Przetargi.pl
Dostawa 60 m 3 oleju napędowego "standardowego" do pojazdów wyposażonych w silniki z zapłonem samoczynnym.

Miejski Zakład Komunikacji ogłasza przetarg

  • Adres: 65-713 Zielona Góra, ul. Chemiczna
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 684 520 450 , fax. 684 520 455
  • Data zamieszczenia: 2019-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Komunikacji
    ul. Chemiczna 8
    65-713 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 684 520 450, fax. 684 520 455
    REGON: 97001249500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzk.zgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowy zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa 60 m 3 oleju napędowego "standardowego" do pojazdów wyposażonych w silniki z zapłonem samoczynnym.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa 60 m3 oleju napędowego, „standardowego” – wg nomenklatury określonej w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 roku (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680) w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych, przy czym oferowany olej musi być zgodny w dniu upływu składania ofert z aktualnie obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik A do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca składający ofertę jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 7 000,00 zł (słownie: siedem* tysięcy*złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy to jest: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2016 roku, poz. 359 z późn. zm.). W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej należy je wpłacić na konto Zamawiającego: Bank PKO BP I Odział/Zielona Góra Nr konta: 30 1020 5402 0000 0602 0269 0782 z dopiskiem: „wadium - dostawa 60 m3 oleju napędowego” do dnia 13.09.2019 roku, do godziny 10:00 (jest to termin, do którego pieniądze powinny znaleźć się na koncie Zamawiającego). Kopię dowodu wpłaty zaleca się dołączyć do oferty. 4. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna należy w oryginale dołączyć do oferty w osobnej kopercie z dopiskiem „wadium - dostawa 60 m3 oleju napędowego”. Kserokopię dokumentu wadialnego zaleca się dołączyć do oferty. Gwarancja bankowa bądź ubezpieczeniowa musi obejmować cały okres związania ofertą, a beneficjentem takich dokumentów musi być Miejski Zakład Komunikacji, ul. Chemiczna 8, 65-713 Zielona Góra.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 22 Ustawy PZP, mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w zakresie: kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi, Wykonawca składający ofertę musi znajdować się w wykazie zaufanych dostawców na stronie internetowej Ministerstwa Finansów: http://kaucja-gwarancyjna.mofnet.gov.pl. Jeżeli Wykonawcy składają ofertę wspólnie, to co najmniej jeden z nich musi znajdować się na tej liście. Wybrany Wykonawca musi się znajdować na tej liście nie później, niż pięć dni kalendarzowych przed datą udzielenia zamówienia oraz przez cały czas trwania umowy. Brak na tej liście spowoduje wykluczenie Wykonawcy, a jego oferta zostanie odrzucona. Kwota gwarancji musi być nie mniejsza niż 10 000 000,00 PLN (ustawa z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług – Dz. U. z 2011 r. Nr 177, poz. 1054, z późn. zm.). W przypadku zmiany zapisów przywołanej ustawy, wysokość kwoty gwarancyjnej będzie zgodna z aktualnie obowiązującą ustawą. Weryfikacji dokona Zamawiający.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca może, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych: Wykonawca, w takiej sytuacji, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ). W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadku gdy Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, powołuje się na zasoby innych podmiotów Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia. W sytuacji, o której mowa w pkt 4, Wykonawca będzie zobowiązany, na wezwanie Zamawiającego, do złożenia niezwłocznie aktualnych na dzień złożenia, oświadczeń lub dokumentów wymienionych w pkt 4 ppkt 4 – 9 tego podmiotu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach