Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg
- Adres: 35-036 Rzeszów, ul. Dąbrowskiego
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 178 582 192 , fax. 178 582 193
- Data zamieszczenia: 2020-05-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
ul. Dąbrowskiego 30
35-036 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 178 582 192, fax. 178 582 193
REGON: 69031697000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkarpacka.policja.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa 6 szt. samochodów osobowych oznakowanych typu kombi z napędem hybrydowym. Numer postępowania: ZP/22/2020 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 6 szt. samochodów osobowych oznakowanych typu kombi z napędem hybrydowym. 2. Samochody dostarczane będą tej samej marki, modelu i wersji wyposażeniowej i będą wyprodukowane w 2020 r. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zwanej dalej „SIWZ”. 4. Zamawiający żąda załączenia do oferty: 1) Dokumentu potwierdzającego spełnienie wymogu (kopia świadectwa zgodności WE pojazdu gotowego do jazdy) musi być dołączony przez Wykonawcę w fazie składania oferty przetargowej, 2) wykazu autoryzowanych stacji obsługi, 3) dokumentów wymaganych w specyfikacji technicznej pojazdu.(załącznik nr 1 do SIWZ pkt 1.3 – wymagania formalne). 5. Ilekroć w SIWZ przedmiot zamówienia został określony przez wskazanie znaków towarowych, patentów, pochodzenia itp. intencją Zamawiającego było przedstawienie „typu” towaru spełniającego wymagania Zamawiającego. W związku z tym, dopuszczalne jest zaoferowanie przez Wykonawcę rozwiązania równoważnego, które zagwarantuje nie gorsze normy, parametry i standardy techniczno-jakościowe oraz funkcjonalne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w złożonej ofercie, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 7. Ilekroć w postanowieniach SIWZ, mowa jest o przedmiocie zamówienia bez bliższego oznaczenia, należy przez to rozumieć przedmiot zamówienia wskazany w ust. 1. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34110000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, zaznaczając cel wpłaty, w wysokości: 10 000,00 PLN 2. Z treści dokumentów stanowiących potwierdzenie wniesienia wadium musi jednoznacznie wynikać, na jakie postępowanie przetargowe wnosi wadium i w jakiej wysokości. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo –kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP O/O w Rzeszowie nr 10 1010 1528 0004 0413 9120 0000. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w jednej z form określonych w pkt 4 (za wyłączeniem formy pieniężnej), należy złożyć w formie oryginału w kasie Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie, ul. Dąbrowskiego 30, budynek A, II piętro, od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godz. od 10:00 do 13:00. 7. Dokumenty, o których mowa w pkt 7, muszą być podpisane przez przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 8. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. wadium musi być złożone lub wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert i musi obejmować cały okres związania ofertą. 9. Oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jeśli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4 a ustawy Pzp. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Zamawiający, zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3) ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15. Ponadto Zamawiający, zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z formularzem oferty należy złożyć: 1) oświadczenia wymagane postanowieniami § 7 ust. 1 pkt 1, 2) SIWZ; 2) dokumenty wymagane postanowieniami § 3 ust. 4 pkt 1, 2, 3) SIWZ; 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz.352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa samochodu osobowego dla Uzdrowiska Rymanów S.A. - znak sprawy EEZ -01/24”
Dodano: 2024-04-16 - dostawa dwóch samochodów osobowych niskoemisyjnych o napędzie hybrydowym lub elektrycznym- IV procedura
Dodano: 2024-02-23 - Zakup i dostawa samochodu osobowego typu „mikrobus” dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z przeznaczeniem dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Woliczce”
Dodano: 2024-02-09 - Zakup i dostawa samochodu osobowego typu „mikrobus” dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z przeznaczeniem dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Woliczce”
Dodano: 2024-01-26 - Dostawa fabrycznie nowego 9- osobowego busa przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych (2)
Dodano: 2024-01-24 - Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu osobowego.
Dodano: 2023-12-20 - Dostawa samochodu na potrzeby Urzędu Gminy Lubaczów
Dodano: 2023-12-08 - Dostawa specjalnego samochodu rozpoznawczo - ratowniczego SLRr dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Stalowej Woli
Dodano: 2023-12-05 - Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu osobowego.
Dodano: 2023-12-05 - Dostawa specjalnego samochodu rozpoznawczo - ratowniczego SLRr dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Stalowej Woli.
Dodano: 2023-10-27