Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Gliwicach ogłasza przetarg
- Adres: 44-100 Gliwice, ul. Wrocławska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2311885 wew. 240 , fax. 322 317 623
- Data zamieszczenia: 2020-03-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Gliwicach
ul. Wrocławska 1
44-100 Gliwice, woj. śląskie
tel. 032 2311885 wew. 240, fax. 322 317 623
REGON: 27307301300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kmpsp.gliwice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa 60 kpl. ubrań specjalnych strażackich ( strażaka PSP ), do siedziby KM PSP w Gliwicach. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa 60 nowych kompletów ubrań specjalnych strażaka Państwowej Straży Pożarnej wyprodukowanych w 2020 r., wg wzoru i wymagań określonych w Zarządzeniu nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 05.02.2007 r. w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań ,cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej ,zwanego da-lej Zarządzeniem nr 9 (Dz. Urz. KG PSP z 2009r, poz.17 z późn. zm., ostatnia-17.07.2018r.,Dz.Urz.KG PSP z 2018 poz.18.) oraz z wzorem zatwierdzonym przez Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z 9 kwietnia 2019 r. i z nowym świadectwem dopuszczenia CNBOP PSP w Józefowie. • Komplet ubrania specjalnego składa się: • a) Ubranie specjalne zgodne z normą PN-EN 469. Ubranie składa się z kurtki i spodni; • b) Kurtka lekka ubrania specjalnego zgodna z normą PN-EN 15614. • Ubrania specjalne muszą być fabrycznie nowe, nie demonstracyjne. Szczegółowy opis ubrania specjalnego i kurtki lekkiej ubrania specjalnego znaj-duje się w niniejszej SIWZ w załączniku nr 3 „Opis przedmiotu zamówienia „ Wykonawca winien udzielić gwarancji jakości i rękojmi – minimum 36 miesięcy Rozmiary zostaną podane po podpisaniu umowy. Oferty z określeniem gwarancji poniżej 36 miesięcy zostaną odrzucone jako sprzeczne SIWZ. 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia badania w CNBOP lub innej jednostce notyfikowanej losowo wybranej próbki wyrobu z dostawy, celem potwierdzenia parametrów technicznych i jakościowych zamawianego wyrobu, deklarowanych przez producenta. W przypadku niezgodności z wymaganiami Zamawiający może odstąpić od umowy i obciążyć Wykonawcę kosztami badań. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 3. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 4. Zamawiający ( inny zamawiający niż centralny zamawiający ) dopuszcza komunikację z wykonawcami w sposób określony w punkcie IX SIWZ, zgodnie z dyspozycją art. 18a ustawy z dnia 19.07.2019r. r. o zmianie niektórych ustaw w celu zmniejszenia zatorów płatniczych ( Dz. U. z 2019, poz. 1649 ). 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 6. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67, ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 8. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części przedmiotu zamówienia podwykonawcy jest zobowiązany do określenia w złożonej ofercie informacji jaki zakres przed-miotu zamówienia będzie realizowany przez podwykonawców. Informacja składana jest tylko w wypadku korzystania z podwykonawców. W przypadku braku tej informacji za-mawiający uzna, że wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia bez korzystania z pod-wykonawców. 9. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie na konkretny wyrób (nazwanie, określenie marki, znaku towarowego lub innych przypisanych wyłącznie temu produktowi cech). 10. W okresie gwarancji wszelkie naprawy gwarancyjne będą wykonywane przez Wykonawcę bezpłatnie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18130000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: dla całości zamówienia – 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100), Wadium należy wnieść nie później niż do upływu terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski nr 12105012851000002278059502 - poręczeniach bankowych, lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2, ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( t.j. Dz. U. z 2020, poz. 299). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 24.03.2020 r. do godz. 10:00. Brak wniesienia wadium do upływu terminu składania ofert – spowoduje odrzucenie oferty. 1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, które-go oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żąda-no. 2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 3. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z zapisami Ustawy PZP. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej zaleca się dołączenie do oferty potwierdzenia dokonania przelewu bankowego. 7. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna oryginał dokumentu należy złożyć w Sekretariacie - pokój nr 7, a kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę dołączyć do oferty. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z zapisami ustawy PZP.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykaz oświadczeń i dokumentów wymaganych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania. Niżej wymienionych dokumentów nie należy dołączać do oferty, z wyjątkiem świadec-twa dopuszczenia wyrobu, o którym mowa w punkcie 6.2.13. Po ocenie ofert Wykonaw-ca, którego oferta została najwyżej oceniona, zostanie wezwany do przedstawienia Za-mawiającemu, w wyznaczonym terminie, dokumentów potwierdzających złożone oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA KOMBINEZONÓW ORAZ HEŁMÓW DLA GRUPY RATOWNICTWA TECHNICZNEGO DO CENTRALNEJ SZKOŁY PSP W CZĘSTOCHOWIE
Dodano: 2023-08-21 - DOSTAWA DO CENTRALNEJ SZKOŁY PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W CZĘSTOCHOWIE ODZIEŻY SPECJALNEJ DLA STRAŻAKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ
Dodano: 2020-07-06 - DOSTAWA DO CENTRALNEJ SZKOŁY PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W CZĘSTOCHOWIE ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ DLA STRAŻAKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ
Dodano: 2020-07-06 - Dostawa 80 kpl. ubrań specjalnych strażackich ( strażaka PSP ), do siedziby KM PSP w Gliwicach.
Dodano: 2019-07-05 - Dostawa do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie środków ochrony indywidualnej dla strażaka Państwowej Straży Pożarnej
Dodano: 2019-07-04 - Dostawa do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie odzieży specjalnej oraz obuwia dla strażaka Państwowej Straży Pożarnej
Dodano: 2019-04-11 - Dostawa odzieży roboczej technicznej dla pracowników Miejskiego Szpitala ZXespolonego w Częstochowie
Dodano: 2018-08-20 - DOSTAWA DO CENTRALNEJ SZKOŁY PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W CZĘSTOCHOWIE ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ DLA STRAŻAKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ – UBRANIA SPECJALNE
Dodano: 2018-07-27 - Dostawa odzieży roboczej technicznej dla pracowników Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie
Dodano: 2018-07-27 - Dostawa odzieży roboczej medycznej i technicznej dla pracowników Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie.
Dodano: 2018-07-02