Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP ogłasza przetarg
- Adres: 05-400 Otwock, Konarskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 7794031 w. 477, , fax. 22 7794031 w. 477
- Data zamieszczenia: 2019-08-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP
Konarskiego 13
05-400 Otwock, woj. mazowieckie
tel. 22 7794031 w. 477, , fax. 22 7794031 w. 477
REGON: 29015600000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskgruca.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa 6 defibrylatorów dwufazowych z AED, kardiowersją, stymulacją wraz z kompletnym wyposażeniem gotowym do użycia dla potrzeb SPSK im. prof. Adama Grucy CMKP w Otwocku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa, montaż i uruchomienie 6 defibrylatorów dwufazowych z AED, kardiowersją, stymulacją wraz z kompletnym wyposażeniem gotowym do użycia dla potrzeb bloku operacyjnego SPSK im. prof. Adama Grucy CMKP w Otwocku 2. Ogólny zakres zadań związanych z dostawą aparatu: 1. Sprzedaż i dostawa aparatów 2. Transport na miejsce montażu 3. Montaż i instalacja 4. Uruchomienie 5. Szkolenie użytkowników odnośnie użytkowania 6. Szkolenie personelu technicznego odnośnie obsługi technicznej 7. Przedłożenie dokumentów wymaganych do odbioru: - zgłoszenie przez wykonawcę faktu gotowości do odbioru, - dokumenty określone przez ustawę o wyrobach medycznych, - dokumentów potwierdzających przeprowadzenie określonych w umowie szkoleń, Wymagane do przeprowadzenia szkolenia stanowią podstawowe szkolenia związane z eksploatacją i konserwacją aparatu. Prowadzone one będą w miejscu instalacji/użytkowania aparatu i są one ostatnim etapem związanym z uruchomieniem urządzenia. Szkolenia obejmują: - Szkolenie zespołu anestezjologów w zakresie eksploatacji i obsługi (przeprowadzone w miejscu użytkowania przed podpisaniem protokołu odbioru) - Szkolenie personelu Działu Techniki Medycznej odnośnie obsługi technicznej i konserwacji (przeprowadzone w miejscu użytkowania przed podpisaniem protokołu odbioru) Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach: nr 5 do siwz - Tabela wymagań ogólnych nr 6 do siwz -Tabela wymaganych parametrów technicznych. nr 8 do siwz- Tabela oceny technicznej Gwarancja minimum 48 miesięcy ( parametr oceniany) Płatność nastąpi po zakończeniu realizacji całej umowy - czyli po dostawie, montażu i uruchomieniu wszystkich urządzeń oraz przeprowadzeniu szkoleń wymaganych do przeprowadzenia przed odbiorem. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33170000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ROZDZ.VI SIWZ WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW DO WYKLUCZENIA 1. Wykaz oświadczeń składanych wraz z ofertą: 1) Oświadczenie Wykonawcy, że spełniania warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. A. Oświadczenie stanowi wstępne potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1) i 2) i musi być aktualne na dzień składania ofert. B. Oświadczenie, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie. Oświadczenie ma potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie , w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie tych oraz wykazać brak podstaw do wykluczenia każdego z wykonawców. C. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełniania -w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby-warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, o którym mowa w rodz. VI.1 niniejszej SIWZ dotyczącego tych podmiotów. rozdz. XI SIWZ OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć na dzień składania ofert: a) Wypełniony i podpisany formularz cenowy / formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 / 1a do SIWZ. Dokument sporządzony w oryginale. b) Oświadczenie Wykonawcy, że spełniania warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Dokument sporządzony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. c) Wypełniony i podpisany oryginał Tabeli oceny technicznej (załącznik nr 8 do SIWZ) dokument ma umożliwić dokonanie oceny w kryterium „ocena techniczna” opisanym w rozdz. XIV d) Wypełniony i podpisany oryginał Tabeli wymaganych parametrów technicznych (załącznik nr 6 do SIWZ) e) Karty katalogowe producenta i/lub inne materiały źródłowe producenta* potwierdzające wymagane parametry. Dokumenty powinny zawierać poza opisem parametrów -nr katalogowy, pełną nazwę produktu, typ, model- złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, w języku angielskim lub polskim. *np. foldery, prospekty, dane techniczne lub instrukcje oferowanego sprzętu. Zamawiający w odniesieniu do wymaganych przez siebie parametrów, które nie są prezentowane w tych dokumentach, nie dopuszcza ich potwierdzenia oświadczeniem Wykonawcy, posiadającego pisemną autoryzację producenta dla serwisu i sprzedaży oferowanego przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza potwierdzenie wymaganych przez siebie parametrów, które nie są prezentowane w tych dokumentach oświadczeniem producenta sprzętu. Zamawiający nie wyraża zgody na dostarczenie folderów, prospektów, danych technicznych i innych materiałów informacyjnych, sporządzonych przez Wykonawcę, posiadającego pisemną autoryzację producenta dla serwisu i sprzedaży oferowanego przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga kart katalogowych producenta i/lub innych materiały źródłowych producenta potwierdzających wymagane parametry. UWAGA!!!! Karty katalogowe stanowią integralną część oferty, dlatego nie podlegają uzupełnieniu, złożeniu na wezwanie. Dokumenty składane są w celu potwierdzenia zgodności zaoferowanego asortymentu z opisem przedmiotu zamówienia oraz parametrów w zakresie kryterium oceny technicznej. Brak dokumentów w ofercie, załączenie niekompletnych informacji, spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP, jako niezgodnej z siwz, z zastrzeżeniem art. 24 ust. 4 ustawy PZP oraz art. 87 ust. 1 ustawy PZP f) Zobowiązanie podmiotu trzeciego w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (o ile dotyczy) g) Pełnomocnictwo wystawione w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie ( o ile dotyczy) UWAGA!!! Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt XI.1 a), c), d) e) SIWZ stanowią integralną cześć oferty i w związku z tym nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy PZP. Wymagania, jakie musi spełniać oferta składana przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki cywilne): 1) Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 2) Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego; 3) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych. 5. Pozostałe dokumenty wymagane wraz z ofertą 1) Pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie - w przypadku, gdy: 1. Wykonawca dokonuje jakichkolwiek czynności w postępowaniu przez przedstawiciela (np. podpisanie i złożenie oferty lub innych oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy, poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów), a uprawnienie do dokonania tych czynności nie wynika z ustawy lub wpisu do rejestru przedsiębiorców, 2. Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia i ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Zobowiązanie podmiotu trzeciego w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 4) W zakresie nieuregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- zakup „Stanowiska do resuscytacji noworodków 1 szt.” dla projektu pn. „Zakup niezbędnego sprzętu oraz adaptacja pomieszczeń w związku z pojawieniem się koronawirusa SARS CoV-2 na terenie województwa mazowieckiego” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.
Dodano: 2021-12-27 - zakup „Aparatu do chłodzenie pacjenta 1 szt.” dla projektu pn. „Zakup niezbędnego sprzętu oraz adaptacja pomieszczeń w związku z pojawieniem się koronawirusa SARS CoV-2 na terenie województwa mazowieckiego” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020
Dodano: 2021-12-23 - Respiratory
Dodano: 2021-07-02 - Dostawa narzędzi laparoskopowych, włókniny, koreczki i klipsy chirurgiczne (części 1-4); Nr sprawy: IHIT/P/131/2020
Dodano: 2021-02-11 - Dostawa narzędzi laparoskopowych, włókniny, koreczki i klipsy chirurgiczne (części 1-4)
Dodano: 2020-12-23 - dostawa aparatu do znieczulenia z kardiomonitorem na potrzeby Anestezjologii Szpitala Wolskiego
Dodano: 2020-09-03 - Dostawa sprzętu ortopedycznego do Szpitala Praskiego Sp. z o.o. w Warszawie
Dodano: 2019-01-11 - Zakup, dostawa i uruchomienie aparatury i sprzętu medycznego dla potrzeb Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii w Powiatowym Centrum Medycznym w Grójcu spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
Dodano: 2018-10-18 - zakup dwóch systemów do anestezji wziewnej dla myszy i szczurów, PN-102/17/JP
Dodano: 2017-08-22