Przetargi.pl
Dostawa 6 infokiosków wraz z oprogramowaniem, konfiguracją i montażem na terenie sześciu gmin Szlaku Jana III Sobieskiego w ramach projektu Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim

Gmina Rybczewice ogłasza przetarg

  • Adres: 21-065 Rybczewice, Rybczewice Drugie 119
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 58 44 460 , fax. 081 58 44 474
  • Data zamieszczenia: 2014-01-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rybczewice
    Rybczewice Drugie 119 119
    21-065 Rybczewice, woj. lubelskie
    tel. 081 58 44 460, fax. 081 58 44 474
    REGON: 43102000300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybczewice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa 6 infokiosków wraz z oprogramowaniem, konfiguracją i montażem na terenie sześciu gmin Szlaku Jana III Sobieskiego w ramach projektu Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i konfiguracja 5 (pięciu) sztuk fabrycznie nowych infokisków zewnętrznych wiszących i 1 (jednego) infokisku zewnętrznego wolnostojącego na terenie sześciu gmin Szlaku Jana III Sobieskiego w ramach projektu Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim. 2. Montaż odbędzie się w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie gmin: Rybczewice, Mełgiew, Piaski, Spiczyn, Gorzków i Wólka. 3. Szczegółowy opis - wymagane minimalne parametry techniczne infokiosków zostały określone w załączniku nr 8 do SIWZ. 4. Podstawowe obowiązki, wymagania i warunki współpracy w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. 1). Zamawiający przekaże Wykonawcy wszelkie niezbędne do wykonania przedmiotu umowy materiały w formie elektronicznej oraz będzie udzielał wskazówek pomocnych w realizacji umowy. 2). Przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu ostateczne projekty graficzne infokiosków do zatwierdzenia. 3). Przy wykonywaniu prac związanych z wykonaniem i montażem infokiosków należy stosować materiały i urządzenia dopuszczone do obrotu i stosowania, posiadające stosowne aprobaty, certyfikaty i atesty. 4). Obowiązkiem Wykonawcy jest utrzymanie porządku i ochrony mienia znajdującego się na terenie podczas montażu i terenach przyległych. 5). W zakres zamówienia wchodzą wszystkie niezbędne prace, usługi i materiały konieczne do wykonania zamówienia zgodnie z wymaganiami SIWZ, jak również pozostałe czynności, opłaty i koszty niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 6). Transport i montaż leży po stronie Wykonawcy. 7). Dokładne miejsca ustawienia infokiosków zostaną uzgodnione z Wykonawcą w trakcie realizacji umowy. Wykonawca odpowiedzialny będzie za wszelkie formalności związane z ich ustawieniem wynikające z przepisów prawa. Wykonawca uzyska zgodę na ustawienie infokiosków od organu właściwego administracyjnie dla danej gminy. Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa do występowania przez organami oraz przekaże wymagane zgody do prawa dysponowania gruntem na cele budowlane. 8). Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych, o parametrach nie gorszych niż wskazane. 9). Infokioski, muszą zostać oznakowane zgodnie z zasadami informacji i promocji projektów realizowanych w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugrybczewice.bip4.e-zeto.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach