Przetargi.pl
Dostawa 6 szt. serwerów dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy w Poznaniu

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 61-538 Poznań, ul. Czarnieckiego 9
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8345640, 8345688 , fax. 061 8339808
  • Data zamieszczenia: 2009-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Czarnieckiego 9 9
    61-538 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8345640, 8345688, fax. 061 8339808
    REGON: 63969471700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa 6 szt. serwerów dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa 6 szt. serwerów dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy w Poznaniu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 488200002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie pobiera się
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywanej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia / lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia: 2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.Ocena spełnienia tych warunków będzie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych poniżej, zgodnie z zasadą spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w tym postępowaniu, Wykonawcy składają: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 SIWZ; 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Pełnomocnictwo osoby (osób) upoważnionej (-ych) do składania oświadczeń woli i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, jeżeli wynika to z załączonych dokumentów (właściwego opisu rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej); 4) Formularz ofertowy, zgodnie z załączonym wzorem, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ 5) Akceptację warunków projektu umowy stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ. 6) Oświadczenie o podwykonawcach - załącznik nr 5 do SIWZ. 7) Uzupełniony załącznik nr 1 do SIWZ o opis parametrów technicznych oferowanego sprzętu 8) Certyfikaty i oświadczenia, o których mowa w załączniku nr 1 do SIWZ 2. Oświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 3 i 5 ) musi być przedstawiony w formie oryginału. 3. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu (o którym mowa w części IV 1.2.), składa dokument potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; a jeśli takiego dokumentu nie wydaje się - zastępuję się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pup.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach