Przetargi.pl
Dostawa 60 sztuk drukarek laserowych wraz z dodatkowymi tonerami o wydajności pozwalającej na wydruk przez każdą drukarkę 15000 stron

Ministerstwo Sprawiedliwości ogłasza przetarg

  • Adres: 00-950 Warszawa, Al. Ujazdowskie 11
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 521 27 73,5212888, 5212214 , fax. 022 6289785
  • Data zamieszczenia: 2009-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Sprawiedliwości
    Al. Ujazdowskie 11 11
    00-950 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 521 27 73,5212888, 5212214, fax. 022 6289785
    REGON: 00031915000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ms.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa 60 sztuk drukarek laserowych wraz z dodatkowymi tonerami o wydajności pozwalającej na wydruk przez każdą drukarkę 15000 stron
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup 60 szt. drukarek laserowych (takiego samego modelu) wraz z dodatkowymi tonerami o wydajności pozwalającej na wydruk przez każdą drukarkę 15000 stron. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte w załączniku nr 1 do wzoru umowy (Wymagania techniczne) zawierającym opis wymagań minimalnych. Na podstawie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy, w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą oryginału wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę formularza specyfikacji technicznej, zgodnie z wymaganiami technicznymi zawartymi w odpowiednim do danej części przedmiotu załączniku nr 1 do wzoru umowy - Wymagania techniczne lub oryginału podpisanego przez Wykonawcę formularza w innej formie, opisanej w pkt. 12.10 Rozdziału XII SIWZ. 2. Znak sprawy postępowania nadany przez Zamawiającego: BDG-II-3820-26/09. 3. Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: Drukarki laserowe - 30232110-8. 4. Wykonawca dostarczy urządzenia objęte przedmiotem umowy do pomieszczeń Departamentu Informatyzacji i Rejestrów Sądowych MS, ul. Czerniakowska 100, Warszawa. 5. Wykonawca udzieli gwarancji na prawidłowe działanie drukarek będących przedmiotem umowy na okres 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru ilościowo-jakościowego, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiących załącznik nr 3 do SIWZ. 6. Ilekroć w treści SIWZ, w tym w opisie przedmiotu zamówienia, użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, a także normy, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne i zastrzega sobie prawo (np. w przypadku oferowania sprzętu równoważnego lub oprogramowania równoważnego) do przeprowadzenia testów zgodności na zasadach określonych w pkt. 8 niniejszego Rozdziału 7. Przez produkt równoważny dla wyspecyfikowanego przedmiotu zamówienia rozumie się taki, który w sposób poprawny współpracuje z programami (aplikacjami) Zamawiającego, działającymi w środowisku Microsoft Windows, a jego zastosowanie nie wymaga żadnych nakładów związanych z dostosowaniem programów (aplikacji) Zamawiającego lub produktu równoważnego oraz realizuje wszystkie funkcjonalności i posiada wszystkie cechy określone w specyfikacji technicznej zawartej w załączniku nr 1 do Umowy. Oprogramowanie Zamawiającego to produkty firmy Microsoft, tj. systemy operacyjne z rodziny Windows XP oraz pakiety biurowe Microsoft Office. 8. W przypadku wątpliwości dotyczących spełniania przez oferowany przez Wykonawcę sprzęt lub oprogramowanie wymagań określonych w SIWZ (np. w przypadku oferowania sprzętu równoważnego lub oprogramowania równoważnego), Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania, na etapie badania i oceny ofert, każdego z Wykonawców do dostarczenia sprzętu wraz z oprogramowaniem będącego przedmiotem zamówienia do siedziby wskazanej przez Zamawiającego, w celu wykonania stosownych testów. W ciągu 2 tygodni od dnia otrzymania przez Wykonawcę pisemnego wezwania od Zamawiającego, Wykonawca będzie zobowiązany do bezpłatnego wypożyczenia, na okres co najmniej 2 tygodni, zaoferowanego przez Wykonawcę w ofercie zestawu sprzętu. Zamawiający przeprowadzi stosowne testy według niżej przedstawionych warunków: a) testowanie zaoferowanego sprzętu będzie przeprowadzone przez pracowników Zamawiającego lub przez osobę trzecią (np. osobę/osoby firmy zewnętrznej) wybraną przez Zamawiającego (biegłego w rozumieniu art. 21 ust 4 ustawy); b) Zamawiający zastrzega sobie prawo do testowania, przewożenia, powierzania sprzętu osobom trzecim celem dokonania stosownych testów, jeśli uzna to za niezbędne do prawidłowej oceny przedmiotu oferty; c) przedmiotem testów będzie kompletny zestaw sprzętu, identyczny z zaoferowanym w przetargu, zestaw ten będzie w dalszym postępowaniu traktowany jako wzorcowy, d) sprzęt dostarczony do testów musi mieć sprawne wszystkie elementy wymienione w specyfikacji. Niesprawność któregokolwiek elementu podczas testów dyskwalifikuje sprzęt. W tej sytuacji przedmiot zamówienia zostanie uznany za niespełniający warunków SIWZ. 9. Przez normę jakościową równoważną rozumie się taką, która potwierdza, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym lub poświadcza zgodność działań Wykonawcy z normami jakościowymi lub poświadcza zgodność działań Wykonawcy z równoważnymi normami jakościowymi odwołującymi się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich lub potwierdza odpowiednio stosowanie przez Wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości. 10. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiany postanowień umowy mogą dotyczyć przedmiotu umowy tylko w przypadku zaprzestania produkcji przez producenta oferowanego przez Wykonawcę sprzętu (urządzenia, elementu), jeśli Wykonawca pomimo dołożenia należytej staranności nie mógł uzyskać takiej informacji do chwili zawarcia umowy. Wykonawca musi wykazać, iż dołożył należytej staranności, aby uzyskać od producenta informację odnośnie kontynuowania lub zaprzestania produkcji oferowanego przez siebie sprzętu (urządzenia, elementu) i zaoferować w zamian przedmiot umowy o nie niższych parametrach technicznych i funkcjonalności, kompatybilny ze sprzętem (urządzeniem, elementem) Zamawiającego w zakresie wskazanym w SIWZ oraz przedstawić na piśmie propozycje zmian w zakresie specyfikacji technicznej i funkcjonalnej w stosunku do specyfikacji technicznej i funkcjonalnej przedmiotu umowy zaoferowanego przez niego w ofercie. 11. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiany postanowień umowy mogą dotyczyć zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy określonego w § 2 Wzoru Umowy, wyłącznie z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, potwierdzonych pisemną informacją przekazaną Wykonawcy - wówczas termin wykonania umowy ulegnie odpowiedniemu przesunięciu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302321108
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy (odpowiednio). 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt 1, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków. 2.2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, zamawiający żąda złożenia: aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania wykonawcy; 2. Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy - w załączeniu druk do ewentualnego wykorzystania - załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający zaleca odpowiednie skreślenie oświadczenia w zakresie dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub w zakresie przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W przypadku złożenia oświadczenia bez skreśleń i nie załączenia do oferty pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna, iż Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Forma dokumentów: 3.1. Dokument, o którym mowa w pkt. 1 jest składany w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (do wyboru wykonawcy - oryginał nie jest wymagany). 3.2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 2 jest składane w formie oryginału. 3.3. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę, w formie określonej w ppkt. 3.1.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ms.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach