się w trakcie użytkowania drogi. Zamawiający zastrzega prawo do wybiórczego ważenia dostaw. Zamawiający zastrzega sobie prawo wykonania badań kruszywa na koszt wykonawcy, w ilości nie większej niż 2 próbki na każde 300 ton wbudowanego materiału z dowolnej dostawy lub w każdym przypadku gdy zachodzi podejrzenie iż materiał przeznaczony do wbudowania nie spełnia wymagań. W przypadku potwierdzenia niezgodności wbudowanego materiału w wymaganiami stawianymi kruszywom zamawiający może odmówić odbioru dostawy a wykonawca na własny koszt dokona wymiany zakwestionowanej partii materiału w terminie 3 dni roboczych od otrzymania pisma od Zamawiającego oraz zapłaci karę umowną w wysokości 500 zł. Transport kruszywa powinien odbywać się sukcesywnie, samochodami samowyładowczymi o ładowności nie mniejszej niż 20 ton, w sposób przeciwdziałający zanieczyszczeniu dróg, po których będzie przewożony. Mechaniczne rozplantowanie i rozścielenie materiału powinno odbywać się sprzętem do tego przystosowanym tj równiarka, spycharką, koparko-spycharką. Rozliczenie dostaw odbywać się będzie na podstawie każdorazowo wystawionego dokumentu WZ zawierającego informacje o ilości dostarczonego kruszywa, numer rejestracyjny samochodu i datę wydania kruszywa. Zamawiający zastrzega prawo do nie zrealizowania przedmiotu zamówienia w całości tj w ilości kruszywa mniejszej o ok 10-30% niż określona w zamówieniu. Termin, sposób i zakres wykonania dostaw kruszywa strony ustalają w formie zlecenie ustnego, telefonicznego. Wykonawca jest obowiązany zrealizować dostawę w ciągu 2 dni roboczych licząc od dnia zgłoszenia. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o tym samych parametrach jakościowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000 zł (słownie złotych trzy tysiące złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj. 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Drobin Bank BS MAZOWSZE O.Drobin Nr 85 9042 1068 0420 0358 2000 0050 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: umgdrobin.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach